Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

ben net naar de apotheek geweest naaldjes halen. 1ml naalden hadden ze niet meer, dus ze boden me dit aan:
30 x 0.5 x 16mm (25G x 5/8"')
30 x 2ML syringe.

De 2ML syringe is vrij dik, en heeft maar 20 streepjes. Als ik 2ml bac water mix met 10mg melanotan.
Dan is 1 streepje op de syringe toch 0,5mg melanotan?

De 2ML syringe is vrij dik, en heeft maar 20 streepjes. Als ik 2ml bac water mix met 10mg melanotan.
Dan is 1 streepje op de syringe toch 0,5mg melanotan?

2ML/20 streepjes = 0,1ML per streepje
2ML/10mg = [0,2ML = 1MG]
0,2ml/2 = 0,1ml = 0,5mg = 1 streepje ;)

of de makkelijke manier :D

10mg/20 streepjes = 0,5mg per1 streepje inderdaad.

2ML/20 streepjes = 0,1ML per streepje
2ML/10mg = [0,2ML = 1MG]
0,2ml/2 = 0,1ml = 0,5mg = 1 streepje ;)

of de makkelijke manier :D

10mg/20 streepjes = 0,5mg per1 streepje inderdaad.

oke ty, had bevestiging nodig, niet dat ik straks na 2x spuiten zo'n vial al leeg heb:D

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 13:48 ----------

trouwens had nog een vraagje. De apotheker vroeg om mijn geboortedatum en naam, toen later plakte ze een sticker met deze gegevens op het doosje met naalden. Ik slik op dit moment roaccutane, en heb steeds beweert dat ik niks gebruikt heb(is ook zo, tot nu toe). Kan ze die spuiten in haar systeem terug halen??? Want anders is mijn geloofwaardigheid straks zero:/

Jeetje, een spuit zetten om bruin te worden. Kan niet helpen te lachen wat ik hier allemaal lees.

Jeetje, een spuit zetten om bruin te worden. Kan niet helpen te lachen wat ik hier allemaal lees.

Je zit hier op een bodybuild forum.
Members hier zetten heel wat meer en potentiëel gevaarlijker spul dan melanotan, ik snap het doel van je post dan ook niet echt.

Er is volop research gedaan naar melanotan en het wordt zelfs in de medische sector gebruikt, al dan niet voor andere doeleinden. Als deze peptide zo ver doorontwikkeld is dat het door gezondsheidsinstanties toegelaten wordt in de medische sector, kan je zelf ook wel een beetje bepalen dat het (redelijk) veilig is om te gebruiken.

Zolang je niet overdreven veel gaat zetten en er gecontroleerd en verstandig mee om gaat, is dit echt wel een van de onschuldigste dingen die je kan gebruiken.

Terwijl wij hier gezond bezig zijn qua voeding, training en een algemeen gezonde levensstijl, zit jij zeker je hele lever naar de klote te helpen met liters alcohol. Dan maar liever een schadeloze peptide met een mooi bruin kleurtje, dan een verdoete lever, verdoete longen van het roken en verhoogde LDL waardes en vet rondom je organen.

Alles is relatief, je leeft maar een keer dus waarom zou je 100% gezond leven? Je moet toch een beetje kunnen genieten. Laat ons lekker een veilige en uitgebreid (op mensen) geteste peptide gebruiken.

En om de relativiteit nog even te benadrukken:

Bij mij is het erfelijk om vroeg kaal te worden en dit proces is al sinds mijn zeventiende begonnen. Ik heb 6 weken creatine gebruikt en ik zou toch zweren dat ik de haarwortels achteruit heb zien gaan.

Een beetje creatine gebruiken voor een minimale boost in kracht en eiwit synthese, ten kostte van je haarbos. Kan niet helpen te lachen wat ik hier allemaal lees.

Laatst bewerkt:
Buik is gewoon een hele slechte troll. Geen aandacht geven ;)

Moet je perse in je buik injecteren? Als die vlekjes zoals bij Rsheila bijv. op me reet zouden staan, zou ik het een stuk minder erg vinden.

Je zit hier op een bodybuild forum.
Members hier zetten heel wat meer en potentiëel gevaarlijker spul dan melanotan, ik snap het doel van je post dan ook niet echt.

Er is volop research gedaan naar melanotan en het wordt zelfs in de medische sector gebruikt, al dan niet voor andere doeleinden. Als deze peptide zo ver doorontwikkeld is dat het door gezondsheidsinstanties toegelaten wordt in de medische sector, kan je zelf ook wel een beetje bepalen dat het (redelijk) veilig is om te gebruiken.

