- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

schouders/traps lopen achter, aan werken he

Ik dacht dat meisjes een sixpack wouden, Vin Diesel heeft er geen.

Ik dacht dat meisjes een sixpack wouden, Vin Diesel heeft er geen.

Ik vraag me af of er objectief naar Vin's lichaam wordt beoordeeld. Kdenk dat vele bij Vin diesel denken aan zn stem en uitstraling/rol in films waarnaar ze refereren met mooi of sexy.
Zn borst is opzich ok, maar schouders/armen/buik is niets noemenswaardig.. Zeker niet slecht hoor, denk dat er veel mannen en vrouwen voor tekenen, maar opzichzelf nothin special.

Nee natuurlijk niet!Ik vraag me af of er objectief naar Vin's lichaam wordt beoordeeld.
In vergelijking met jouw schouders/armen niet nee
Maare ik denk idd dat dat eerst gedeelte (omtrent zijn uitstraling, lichaamstaal en vooral: zijn stem) klopt, en dat al die factoren een groot invloed hebben op de meningen van vrouwen.![]()
Ik vraag me af of er objectief naar Vin's lichaam wordt beoordeeld. Kdenk dat vele bij Vin diesel denken aan zn stem en uitstraling/rol in films waarnaar ze refereren met mooi of sexy.
Zn borst is opzich ok, maar schouders/armen/buik is niets noemenswaardig.. Zeker niet slecht hoor, denk dat er veel mannen en vrouwen voor tekenen, maar opzichzelf nothin special.