softijs
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand of het samen met ROA te gebruiken is?
Kan hier niet zoveel over vinden.

Vraag me af hoe jullie uberhaupt nog aan dat spul komen, allemaal sunatura nog of is die ook al down? Lijkt me dat dat spul zo langzamerhand wel onverkrijgbaar wordt?
Of mag t nog steeds als 'resarch chem' verkocht worden?
Melanotan 2 - 10mg Starter Kit - £26.95 (complete with syringes and wipes)
Complete 'Ready to Tan' Starter Kit that is also a popular item for returning customers who have already used Melanotan 2 and wish to top up their tan during the 'maintenance' phase.
Melanotan 2 - 20mg Starter Kit - £49.95 (complete with syringes and wipes)
This makes the ideal starter kit. The first vial is used for the 'loading' phase which gets you to your desired tan. The second vial is then used to keep your tan topped up during the 'maintenance' phase.
Melanotan 2 - 30mg Starter Kit - £74.95 (complete with syringes and wipes)
This is one of our more popular packs and will keep your tan topped up for up to 30 weeks. The first vial is used for the 'loading' phase which gets you to your desired tan. The second and third vials are then used to keep your tan topped up at your chosen skin colour
Melanotan 2 - 50mg Starter Kit £119.95 (complete with syringes and wipes)
This is our most popular starter pack as it will give you everything you need for a year round tan. The first vial is used for the 'loading' phase which gets you to your desired tan. The remaining vials are then used to keep your tan topped up during the 'maintenance' phase.
Shipping UK £4.50 Shipping Worldwide £9.50
http://lmgtfy.com/?q=melanotan+kopen
Liquid Sun Europe levert nog (hetzij middels Email) maar hun prijzen zijn (mijns inzien) wat hoger:
en nog 1001 andere sites:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.pepbridge.com
http://www.topgunpeptides.com/
etc etc het viel me trouwens wel op dat al de marktplaats verkopers weg zijn.
En? Hoe is het afgelopen bij de dokter?
We zijn wel benieuwd waar je die vlekken nou van hebt gekregen en wat je er aan kan doen.
En of het iets met Melanotan van doen heeft...
Wist je dokter wel wat m2 was?Ben naar de dokter geweest ja , komt van de melanotan dat was ook al wel duidelijk natuurlijk precies op de plekken waar geinjecteerd is .. hij zegt dat de huid is overprikkeld dit kan over een half jaar of jaar vanzelf weggaan maar kan ook blijvend zijn.
Dus ik kan door dit geintje vooraltijd die lelijke plekken hebben , weglaseren kan maar het word nooit zoals het geweest is en met laseren krijg je als je bruin word weer witte vlekken te zien en het word uiteraard niet vergoed dus dat zou nog een duur grapje zijn door een stomme fout om dit spul ooit te gebruiken...
Ik wilde niemand bang maken of wat dan ook maar wel even laten weten dat je hier dus duidelijk dingen van kan krijgen die blijvend zijn , ook de moedervlekken die ik erbij heb gekregen zullen wel blijven denk ik, maar goed daar zit ik dan nog niet zo mee.
Ikzelf zal het niemand aanraden om hiermee te beginnen ... en tja ik ben wel een enorme pechvogel dat zie ik hiermee ook wel weer dat net ik dit weer moet hebben ....
Dokters hebben ook internet tijdens een spreekuur beschikbaar, de werking doorlezen is zelfs voor een leek nog wel vrij duidelijk, met die klachten op de injectieplekken lijkt me dat de dokter na 2x googlen ook wel een conclusie kan trekken dat m2 de oorzaak is.
Of miss was ie al op de hoogte gesteld door het nieuws of verschenen onderzoeken, zal vast wel even langsgekomen zijn gezien t ook als cosmetische drug gebruikt wordt.
Ben naar de dokter geweest ja , komt van de melanotan dat was ook al wel duidelijk natuurlijk precies op de plekken waar geinjecteerd is .. hij zegt dat de huid is overprikkeld dit kan over een half jaar of jaar vanzelf weggaan maar kan ook blijvend zijn.
Dus ik kan door dit geintje vooraltijd die lelijke plekken hebben , weglaseren kan maar het word nooit zoals het geweest is en met laseren krijg je als je bruin word weer witte vlekken te zien en het word uiteraard niet vergoed dus dat zou nog een duur grapje zijn door een stomme fout om dit spul ooit te gebruiken...
Ik wilde niemand bang maken of wat dan ook maar wel even laten weten dat je hier dus duidelijk dingen van kan krijgen die blijvend zijn , ook de moedervlekken die ik erbij heb gekregen zullen wel blijven denk ik, maar goed daar zit ik dan nog niet zo mee.
Ikzelf zal het niemand aanraden om hiermee te beginnen ... en tja ik ben wel een enorme pechvogel dat zie ik hiermee ook wel weer dat net ik dit weer moet hebben ....

Ben naar de dokter geweest ja , komt van de melanotan dat was ook al wel duidelijk natuurlijk precies op de plekken waar geinjecteerd is .. hij zegt dat de huid is overprikkeld dit kan over een half jaar of jaar vanzelf weggaan maar kan ook blijvend zijn.