Zolang je niet overdreven veel gaat zetten en er gecontroleerd en verstandig mee om gaat, is dit echt wel een van de onschuldigste dingen die je kan gebruiken.

Terwijl wij hier gezond bezig zijn qua voeding, training en een algemeen gezonde levensstijl, zit jij zeker je hele lever naar de klote te helpen met liters alcohol. Dan maar liever een schadeloze peptide met een mooi bruin kleurtje, dan een verdoete lever, verdoete longen van het roken en verhoogde LDL waardes en vet rondom je organen.
.

Steroiden gebruik je voor een beter doel dan bruin worden. Maar het gaat me niet eens om de gezondheidseffecten, alsnog is het illegaal toch.
Het gaat mij er meer om dat blanke mensen zo achterlijk ver gaan om getint te worden. Zonnebanken en cremes vind ik ook nergens over gaan maar een spuit zetten om een kleurtje te krijgen is voor mij echt het toppunt. Btw ik drink niet en ben bodybuilder ja maar zie geen reden om mijn blanke huid te bruinen. Ik zie het als een nutteloze modetrend.

Steroiden gebruik je voor een beter doel dan bruin worden. Maar het gaat me niet eens om de gezondheidseffecten, alsnog is het illegaal toch.
Het gaat mij er meer om dat blanke mensen zo achterlijk ver gaan om getint te worden. Zonnebanken en cremes vind ik ook nergens over gaan maar een spuit zetten om een kleurtje te krijgen is voor mij echt het toppunt. Btw ik drink niet en ben bodybuilder ja maar zie geen reden om mijn blanke huid te bruinen. Ik zie het als een nutteloze modetrend.

Gaat niet alleen om 't kleurtje. Stel je hebt huidtype 1 en je gaat een paar weken op vakantie naar spanje, moet je dan de hele tijd gekleed daar rond lopen omdat je anders te snel verbrand? Is toch gewoon mooi dat er iets bestaat waardoor mensen die normaal lijkwit zijn nu ook gewoon normaal kunnen rondlopen in de zon zonder telkens te verbranden.

Euhm.. BEN JIJ GEK!

Gaat niet alleen om 't kleurtje. Stel je hebt huidtype 1 en je gaat een paar weken op vakantie naar spanje, moet je dan de hele tijd gekleed daar rond lopen omdat je anders te snel verbrand? Is toch gewoon mooi dat er iets bestaat waardoor mensen die normaal lijkwit zijn nu ook gewoon normaal kunnen rondlopen in de zon zonder telkens te verbranden.

Ik denk dat de meesten het daar niet voor gebruiken, maar kan handig zijn als het medisch bedoel is.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 22:14 ----------

Groot en sterk worden heb ik mn gezondheid meer voor over dan bruin worden ja.

Ik denk dat de meesten het daar niet voor gebruiken, maar kan handig zijn als het medisch bedoel is.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 22:14 ----------

Groot en sterk worden heb ik mn gezondheid meer voor over dan bruin worden ja.

Jij ja... ;)

Maar ik vind een brede gast er echt niet uitzien als hij melkwit is :D

Vraag jezelf eens af waar zon gedachte vandaan komt. Waarom moet iemand bruin zijn om goed te zijn?

Vraag jezelf eens af waar zon gedachte vandaan komt. Waarom moet iemand bruin zijn om goed te zijn?

Waarom moet iemand breed en sterk en groot zijn om goed te zijn?

Wat een domme vraag... :rolleyes:

Heeft niets met goed of slecht te maken knurft.

Daar heb je het fout. De effecten op de huid van Melanotan zorgt er voor dat je beter beschermd bent tegen de zon. Ik heb mijn hele leven, iedere keer weer, zelf met bescherming, verbrande huid gehad. HEt gezicht, de oren, de nek, de hals; de voorarmen, de voeten, de knieholtes; zonnebrandcreme zit boordevol chemisch spul wat volgens mij zeer schadelijk is. Tientallen keren had ik met vocht gevulde blaren, en dit omdat ik ergens een uur in de zon zat; Met Melanotan heb ik dit niet meer.

Moest melanotan dit beschermend effect niet hebben, en enkel de huid kleuren, dan zou ik het niet gebruiken.

Ik kijk niet neer op mensen die niet groot en sterk zijn. En Yasmine ik begrijp dat je graag bruin wilt zijn. Echter denk ik niet dat zonnebrand anno 2013 schadelijk is. Gewoon lekker factor 40 insmeren en no way dat je verbrand. Maar alleen al dat het voor moedervlekken zorgt lijkt mij niet in orde.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jep zijn er mensen die van die moedervlekken af geraakt zijn?

Terug
Naar boven