Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik denk niet dat dames gecharmeerd zijn van dit soort opmerkingen. Laten we haar gewoon netjes proberen te adviseren.

Ik denk niet dat dames gecharmeerd zijn van dit soort opmerkingen. Laten we haar gewoon netjes proberen te adviseren.

ik kan wel wat hebben , maar toch bedankt :P

believe it or not.. ma heb net mijn bestelling in de brievenbus gekregen !! me helemaal happy:)

dus de site die ik eerder noemde is wel veilig!
vanaaf begin ik met 0,2 denk ik .. en dan opbouwen na 0,5 of 0,6 ff kijken hoe mijn lichaam reageert.. als ik wat sproetjes of moedervlekken opmerk ga ik na dag 3 eens 10 min onder zonnebank en dan kijken hoe snel het gaat werken.. ik hou jullie op de hoogte n zal ff voor en na pic maken als zover is...

bedankt voor alle advies en tips en adresjes :P

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:46 ----------

mijn bericht terug lezend.. veilig weet ik nog niet hehe .. hij bezorgt in ieder geval :P

ik kan wel wat hebben , maar toch bedankt :P

believe it or not.. ma heb net mijn bestelling in de brievenbus gekregen !! me helemaal happy:)

dus de site die ik eerder noemde is wel veilig!
vanaaf begin ik met 0,2 denk ik .. en dan opbouwen na 0,5 of 0,6 ff kijken hoe mijn lichaam reageert.. als ik wat sproetjes of moedervlekken opmerk ga ik na dag 3 eens 10 min onder zonnebank en dan kijken hoe snel het gaat werken.. ik hou jullie op de hoogte n zal ff voor en na pic maken als zover is...

bedankt voor alle advies en tips en adresjes :P

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:46 ----------

mijn bericht terug lezend.. veilig weet ik nog niet hehe .. hij bezorgt in ieder geval :P

:thumbs:

Keep us posted!

Rustig aan, niets overhaasten... Kijk heel goed uit met je dosering!! Je zal niet de eerste zijn die 2Mg zet ipv. 0,2Mg. 0.2Mg is meestal 1 streepje op je spuit (als het een 1Ml spuit is).

Doe 2 dagen 0.2, 3 dagen 0.3, 4 dagen 0.4, en daarna op 0.5 blijven. Als je kleurtje goed is, op 0.5mg blijven door 2x per week op onderhoud te blijven. Maar er valt genoeg terug te lezen op het forum, maar voor de een werkt het weer anders dan de andere.

Succes in ieder geval, we zijn benieuwd hoe het word.

heb het ff erbij gepakt D U-100 insuline staat erop gaat tot 100 units..is 100 gelijk aan 1 ml ? en moet ik dan 20 units doen ?

2 weken spanje does the trick

kan je op geen enkele manier id problemen komen door te bestellen uit USA ( customs en van die dingen). Voor persoonlijk gebruik is het toch overal ter wereld okay?

kan je op geen enkele manier id problemen komen door te bestellen uit USA ( customs en van die dingen). Voor persoonlijk gebruik is het toch overal ter wereld okay?

Afhankelijk van onder welke regeling de stof valt. Valt het onder de geneesmiddelenwet dan is invoeren voor eigen gebruik toegestaan.

heb het ff erbij gepakt D U-100 insuline staat erop gaat tot 100 units..is 100 gelijk aan 1 ml ? en moet ik dan 20 units doen ?

ja 100Units is gelijk aan 1ML water

20U = 2mg (te veel dus) je kan beter laag beginnen met 0.1/0.2mg en dan langzaam opbouwen (zelf ga ik niet hoger dan 0.5mg)

bij mijn naalden is de verdeling in 2 units per streepje (dus 5 streepjes voor 10U) dit kan verschillen per fabrikant.dus eerst ff de verdeling checken niet er meteen vanuit gaan 1 streepje is 1Unit.

bij het toevoegen van 1ml (100U) bac water:
1U = 0.1mg
2U= 0.2mg
10U= 1.0mg
100U= 10mg

2 units !

1ml = 10 mg

100 units = 10mg

0.2 mg = 2units het is echt maar een druppel

thanks u saving my life hahah

na urennn te hebben uitgezocht hoeveel ik nu moest inspuiten is het toch gelukt..
gister begonnen met 0,2.. had gevoel beetje misselijk en licht in me hoofd maar kan heel goed dat het tussen me oren zat! of door de vooraf gaande spanning kwam..

verder nergens last van .. vandaag ga ik 0,3 ..

Vandaag een paar uurtjes in de tuin gewerkt, er was toch redelijk wat bewolking, maar de zon heeft vrij kunnen schijnen gedurende in totaal ongeveer 5 uur en heel die tijd heb ik in een bloot bovenlijf gewerkt. Had ik dit een jaar eerder gedaan dan stond ik nu vol met vocht gevulde blaren. Nu ben ik bruin met een extra rood tintje die morgen het bruine tintje donkerder zal maken. En morgen weer 6 uur in de zon. Voor het eerst in mijn leven kan ik ook werkelijk genieten van de zon zonder te verschroeien of me te moeten insmeren met klevend spul.

• Like
Waarderingen: Vonk
zolang niemand er echt op ingaat en er zich in verdiept, gaat niemand weten hoe het precies werkt. Tuurlijk kan je het sub q zetten, maar daar gaat deze discussie niet over.

Is er uberhaupt een discussie dan?
SQ werkt gewoon perfect, je voelt er als je het goed doet helemaal niets van en waarom zou je dan zo'n dure nasal spray kopen als de ervaringen sterk uiteenlopen qua werkzaamheid..

Be my guest hoor, maar ik denk dat je je geld beter kunt besteden ;)

Vandaag een paar uurtjes in de tuin gewerkt, er was toch redelijk wat bewolking, maar de zon heeft vrij kunnen schijnen gedurende in totaal ongeveer 5 uur en heel die tijd heb ik in een bloot bovenlijf gewerkt. Had ik dit een jaar eerder gedaan dan stond ik nu vol met vocht gevulde blaren. Nu ben ik bruin met een extra rood tintje die morgen het bruine tintje donkerder zal maken. En morgen weer 6 uur in de zon. Voor het eerst in mijn leven kan ik ook werkelijk genieten van de zon zonder te verschroeien of me te moeten insmeren met klevend spul.
hvl mg al gespoten?

Terug
Naar boven