XXL Nutrition

Sticky Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam

Uitstraling doet misschien wel meer dan uiterlijk. En ja, uiteraard speelt het ook mee dat ie wereldberoemd en rijk is.

Geloof me, ook al zou het een normale man op straat zijn. Als ik zo'n lichaam als de zijne zie, zou ik zeker weten even kijken.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Uiteraard, rekening houdend met al die determinanten was het ook de aanleiding om mijn post te plaatsen. Daarom zei ik ook, wordt niet objectief naar zijn lichaam beoordeeld. Terwijl dit topic gefocussed is op lichaam toch :rolleyes:

Maar uitstraling is zeker belangrijk ;)

Ik vind dat hij een goed lichaam heeft. Het kan altijd beter, oke. Maare ik denk dat heel veel mannen mochten wensen dat ze zo'n lichaam hebben. ;)

Die mannen zijn gewoon te lui en laks om het te verwezenlijken. Grote praat en krijgen weinig gedaan. Goed eten en hard trainen heb je met 2-3jaar zo'n lichaam stabiel.

Ik houd van six packs, vin diesel heeft een "kleine" sixpack. Maar ik weet niet, ik vind zijn armen, schouders en rug heel erg mooi.. en tja, zijn buik, daar is ook niets mis mee. Totaal plaatje (lichaam) vind ik wel mooi.. en vele anderen met mij. :p

???

En gewoon niks over zn chest zeggen he...

Zn borst is opzich ok, maar schouders/armen/buik is niets noemenswaardig.. Zeker niet slecht hoor, denk dat er veel mannen en vrouwen voor tekenen, maar opzichzelf nothin special.

Dit

Die mannen zijn gewoon te lui en laks om het te verwezenlijken. Grote praat en krijgen weinig gedaan. Goed eten en hard trainen heb je met 2-3jaar zo'n lichaam stabiel.

Working on it :D

Dat suggereer ik toch ook nergens? ???

Zit wel een keiharde kern van waarheid in. Hier op DBB zijn de meesten wel hard bezig. De mensen die hier nu zitten en deze lifestyle volhouden worden wel zo groot hoor.

Ja, maar dat zeg ik toch ook. Trickster heeft een heel mooi lichaam. Maar niet iedereen op DBB is zo bezig als hij hoor. Net als wat hij zegt: "grote praatjes, maar krijgen weinig gedaan".

Vind die 'praatjes' altijd zo geweldig he. Hoevaak hoor je niet iets als:"als IK een jaartje ga trainen zie ik er ook zo uit". Ach joh, die gasten eten echt niet 8x per dag hoor, ze nemen gewoon een spuitje en trainen een beetje, zo kan ik het ook! :rolleyes:

YEAH RIGHT ;) Kzou zeggen ga je gang

NOOIT zie je die gasten ook maar wat discipline tonen. OF ze komen een paar maandjes, trainen van alles een setje en gaan weer weg. Na 3-4maanden zijn ze weg, want ging niet snel genoeg. Verzinnen ze weer een smoesje om hun falen te rechtvaardigen.

Laatst bewerkt:
Vin Diesel = 10 keer niets... die kop alleen al.. lichaam is ook maar gewoontjes. XD

Bigger = better!

Ik zweer bij Frank Mcgrath.... nu nog even z'n lichaam vol gooien met tattoo's, dan wil ik wel een bakkie kwark met hem eten :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Vin Diesel = 10 keer niets... die kop alleen al.. lichaam is ook maar gewoontjes. XD

Bigger = bitter!

Ik zweer bij Frank Mcgrath.... nu nog even z'n lichaam vol gooien met tattoo's, dan wil ik wel een bakkie kwark met hem eten :D

Zijn kop is idd niets nee.. MAAAR hij blijft mannelijk enne I like that. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(?)
Damn.. and how big he is
:eek:

Dat suggereer ik toch ook nergens? ???

Trickster, ben jij dat in je avatar. Zoja ziet er goed uit kerel!

Bigger = better!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Sanne toch naughty girl:D

[Link niet meer beschikbaar]

(?)
Damn.. and how big he is

No zo'n naughty girl:D

@Ibo, ey kerel dat ben ik inderdaad.

Die Frank McGrath, mjah daar kijk ik ook wel tegenop. Wil ik ook wel bak kwark mee eten, ondertussen even wat trainingstips doornemen WUAAHHA! ;)

[Link niet meer beschikbaar]

(?)
Damn.. and how big he is

Het gaat nu even om het totaal plaatje he... Vin diesel vreet gewoon veel bij de mac, en daarnaast rukt hij nogal vaak :D

Enne ik dacht dat je lichamen ala Frank mc grath niet mooi vond? Jij bent meer van de beachboys ala the situation.. :(

:D Bakkie kwark is toch niets mis mee.

Die Frank McGrath, mjah daar kijk ik ook wel tegenop. Wil ik ook wel bak kwark mee eten, ondertussen even wat trainingstips doornemen WUAAHHA! ;)

naughty boy hahahahhha

NOOIT zie je die gasten ook maar wat discipline tonen. OF ze komen een paar maandjes, trainen van alles een setje en gaan weer weg. Na 3-4maanden zijn ze weg, want ging niet snel genoeg. Verzinnen ze weer een smoesje om hun falen te rechtvaardigen.

Volgens mij is dit precies wat de barriere is tussen "een atletisch lichaam" en echt groot worden.

Mike-Van-Wyck06.jpg

Mike van Wyck.... *kwijl*

Terug
Naar boven