Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Hmm.. nee, een doodskop vind ik ook niets.

Haha, jij helemaal blij natuurlijk! :D
Mooi postuur heeft die sportinstructeur dan.. bij ons loopt er geen één sportinstructeur rond die zo'n lichaam heeft.. ik denk dat degenen die komen sporten nog breder zijn.

Nopes. Niet geweest vandaag! I know, heel verkeerd..
maar misschien morgen.

Hoe vaak ga je eigenlijk sporten in de week?
Zie eigenlijk ook niet veel bredere gasten komen sporten dan hem...
Vind het ook wel fijn dat hij mijn schema's maakt, aan zijn lichaam zie je wel dat ie er verstand van heeft!
Je leest zo vaak dat de sportinstructeur een dom onwetend persoon is!

Vind het ook wel fijn dat hij mijn schema's maakt, aan zijn lichaam zie je wel dat ie er verstand van heeft!

3 a 4 keer per week.. maar vaak is het 3 keer per week.. de laatste 2 weken doe ik het echter niet zo goed..:mad:

Hehe.. "aan zijn lichaam zie je wel dat ie er verstand van heeft".. waarvan? :p Neeeee.. grapje!

hoevaak sport jij p/week?

3 a 4 keer per week.. maar vaak is het 3 keer per week.. de laatste 2 weken doe ik het echter niet zo goed..:mad:

Hehe.. "aan zijn lichaam zie je wel dat ie er verstand van heeft".. waarvan? :p Neeeee.. grapje!

hoevaak sport jij p/week?

:D jij bent erg, gedraag ik me vanavond eens netjes....
maar je hebt me door tijdens het roeien willen mijn gedachten bij het uitzicht nog wel eens afdwalen....:p

Ik sport 4 tot 5 keer per week, 50-55 minuten kracht, 53 minuten cardio en buikspierkwartier soms erbij. Ben erg fanatiek!

Dus je vind hun qua uiterlijk eng? Mmm beetje kortzichtig.. Don't judge a book by it's cover.

Je bent zelf een boek :mad:

:rolleyes: of je het mooi of niet mooi vind ok, maar om te zeggen dat je het beangstigend vindt en bang bent is eerder de antwoordt die een 8 jarige meisje geeft.

Ze had het over er onder liggen he :p

:roflol:

Blugh....

up voor dit topic.
Dames... we willen foto'sssss zien. :D

Amen to that ;)

Wil zelf een tat op mn onderarm, maar sinds ik KT doe wil ik eerst mn onderarmen wat groter BBen :D

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Ik sport 4 tot 5 keer per week, 50-55 minuten kracht, 53 minuten cardio en buikspierkwartier soms erbij. Ben erg fanatiek!

Ik heb gelezen dat 53,5 minuten beter is :D

:D jij bent erg, gedraag ik me vanavond eens netjes....
maar je hebt me door tijdens het roeien willen mijn gedachten bij het uitzicht nog wel eens afdwalen....:p

Nee hoor, maar ik houd wel van grapjes en gekheid op zijn tijd.. :D of het ligt aan de 'rode feestdagen'.. dat kan ook! Jij bent een vrouw, dus je weet wat ik bedoel, lol.

Hahahaha.. gotcha! :p

Zoooooo... zeker een fanatiekeling jij! Respect voor dat.... eigenlijk moet ik je als voorbeeld nemen.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Ze had het over er onder liggen he :p

Wil zelf een tat op mn onderarm, maar sinds ik KT doe wil ik eerst mn onderarmen wat groter BBen :D

Nee, dat gaat niet op voor mij, sorry..

Wat voor tattoo wil je nemen dan? :D Eerst lekker trainen, en dan je armen trakteren op een mooie tattoo,lol.. zo kan het ook ja!

Wat voor tattoo wil je nemen dan? :D Eerst lekker trainen, en dan je armen trakteren op een mooie tattoo,lol.. zo kan het ook ja!

Mn moeder is een paar jaar geleden overleden, ze werd Roos genoemd (niet dr officiele naam) dus ik wil een rode roos in full color op mn linker onderarm (binnenkant) met misschien dr sterfdatum dr bij. Maar ik vind mn onderarmen nog te klein :D

Nee hoor, maar ik houd wel van grapjes en gekheid op zijn tijd.. :D of het ligt aan de 'rode feestdagen'.. dat kan ook! Jij bent een vrouw, dus je weet wat ik bedoel, lol.

Hahahaha.. gotcha! :p

Zoooooo... zeker een fanatiekeling jij! Respect voor dat.... eigenlijk moet ik je als voorbeeld nemen.

