- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat virus wist je schijf niet maar verbergt je bestanden. Probeer te achterhalen hoe dat virus heet en dan kun je een oplossing googlen om je bestanden tevoorschijn te halen.

had even een vraag jongens, dit moet in je buikvet gespoten worden met een slin pin.
Kan je hem ook in je kont spuiten met een groene naald
ik heb haast geen huid om me buik en weet werkelijk niet hoe ik daar een naald in moet doen?

Hoeveel kosten insuline naalden en bac water bij een apotheker? Als ik via melanotan.be bestel ben ik 120€ kwijt voor 30ml.
Hoeveel kosten insuline naalden en bac water bij een apotheker? Als ik via melanotan.be bestel ben ik 120€ kwijt voor 30ml.
ik heb haast geen huid om me buik en weet werkelijk niet hoe ik daar een naald in moet doen?

Ik heb net een mail gestuurd naar sunatura. Weet iemand of het mogelijk is om via paypall of maestro te betalen? Zo niet, hoe gaat dat aangetekend schrijven te werk in België?![]()
Kunnen deze er ook voor worden gebruikt?:
http://www.daxtrio.nl/bd-bd-microfine-pennaald-025mmx5mm-31g-100stuks-p-4583.html
En zijn deze zelfde ook te gebruiken voor HCG?![]()
Net betaling overgemaakt naar sunatura.com
Ik hoop dat mijn pakje snel aankomt!
Ik ga morgen naar de apotheek, wat moet ik precies vragen?
Insuline naalden en bac water? Zijn er bepaalde afmetingen voor deze naalden? En hoeveel naalden en water is er nodig voor 30mg?
Edit: ik heb net gevonden dat je een 0.3mm naald moet gebruiken. Klopt dit?
is dit niet slecht voor je? teveel zonne is ook niet goed maar dit lijkt me nu niet echt goed voor je

Net betaling overgemaakt naar sunatura.com
Ik hoop dat mijn pakje snel aankomt!
Ik ga morgen naar de apotheek, wat moet ik precies vragen?
Insuline naalden en bac water? Zijn er bepaalde afmetingen voor deze naalden? En hoeveel naalden en water is er nodig voor 30mg?
Edit: ik heb net gevonden dat je een 0.3mm naald moet gebruiken. Klopt dit?
Ja ik ben Belg. Ik zal iets laten weten! Zal voor vrijdag of maandag zijn.Ben je Belg? Zo ja laat je eens weten of je makkelijk aan de spuiten en water komt?
Tnx
Kunnen deze er ook voor worden gebruikt?:
http://www.daxtrio.nl/bd-bd-microfine-pennaald-025mmx5mm-31g-100stuks-p-4583.html
En zijn deze zelfde ook te gebruiken voor HCG?![]()
Insuline spuitjes 10 stuks €2,5 ongeveer. Bac water enkel via internet te bestellen, via http://www.bacteriostatic-water.co.uk/bacteriostatic-water-1-c.asp is het bijna €15 door de hoge verzendkosten voor 30ml.
Spuitjes per 10 is veel te weinig, koop een doos van 100 voor 28 euro. Dan heb je lekkere kleine met een 30G naald van maar 8mm, die is echt fijner dan 29G 12,7 mm.had even een vraag jongens, dit moet in je buikvet gespoten worden met een slin pin.