XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ze dat probleem met het virus niet kunnen oplossen, in elk geval dus wel met een beveiligde PC naar die site gaan. Prijzen vallen goed mee verder.

dus via iphone moet het lukken?
 
Waar kan je het beste bestellen vanuit belgie? Via sunatura?
 
Waar kan je het beste bestellen vanuit belgie? Via sunatura?

Ja ben daar nu mee bezig.
Enkel de MII, spuitjes en bact water bestellen ze niet aan belgen door verhoogde douane controle op spuiten en vloeistoffen.
 
ik wil zelf van sunatura bestellen, kan iemand mij vertellen hoe je precies moet betalen???
 
Waarom bestel je niet op [Link niet meer beschikbaar] complete setjes en goede prijs. Alleen ff je antivirus aanzetten en waarschuwingen in browser uitzetten.
 
Waarom bestel je niet op [Link niet meer beschikbaar] complete setjes en goede prijs. Alleen ff je antivirus aanzetten en waarschuwingen in browser uitzetten.

****. PC crashte 1 minuut nadat ik met mijn stomme kop die site bekeek. Welke k*nkernerd verzint zoiets, allerlei bestanden weg.
 
Waarom bestel je niet op [Link niet meer beschikbaar] complete setjes en goede prijs. Alleen ff je antivirus aanzetten en waarschuwingen in browser uitzetten.

****. PC crashte 1 minuut nadat ik met mijn stomme kop die site bekeek. Welke k*nkernerd verzint zoiets, allerlei bestanden weg.

Praat je serieus ? is echt vanalles weg ?

ot weet wel waarom ik in 24 uur tijdspan ik zo super bruin ben geworden (echt paar tinten meer) vooral benen.. had berekenings fout gemaakt over het aantal ml water ik had :( per ongeluk eerste spuit 1 mg gedaan en tweede 2 mg, dat + beetje buiten zon (rondlopen/fietsen) schrik gewoon van mezelf in de spiegel :O alsof ik weekje op vakantie ben geweest
 
Is dit nu een volledig veilig middeltje? Met andere woorden, zou mijn huidarts me dit niet afraden?
 
Ja serieus.. krijg nu steeds allerlei foutmeldingen etc. maar snel antivirus installeren. gdvrdmme

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is dit nu een volledig veilig middeltje? Met andere woorden, zou mijn huidarts me dit niet afraden?

ik mag van mijn huisarts niet langer dan 6 weken creatine gebruiken :rolleyes:

T zijn ook maar mensen.
 
Waarom bestel je niet op [Link niet meer beschikbaar] complete setjes en goede prijs. Alleen ff je antivirus aanzetten en waarschuwingen in browser uitzetten.
Big T, hoe kan ik dat doen? lukt me niet. Ik gebruik firefox en bitdefender. Ik heb bij opties gerapporteerde aanvalsites blokkeren afgevinkt, maar ik geraak er nog niet op.
Ik krijg deze melding:
This web page has been blocked by BitDefender Antivirus Real-time Protection!
The web page blocked by BitDefender included objects that were either infected or likely to be infected with a virus. Your system has NOT been infected.
 
Ik geraak via mijn gsm op meanotan.be, is het een betrouwbare site? Ik heb geen zin om 105€ te betalen om dan niet aan te krijgen of slechte mela aan te krijgen
 
Big T, hoe kan ik dat doen? lukt me niet. Ik gebruik firefox en bitdefender. Ik heb bij opties gerapporteerde aanvalsites blokkeren afgevinkt, maar ik geraak er nog niet op.
Ik krijg deze melding:
This web page has been blocked by BitDefender Antivirus Real-time Protection!
The web page blocked by BitDefender included objects that were either infected or likely to be infected with a virus. Your system has NOT been infected.
Mja, ik zit op een Mac dus kan het niet testen, maar ik denk dat het met BitDefender dan misschien niet gaat lukken. Probeer eens andere antivirus die alleen het virus tegenhoudt en niet heel de site blokkeert anders.

Had de webmaster van die shop al gemaild maar geen reactie, die kan er blijkbaar ook niets aan doen...

