XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik koop ze per honderd op internet, maar toen ze het eerste keer vroegen toen ik nog in appo haalde zei ik om me melo en prps te injecteren, kreeg het zo mee.
Je kan ook zeggen gaat je geen reet aan, of wil je ook weten wie ik ga nken als ik een pakje condooms vraag?

Haha ty voor de tips. Zeg wel gewoon dat dat privé is.
Als ik vraag naar insulinespuiten met een inhoud van 1ml weten ze vast wel genoeg toch?

Nog een keer dan maar..
Hoe kan ik het spul het beste bewaren en voor hoelang?

Lang bewaren in de vriezer.
Tot 30 dagen in de koelkast. (met bac water of ongemengd)

Pre-load je syringe met wat lucht, op deze manier krijg je er alles uit.

Ik heb dit advies opgevolgd, alleen dan naderhand, wat lucht erbij laden, ondersteboven houden, wat tegen de spuit tikken tot de lucht een soort kussentje vormt. Thanks voor die tip!

Gelukkig kan het geen kwaad als je subcutaan wat lucht (mee) in spuit.

Bacteriaal water kan gewoon in de kast.
Volgens mij kan je MT2 trouwens ongemixed ook gewoon in de koelkast bewaren, bij alle labs waar ik besteld heb stond altijd "Keep refrigerated between 2 and 8 degrees" op de vial.

Bacteriaal water kan gewoon in de kast.
Volgens mij kan je MT2 trouwens ongemixed ook gewoon in de koelkast bewaren, bij alle labs waar ik besteld heb stond altijd "Keep refrigerated between 2 and 8 degrees" op de vial.

Ik gooi het voor de zekerheid wel in de vriezer die m2.
Klopt het trouwens dat die vials wel leeg lijken en er een wit propje inzit?

Dat witte propje is de m2.. of wat bedoel je?

gemixte vials niet in de vriezer bewaren! te vaak bevriezen en ontdooien is niet goed voor je mt.
alleen niet aangemaakte vials invriezen. en aangemaakte in de koelkast.

Spul werkt echt goed.Gisteren een uur in de zon gezeten, tegen de avond wat rood, volgende dag was het rood weg en ben weer wat bruiner. Vroeger bleef ik 5 dagen rood en werd ik daarna gewoon terug wit.

Spul werkt echt goed.Gisteren een uur in de zon gezeten, tegen de avond wat rood, volgende dag was het rood weg en ben weer wat bruiner. Vroeger bleef ik 5 dagen rood en werd ik daarna gewoon terug wit.
hoeveel mg heb je nu totaal gebruikt ?

inbe4 70mg

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 20:52 ----------

K*t

Laat eens een foto zien yasmine

Van boner of van tan?

Tanned boner

Terug
Naar boven