Fitness Seller

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Had ik zijn vetpercentage maar...*zucht*

Gaat goed.
Doe alleen maar mee voor het geld.
Top 10

Vin Diesel baby
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vin_diesel.jpg

Ik snap t niet. Eerst istie helemaal kaal. Nou bekende acteur enzo, gelaserd denk ik dan. En dan ineens BAM dik haar op zn pens ???

Ik dacht dat meisjes een sixpack wouden, Vin Diesel heeft er geen.

Ik dacht dat meisjes een sixpack wouden, Vin Diesel heeft er geen.

Ik houd van six packs, vin diesel heeft een "kleine" sixpack. Maar ik weet niet, ik vind zijn armen, schouders en rug heel erg mooi.. en tja, zijn buik, daar is ook niets mis mee. Totaal plaatje (lichaam) vind ik wel mooi.. en vele anderen met mij. :p

Ik vraag me af of er objectief naar Vin's lichaam wordt beoordeeld. Kdenk dat vele bij Vin diesel denken aan zn stem en uitstraling/rol in films waarnaar ze refereren met mooi of sexy.

Zn borst is opzich ok, maar schouders/armen/buik is niets noemenswaardig.. Zeker niet slecht hoor, denk dat er veel mannen en vrouwen voor tekenen, maar opzichzelf nothin special.

Ik vraag me af of er objectief naar Vin's lichaam wordt beoordeeld. Kdenk dat vele bij Vin diesel denken aan zn stem en uitstraling/rol in films waarnaar ze refereren met mooi of sexy.

Zn borst is opzich ok, maar schouders/armen/buik is niets noemenswaardig.. Zeker niet slecht hoor, denk dat er veel mannen en vrouwen voor tekenen, maar opzichzelf nothin special.

In vergelijking met jouw schouders/armen niet nee ;)

Maare ik denk idd dat dat eerst gedeelte (omtrent zijn uitstraling, lichaamstaal en vooral: zijn stem) klopt, en dat al die factoren een groot invloed hebben op de meningen van vrouwen. :p

I rest my case ;):rolleyes:

Uitstraling doet misschien wel meer dan uiterlijk. En ja, uiteraard speelt het ook mee dat ie wereldberoemd en rijk is.

Uiteraard, rekening houdend met al die determinanten was het ook de aanleiding om mijn post te plaatsen. Daarom zei ik ook, wordt niet objectief naar zijn lichaam beoordeeld. Terwijl dit topic gefocussed is op lichaam toch :rolleyes:

Maar uitstraling is zeker belangrijk ;)

Terug
Naar boven