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 12:33 ----------

Ik geraak via mijn gsm op meanotan.be, is het een betrouwbare site? Ik heb geen zin om 105€ te betalen om dan niet aan te krijgen of slechte mela aan te krijgen
Kijk maar op vorige pagina, Anu heeft er besteld en toegestuurd gekregen.
 
hallo,
Ik ben van mezelf erg bleek. Heb vorig jaar Melanotan II gebruikt!
Echt een wonder spul! Werd binnen 3weken mooi bruin.
Alleen ken ik er niet meer via diegene aankomen. Jullie geven sunatura aan, maar ik weet het niet! heb contact opgezocht via hun, en moet via een aangetekende brief geld sturen naar een postbus???
Beetje vaag allemaal.
Jullie nog adressen?
grtz wesley

melanotan.be ;-)
edit.. k*t is al genoemd..

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 12:45 ----------

Ik geraak via mijn gsm op meanotan.be, is het een betrouwbare site? Ik heb geen zin om 105€ te betalen om dan niet aan te krijgen of slechte mela aan te krijgen

ja is betrouwbaar
 
melanotan.be ;-)
edit.. k*t is al genoemd..

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 12:45 ----------



ja is betrouwbaar
Oké! En geen problemen met insulinenaalden of bac water aangezien het een Belgische winkel is?
 
Ik zit met 2 vragen.

1. Is dit een legaal product? Ik veronderstel van niet aangezien er blijkbaar niet veel websites zijn die het aanbieden?!

2. Hoe veilig is dit product nu eigelijk? Zijn hier al studies naar verricht of zijn er slechte ervaringen bekend bij het nemen van een "aangeraden dosis"?
 
[Link niet meer beschikbaar]
soms leuke acties $15 per vial melanotan
 
Is dit nu een volledig veilig middeltje? Met andere woorden, zou mijn huidarts me dit niet afraden?

Tuurlijk zal je huisarts je dit afraden. Voor hen is het alsof je een peuter van 4 een passagiersvliegtuig laat landen. best logisch want illegale substantie + leek = slechte combo. Verder is veilig relatief. Als ze over een jaar uitvinden dat je kanker krijgt van kwark eten lijkt dat nu ook nog heel veilig. De meeste directe bijwerkingen zijn wel aardig bekend en er zijn aardig wat mensen die het de afgelopen 5 jaar getest hebben. Als jij je goed inleest en keuzes maakt nadat je er goed over hebt nagedacht kun je weinig vernken.

Ik zit met 2 vragen.

1. Is dit een legaal product? Ik veronderstel van niet aangezien er blijkbaar niet veel websites zijn die het aanbieden?!

2. Hoe veilig is dit product nu eigelijk? Zijn hier al studies naar verricht of zijn er slechte ervaringen bekend bij het nemen van een "aangeraden dosis"?

1.Illegaal product.
2.Het was al op de markt terwijl de testprocedure nog bezig was. Toen ik er mee begon jaren geleden was 2mg een 'aangeraden dosis' tegenwoordig zit dat op iets meer dan de helft. Ik heb op dergelijke dosissen nooit echt slechte ervaringen gehad, maar anderen hadden daar wel last van. Als je de normale procedure volgt van beginnen met 0,25 en dan dagelijks met diezelfde hoeveelheid omhoog met je dosis merk je snel genoeg of je bijwerkingen te erg zijn of dat je er niks negatiefs van merkt.

Kortom: het is voor iedereen anders. Het is illegaal, maar vrij makkelijk te verkrijgen. Je huisarts kan waarschijnlijk weinig voor je doen omdat veel van die lui totaal niet up to date zijn met ontwikkelingen de afgelopen 10-20 jaar (mijn ervaring, kan ergens anders anders zijn) en je krijgt dan alleen het standaard 'drugs are bad mmmmkay' praatje. Lees je dus goed in, weet waar je aan begint en maak dan keuzes gebaseerd op wat jij wil.
Succes!
 
Ik zit met 2 vragen.

1. Is dit een legaal product? Ik veronderstel van niet aangezien er blijkbaar niet veel websites zijn die het aanbieden?!

2. Hoe veilig is dit product nu eigelijk? Zijn hier al studies naar verricht of zijn er slechte ervaringen bekend bij het nemen van een "aangeraden dosis"?

Het is een peptide wat gebruikt wordt voor "research"!!
 
Back
Naar boven