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Nee, dat gaat niet op voor mij, sorry..

Qua sporten miss, maar qua voeding zeker niet! Moet ik nodig eens gaan pakken, doordeweeks kan ik nog wel netjes eten maar het weekend....:eek:
Vreetzak dan echt! En heeft niet eens met dat vrouwengedoe te maken ben continu zo! En als het nou een gezond was nou echt niet!

Doe jij het met voeding beter, dan ben jij daar mijn voorbeeld in! ;)

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Mn moeder is een paar jaar geleden overleden, ze werd Roos genoemd (niet dr officiele naam) dus ik wil een rode roos in full color op mn linker onderarm (binnenkant) met misschien dr sterfdatum dr bij. Maar ik vind mn onderarmen nog te klein :D

Mooi idee! Maar waarom wil je hem op je onderam? Niet liever meer prive?

Qua sporten miss, maar qua voeding zeker niet! Moet ik nodig eens gaan pakken, doordeweeks kan ik nog wel netjes eten maar het weekend....:eek:
Vreetzak dan echt! En heeft niet eens met dat vrouwengedoe te maken ben continu zo! En als het nou een gezond was nou echt niet!

Doe jij het met voeding beter, dan ben jij daar mijn voorbeeld in! ;)

Hahaha.. ja, de weekenden zijn 't zwaarst.. En wat eet je dan zoal? Ga je dan echt chips, chocolade enzo vreten, offe meer warm eten?..

Ik heb dat vooral tijdens mijn vrouwengedoe.. damn, dan ben ik letterlijk en figuurlijk een beest..:eek:

Opzich, doe ik het met voeding zo slecht nog niet.. héél af en toe zondig ik wel te veel en te lang.. maar dan schud ik mezelf wakker; en dan 'straf' ik mezelf als het ware.. ben nu bezig met een crashdieet.. enne het gaat tot nu toe goed:P.. Ik kan opzich wel goed zonder eten (of naja: met weinig eten).. maar bij mij is het probleem: ik ben DOL op chips en chocolade.. en dat is verkeerd. Mijn avondeten is altijd "matig".. maar ik weet dat als ik in de avonden wat beter eet.. dat ik de chips en chocolaatjes wel laat staan.. moeilijk hoor, vrouwen en eten..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Heel speciaal ja.. en ook heel lief. :) Nah, trainen die armen dan maar! Heb je foto's van je onderarmen?

Hahaha.. ja, de weekenden zijn 't zwaarst.. En wat eet je dan zoal? Ga je dan echt chips, chocolade enzo vreten, offe meer warm eten?..

Ik heb dat vooral tijdens mijn vrouwengedoe.. damn, dan ben ik letterlijk en figuurlijk een beest..:eek:

Opzich, doe ik het met voeding zo slecht nog niet.. héél af en toe zondig ik wel te veel en te lang.. maar dan schud ik mezelf wakker; en dan 'straf' ik mezelf als het ware.. ben nu bezig met een crashdieet.. enne het gaat tot nu toe goed:P.. Ik kan opzich wel goed zonder eten (of naja: met weinig eten).. maar bij mij is het probleem: ik ben DOL op chips en chocolade.. en dat is verkeerd. Mijn avondeten is altijd "matig".. maar ik weet dat als ik in de avonden wat beter eet.. dat ik de chips en chocolaatjes wel laat staan.. moeilijk hoor, vrouwen en eten..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Heel speciaal ja.. en ook heel lief. :) Nah, trainen die armen dan maar! Heb je foto's van je onderarmen?

Oh crashen ook niet goed! Naja ikzelf doe het ook niet goed, doordeweeks te weinig eten, bijv vandaag; 2x500g kwark met zoetstof, 2 appels, 1 cup a soup, 2 sneetjes brood met rookvlees en wat dropjes, daar sta ik dan een hele dag van in de apotheek en sport en nog 2 uur op. schade afgelopen weekend 2 zakken chips, 3 crossaints, nog 2 broodjes uit de oven en pastagerechten met ontzettend veel gesmolten kaas. Als er iets uit de oven komt moet er kaas op zitten! Dus ja veel werk aan de winkel!

Dat zijn ze ook, b*ch!

Verdiepen jullie twee je direct eens in voeding! (en in de mening van Espi wat betreft voeding)

Oh crashen ook niet goed! Naja ikzelf doe het ook niet goed, doordeweeks te weinig eten, bijv vandaag; 2x500g kwark met zoetstof, 2 appels, 1 cup a soup, 2 sneetjes brood met rookvlees en wat dropjes, daar sta ik dan een hele dag van in de apotheek en sport en nog 2 uur op. schade afgelopen weekend 2 zakken chips, 3 crossaints, nog 2 broodjes uit de oven en pastagerechten met ontzettend veel gesmolten kaas. Als er iets uit de oven komt moet er kaas op zitten! Dus ja veel werk aan de winkel!

