AndroidHealthClinic

melanotan 2 starten

Framedrop hoe is je kleurtje? En waar blijven de foto's? ;)

Iemand bekent met sunatura.com. met hun levering proces enzo

Ik weet niet 100% zeker of ik die bron wel of niet mag noemen. Omdat het geen steriods zijn. Is het verboden laat het effe weten, dan verwijder ik me post

Ik ben nu sinds een week bezig ik heb 30 mg besteld met insuline spuitjes etc, maar ik heb volop moedervlekken in me gezicht gekregen,dus de lol voor mij is er dan al gauw af
Weet iemand of ze vanzelf bij geen gebruik weer vanzelf verdwijnen ?
Voor intresse p.m 20 mg is nog geseald en verpakt.

Als het goed is gaan ze vanzelf weer weg met de tijd (als je stopt) en als je doorzet vallen ze minder op omdat je gehele kleur bruiner wordt.

waarom gebruik je dit in godsnaam?

Al die moeite om er bruiner uit te zien??

Sommige mensen waaronder ik ook val bruinen niet, ik verbrand gewoon en verder niets.

Hiermee kan ik door iedere dag 15 minutjes onder de zonnebank wel bruinen zonder te verbranden.

haai haai ik wil het ook gaan gebruiken maar ik kom maar niet op de site van sunatura kan iemand mij er bij helpen???

Framedrop hoe is je kleurtje? En waar blijven de foto's? ;)

Sorry, was op vakantie naar spanje en ben gisteren weer teruggekomen.
ik heb 2 maand geleden 30 mg gebruikt en ben voor het eerst redelijk bruin geworden. ik merk ook een soort van nawerking aangezien ik op vakantie nog iets bruiner ben geworden terwijl het voor mij normaal onmogelijk was ook maar een tintje te krijgen. ik ga in de loop van deze week even een foto maken.

Iemand bekent met sunatura.com. met hun levering proces enzo

Ik weet niet 100% zeker of ik die bron wel of niet mag noemen. Omdat het geen steriods zijn. Is het verboden laat het effe weten, dan verwijder ik me post

Ik had het ook bij sunnatura gekocht. had t binnen 2 werkdagen binnen, ook al moest het blijkbaar uit spanje komen. maar ik heb gehoord dat de site offline is gehaald. geen idee waarom.

waarom gebruik je dit in godsnaam?

Al die moeite om er bruiner uit te zien??

Mensen die echt huidtype 1 hebben kunnen bijna onmogelijk een kleurtje krijgen. Ik ben van nature echt extreem wit, en dat ziet er gewoon niet gezond uit. als je in je leven al veel hebt geprobeerd om ook maar een lichte tint te krijgen kom je vanzelf bij zoiets uit. er zitten risicos aan, maar daar kies je voor. ik heb tot nog toe totaal geen bijwerkingen gehad op het donkerder worden van moedervlekken na, en een erectie op vreemde momenten.

haai haai ik wil het ook gaan gebruiken maar ik kom maar niet op de site van sunatura kan iemand mij er bij helpen???

Ik hoorde dat hij offline is gehaald. geen idee waarom.

Framedrop, waar haal jij je nieuwe dossis dan als het op is?

Hallo ,

Ik had M2 willen bestellen bij sunatura maar heb geen credietcard of paypel is er een andere mogelijkheid om te betalen zoals overschrijving netbanking ?

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Heeft er iemand ervaring met deze site ([Link niet meer beschikbaar]) ???

Hallo ,

Weet iemand of dit een betrouwbaar site is ([Link niet meer beschikbaar]) ???

ik heb nog steeds pure melanotan 2 zonder toevoegingen zoals mannitol e.d

Hallo , ik had graag terug M2 willen bestellen maar ik hoor dat sunatura niet meer bestaat is dat ook zo ? Weet je nog een betrouwbaare site dat ik kan bestellen ?

Grts

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Hallo kan ik jou iets vragen ?

Hallo , ik had graag terug M2 willen bestellen maar ik hoor dat sunatura niet meer bestaat is dat ook zo ? Weet je nog een betrouwbaare site dat ik kan bestellen ?

Grts

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Hallo kan ik jou iets vragen ?

de site doet het nog wel, je hebt alleen een gebruikersnaam en wachtwoord nodig:D

ben er trouwens ook mee bezig, heb er nu 15 mg erin zitten en merk dat ik wat meer sproeten heb en zwarte stipjes op de moedervlekken

verder geen last van bijwerkingen, ook niet bij 3mg:eek:

Ik ben me leven lang altijd verbrand geweest als ik op vakantie ging.

Vorig jaar met factor 30 in spanje gesmeerd en nog verbrand, had nu 20 mg melanotan II gebruikt, ben 2 weken voor me vakantie naar mexico + hongarije gestopt en paar keer per dag met factor 10 smeren was genoeg om bijna een n*ger te worden.

Ik ga zeker een van deze dagen nieuwe MII bestellen en dan ook lekker 1x per week naar de zonnebank.

Vorig jaar met factor 30 in spanje gesmeerd en nog verbrand, had nu 20 mg melanotan II gebruikt, ben 2 weken voor me vakantie naar mexico + hongarije gestopt en paar keer per dag met factor 10 smeren was genoeg om bijna een n*ger te worden.

Ik ga zeker een van deze dagen nieuwe MII bestellen en dan ook lekker 1x per week naar de zonnebank.

He ,

En ben je niet misselijk van geworden ? En heb je deze aan goe prijs

precies daar is het nou precies mooi voor ik verbrand ook altijd heel snel zelfs na 2 weken in de zon maar met een beetje melanotan kan je veel meer hebben

mega bump!

Vorig jaar heb ik een kuur melanotan gedaan, en was hier zeer tevreden over.
Ik heb inmiddels door dat de website van sunatura.com niet weer online is gekomen, en hoop een goed alternatief te vinden. Zijn er al mensen die een aantal vialtjes hebben besteld, en zo ja, waar is dat? Ik ga dit jaar voor 50 mg omdat ik aan 30 mg niet genoeg had om het te onderhouden afgelopen keer. Zijn er andere gebruikers die goeie ervaringen met andere websites hebben?

Bij mij doet Sunatura het weer, maar is het nog te vertrouwen dan?

Welke spuit heb je precies nodig?

Terug
Naar boven