MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Nou nee , helaas niet haha die foto was ik paar x gaan zonnen en gezicht is vooral make up ;)omdat ik van wit blond na donkerbruin ben gegaan moet ik mijn gezicht bijpoedere :P anders heb je echt een lijk hahanbe nog eens mn hotmail berichten na gegaan en die site wat ze hier schreven is toch echt dezelfde als waar ik besteld had :( weet jij nog iets aar ik kan kijken ?

Sunatura is eigenlijk de enige die ik ken. Wel betrouwbaar. Je stuurt het geld via post op en hun sturen mela terug op. maar dan moet je wel 11 dagen wachten ivm vakantie.

klopt 11 dagen wachten, en zag dat daar stuk duurder is.. je kan vanaf 30 mg pas bestellen geloof ik ?

Nou nee , helaas niet haha die foto was ik paar x gaan zonnen en gezicht is vooral make up ;)omdat ik van wit blond na donkerbruin ben gegaan moet ik mijn gezicht bijpoedere :P anders heb je echt een lijk hahanbe nog eens mn hotmail berichten na gegaan en die site wat ze hier schreven is toch echt dezelfde als waar ik besteld had :( weet jij nog iets waar ik kan kijken ?

Haha, was dan maar wit blond gebleven (ik ben zelf blond), dan valt het meer op. Ze vragen regelmatig aan mij of ik op vakantie ben geweest. Gisteren zei d'r eentje; jij word elke keer bruiner als ik je zie. :rolleyes:

Ik kan je wel aan het adresje helpen waar ik het zelf vandaan heb. Die jongen zit gewoon in Nederland. Je kan zelfs met 'm afspreken zodat je meteen het spul hebt en het geld kan overhandigen. Ik heb het zelf per aangetekende post gedaan en dat kwam ook keurig binnen.

Van Bodypeptides.co.uk kreeg ik een Email dat ze ook MT2 kunnen leveren. Liquid Sun europe levert ook nog, alleen dan bestel je middels Email, want de site is opgedoekt.

Denk jij dat het niet werkt als het 99.2% pure is?
Wordt hier toch altijd wel ontiegelijk moeilijk gedaan zeg :o
99.2 kan ook idd wel maar ik heb op vele sites gezien met een level van 98 procent.
Het blijft idd werken maar ik kreeg echt allergische reacties er volgens mij door of door de bac water met hoger alc concentraat

99.2 kan ook idd wel maar ik heb op vele sites gezien met een level van 98 procent.
Het blijft idd werken maar ik kreeg echt allergische reacties er volgens mij door of door de bac water met hoger alc concentraat

Het is sowieso een underground product, al zij het enigszins een grijs gebied in de USA. Dus ongeacht of er zogenaamde rapporten bij zitten van de purity, blijft het gissen wat je daadwerkelijk in je lichaam spuit.

Jammer dat de verzendkosten zo aantikken.
5 vials kosten $89.95 + $39.95 verzendkosten. Totaal $129.90 (= € 100,78)
Dan moet alleen nog 10ml steriel water bij gekocht worden.

Dat is een besparing van meer dan € 25,- vergeleken met Nederland.

Jammer dat de verzendkosten zo aantikken.
5 vials kosten $89.95 + $39.95 verzendkosten. Totaal $129.90 (= € 100,78)
Dan moet alleen nog 10ml steriel water bij gekocht worden.

Dat is een besparing van meer dan € 25,- vergeleken met Nederland.

Ja ik heb ergens in April geloof ik nog bij Labpe besteld 50mg voor 68,- USD.
Dat waren nog eens prijzen :D

Ja ik heb ergens in April geloof ik nog bij Labpe besteld 50mg voor 68,- USD.
Dat waren nog eens prijzen :D

Misschien moet ik de gok maar gewoon wagen en bij professionalpeptides.com bestellen. Ik zag ook dat ze Sterile Water 20mL leveren, brengt het totaal op $137.89 (=€ 106.98).

In Nederland ben ik daarvoor € 132,70 kwijt inc. verzendkosten. :D

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Die site is wel duur met z'n naalden. 100 stuks voor € 45,-. Bij de apotheek heb je er 100 voor € 22,-
Steriel water kost € 6,- voor 6ml, en bij Professional Peptides heb je 20mL voor € 6,19

Shoppen levert dus wel wat op ;)

Die site is wel duur met z'n naalden. 100 stuks voor € 45,-. Bij de apotheek heb je er 100 voor € 22,-
Steriel water kost € 6,- voor 6ml, en bij Professional Peptides heb je 20mL voor € 6,19

Shoppen levert dus wel wat op ;)

Yes :) was gewoon de eerste hit op google :D
Als ik iets zoek besteed ik daar een hele werkdag aan om de beste deal te vinden :engel:

100 naalden heb je bij Daxtrio bijvoorbeeld al voor 13,- tot 16,- :p

aangezien me bestelling nog steeds niet is aangekomen, ga ik er maar van uit dat ik het kan vergeten ! heb we al een paypal aangemaakt , maar vind het nog steeds moeilijk om vooral geld over te maken,

en heeeel bruin hoef ik niet te worden gewoon een mooi gezond kleurtje..

wat iik me wel afvraag.. als je bruin genoeg bent, en de zon schijnt hier heens langer als 3 dagen, kan ik dan ook te bruin worden toch ? kan ik dan beter zon vermijden want middel zal wel doorwerken ook al zou ik bv een week niet spuite?

en diegene die in nl dat spul levert waar is dat ong ?ik woon zelf helemaal in het zuiden haha dus voor mij zal alles ver weg zijn :P

aangezien me bestelling nog steeds niet is aangekomen, ga ik er maar van uit dat ik het kan vergeten ! heb we al een paypal aangemaakt , maar vind het nog steeds moeilijk om vooral geld over te maken,

wat iik me wel afvraag.. als je bruin genoeg bent, en de zon schijnt hier heens langer als 3 dagen, kan ik dan ook te bruin worden toch ? kan ik dan beter zon vermijden want middel zal wel doorwerken ook al zou ik bv een week niet spuite?

en diegene die in nl dat spul levert waar is dat ong ?ik woon zelf helemaal in het zuiden haha dus voor mij zal alles ver weg zijn :P

Stuur me even een goede foto in PB, wie weet wil ik het wel even komen brengen :D

wat iik me wel afvraag.. als je bruin genoeg bent, en de zon schijnt hier heens langer als 3 dagen, kan ik dan ook te bruin worden toch ? kan ik dan beter zon vermijden want middel zal wel doorwerken ook al zou ik bv een week niet spuiten?

Je kan te bruin worden... Je zal gewoon even moeten testen wat voor jou het beste werkt. De een doet 1Mg per week en de ander 0.5Mg om de dag. De ene gaat 2x per week onder de zonnebank en de ander weer niet. Het hangt een beetje van je huidtype af.

Het spul werkt wel door. Dat klopt. Het hangt er ook vanaf hoeveel je neemt en hoe vaak je het in spuit. Je kan beter regelmatig kleine doseringen nemen ipv. een hele grote in 1x.

Ik heb zelf huidtype 2 en neem elk 3 dagen 0.5Mg. Daarnaast ga ik 1x per week een paar uur in de zon liggen of anders 2x per week een half uurtje onder de zonnebank.

Mijn adresje zit in de buurt van Schiphol. Ik denk dat ik m'n volgende bestelling eens uit USA ga bestellen.

Terug
Naar boven