XXL Nutrition

melanotan 2 starten

Gewoon insulinespuitjes zodat je goed kunt afmeten.

Bijvoorbeeld deze

Om het aan te lengen met bacteriostatisch water zou ik wel een wat grotere spuit gebruiken anders zit je 10x te vullen en leeg te spuiten. Maar het kan.

Als iemand nog spuitjes of bacteriostatic water nodig heeft, laat me maar weten. Had niet veel nodig was na 8 mg al ****ing bruin.

lucky bastard... ik begin pas shit te zien na 15 mg ofzo :S

allergische reactie

Dag mensen ik heb maar even een account gemaakt omdat ik met een brandende vraag zit.
Na het injecteren van melanotan 2 kreeg ik een allergische reactie op mijn schouders en rug (ik heb wel een hele gevoelige huid). Nu na 2 uur ongeveer is het weggetrokken, maar ik wil weten of dit kwaad kon of dat ik door kan gaan.
Ik heb het spul van melanotan.be misschien dat er mensen zijn die daar vaker halen en het zowieso niet aan het spul ligt?
Kan niet echt ergens wat vinden over allergische reacties..
Bij voorbaat dank
Martijn

Met hoeveel mg ben je begonnen?

met 0,2.
Dat was volgens mij voor 100kg en ik weeg 70 vanavond probeer ik iets minder.

Laatst bewerkt:
Reactie als in rode bultjes?

ik had wel iets teveel genomen voor mijn gewicht.
Gisteren had ik de juiste hoeveel genomen en had ik er bijna geen last van.

Maar het waren wel een beetje rode bultjes ja.
nu lijkt het meer een beetje op acne ja

Veilig online bestellen

Hey ,

ik ben van plan om de eerste keer online te bestellen ...
Normaal haal ik m'n spullen via via maar de prijzen swingen dan ook het dak uit:( !
Dus bij deze zou ik graag ( net zoals hier al 10000 keer gevraagd is ) PM krijgen met BETROUWBARE site(s) !

Heb er denk ik 1 gevonden maar ik wil eerst die naam een paar keer terug zien komen bij PM en dan pas ga ik over tot de afhandeling .

Greetz fishie

kan je dit goedje ook intramusculair injecten of moet het echt via een insuline naald subctaan

moet in je buik gezet worden geloof ik. naald is ook niet lang.

moet subcutaan gezet worden, je kunt het ook in de benen zetten als je in de buik teveel last van krijgt, in de benen heb je een stuk minder last vian de bijwerkingen

ben inmiddels al een maand op onderhoud
en nog steeds net zo bruin:)

moet subcutaan gezet worden, je kunt het ook in de benen zetten als je in de buik teveel last van krijgt, in de benen heb je een stuk minder last vian de bijwerkingen

ben inmiddels al een maand op onderhoud
en nog steeds net zo bruin:)
maar als je geen buikvet hebt??? is het tog moeilijk op sub te zetten ik kan haast niks pakken bij me buik ???

maar als je geen buikvet hebt??? is het tog moeilijk op sub te zetten ik kan haast niks pakken bij me buik ???

iets is ook al genoeg, je hoeft de hele sput er niet perse erin te drukken

anders zet je in je benen/billen, maakt verder niet veel uit, het doet zijn werking wel
triceps kon volgens mij ook.

maar je kan dus niet intra musculair in je bene zette moet dus echt in het veT?

iemand anders nog die er van in slaap valt? kan dat?

ben je niet in de war met : melatonine ?

dit maken je hersenen aan om je lichaam op slaapmodus voor te bereiden

Terug
Naar boven