Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Framedrop hoe is je kleurtje? En waar blijven de foto's?![]()
Iemand bekent met sunatura.com. met hun levering proces enzo
Ik weet niet 100% zeker of ik die bron wel of niet mag noemen. Omdat het geen steriods zijn. Is het verboden laat het effe weten, dan verwijder ik me post
waarom gebruik je dit in godsnaam?
Al die moeite om er bruiner uit te zien??
haai haai ik wil het ook gaan gebruiken maar ik kom maar niet op de site van sunatura kan iemand mij er bij helpen![]()

ik heb nog steeds pure melanotan 2 zonder toevoegingen zoals mannitol e.d
Hallo , ik had graag terug M2 willen bestellen maar ik hoor dat sunatura niet meer bestaat is dat ook zo ? Weet je nog een betrouwbaare site dat ik kan bestellen ?
Grts
---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Hallo kan ik jou iets vragen ?

Ik ben me leven lang altijd verbrand geweest als ik op vakantie ging.
Vorig jaar met factor 30 in spanje gesmeerd en nog verbrand, had nu 20 mg melanotan II gebruikt, ben 2 weken voor me vakantie naar mexico + hongarije gestopt en paar keer per dag met factor 10 smeren was genoeg om bijna een n*ger te worden.
Ik ga zeker een van deze dagen nieuwe MII bestellen en dan ook lekker 1x per week naar de zonnebank.
Ik ben me leven lang altijd verbrand geweest als ik op vakantie ging.
Vorig jaar met factor 30 in spanje gesmeerd en nog verbrand, had nu 20 mg melanotan II gebruikt, ben 2 weken voor me vakantie naar mexico + hongarije gestopt en paar keer per dag met factor 10 smeren was genoeg om bijna een n*ger te worden.
Ik ga zeker een van deze dagen nieuwe MII bestellen en dan ook lekker 1x per week naar de zonnebank.