Nee, het is ook niet goed.. maar ik had het even nodig. Ik moet weer op mn "plekje" worden gezet als het ware.. zo van: ja snoes, dit is je straf.. dus de volgende keer beter oppassen met wat je eet. :p

hmm.. niet echt goed gegeten vandaag jij nee.. zie je; jij houdt ook meer van iets hartigs.. dat heb ik ook heel erg. Dat is het hele probleem.. als je goed ontbijt.. en je avondeten ook goed (vlees, aardappelen/rijst en groente), dan merk je vanzelf dat je minder zin hebt / krijgt in chips en chocolade en croissantjes en dergelijke.. ooh, ik houd ook van croissantjes, vooral die met ham/kaas.. uhuh, very wrong. :(

Veel werk aan de winkel voor beide.. maare, komt goed! Ik heb er vertrouwen in.

:roflol: Nee man. Je mist niet zoveel. En ik ben niet lief, ik ben stoer :mad:

I dont deny.

Verdiepen jullie twee je direct eens in voeding! (en in de mening van Espi wat betreft voeding)

Wou net zeggen. Dames, jullie zijn je metabolisme om zeep aan het helpen... Ga eens gauw de stickies over voeding en vetverlies lezen, want dit klinkt slecht. Erg slecht :(

Wou net zeggen. Dames, jullie zijn je metabolisme om zeep aan het helpen... Ga eens gauw de stickies over voeding en vetverlies lezen, want dit klinkt slecht. Erg slecht :(

Idd. Zo wordt je natuurlijk nooit slank met zulke dieetmanieren. Je moet wel flink blijven eten.

hahahahaa ik was al bijna een emmer aan het pakken om onder mijn scherm te zetten ....dames dames toch foeiiii

inderdaad begin eens met een goed voedingsschema Pilatesmeisje weet daar wel het een en ander van af volgens mij ..

Alsof ik wel iemand ben die op Ken-types valt? Aub zeg..
Dat ik zulke grote mannen niet bepaald aantrekkelijk vind, betekent toch niet meteen dat ik op "macho"-men / beachboys (whatever you wanna call it) val?

Dat is niet kortzichtig, dat is een kwestie van smaak.. En ik zei er nog achteraan: het zullen vast hele aardige mannen zijn. Maar op dit moment, als ik die foto's bekijk.. nee, sorry, niets voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

En dan heb ik het hierover he............ want die anderen daarvoor zien er wel goed uit of naja beter gezegd: VIND IK er wel goed uitzien.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

I'm jealous. :(

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Met beangstigend bedoel ik niet horror-movie-like, maare.. zulke mannen doen me heel "kwetsbaar" voelen en ik vind het gewoon net "iets" te grof. :(

Wat doe je dan op een bodybuilding forum als je er totaal niks mee hebt? Volgens mij heb je het IQ van een doperwt, want bodybuilders zijn ook maar mensen...

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Uiterlijk zegt ook niet alles.

Wat doe je dan op een bodybuilding forum als je er totaal niks mee hebt? Volgens mij heb je het IQ van een doperwt, want bodybuilders zijn ook maar mensen...

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Uiterlijk zegt ook niet alles.

Waar slaat die reactie op? Ik zeg toch niet dat bodybuilders géén mensen zijn..??? Je trekt onterecht de verkeerde conclusies. Dat is gewoon wat ik van die mannen vind op het éérste gezicht, TE groot! Dat betekent echter niet dat het geen vriendelijke of intelligente mannen zijn (zoals ik eerder ook al heb gezegd) of mannen zonder talenten, want dat hebben ze zeker. Zo op het eerste gezicht is het gewoon niets voor mij, maar je weet maar nooit. Innerlijk en gedrag doet ook veel, uiterlijk is inderdaad niet alles (maar óók dat heb ik nooit gezegd).

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Idd. Zo wordt je natuurlijk nooit slank met zulke dieetmanieren. Je moet wel flink blijven eten.

Uhuh, I know, maar ik heb gewoon geen eetlust de laatste tijd. Het is echt te idioot voor woorden, soms is mijn eetlust "enorm" en soms, krijg ik niets door mijn keel. Achja.. ik moet serieus mijn eetmanieren eens goed gaan aanpassen, indeed. :)

Terug
Naar boven