- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Incluis gratis instructie hoe je MT moet gebruiken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk niet dat dames gecharmeerd zijn van dit soort opmerkingen. Laten we haar gewoon netjes proberen te adviseren.

Ik denk niet dat dames gecharmeerd zijn van dit soort opmerkingen. Laten we haar gewoon netjes proberen te adviseren.

ik kan wel wat hebben , maar toch bedankt
believe it or not.. ma heb net mijn bestelling in de brievenbus gekregen !! me helemaal happy
dus de site die ik eerder noemde is wel veilig!
vanaaf begin ik met 0,2 denk ik .. en dan opbouwen na 0,5 of 0,6 ff kijken hoe mijn lichaam reageert.. als ik wat sproetjes of moedervlekken opmerk ga ik na dag 3 eens 10 min onder zonnebank en dan kijken hoe snel het gaat werken.. ik hou jullie op de hoogte n zal ff voor en na pic maken als zover is...
bedankt voor alle advies en tips en adresjes
---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:46 ----------
mijn bericht terug lezend.. veilig weet ik nog niet hehe .. hij bezorgt in ieder geval![]()
vanaaf begin ik met 0,2 denk ik .. en dan opbouwen na 0,5 of 0,6 ff kijken hoe mijn lichaam reageert.. als ik wat sproetjes of moedervlekken opmerk ga ik na dag 3 eens 10 min onder zonnebank en dan kijken hoe snel het gaat werken.. ik hou jullie op de hoogte n zal ff voor en na pic maken als zover is...
heb het ff erbij gepakt D U-100 insuline staat erop gaat tot 100 units..is 100 gelijk aan 1 ml ? en moet ik dan 20 units doen ?
kan je op geen enkele manier id problemen komen door te bestellen uit USA ( customs en van die dingen). Voor persoonlijk gebruik is het toch overal ter wereld okay?
heb het ff erbij gepakt D U-100 insuline staat erop gaat tot 100 units..is 100 gelijk aan 1 ml ? en moet ik dan 20 units doen ?
2 units !
1ml = 10 mg
100 units = 10mg
0.2 mg = 2units het is echt maar een druppel
De reacties die ik er over heb gelezen was dat het helemaal niet werkte.
Ik heb ook al reacties gelezen dat het wel werkte, dus het hangt mss af van hoe je het bereidt.
Ik zou het niet proberen. Je kan het sub q zetten dat stelt niets voor.
zolang niemand er echt op ingaat en er zich in verdiept, gaat niemand weten hoe het precies werkt. Tuurlijk kan je het sub q zetten, maar daar gaat deze discussie niet over.

hvl mg al gespoten?Vandaag een paar uurtjes in de tuin gewerkt, er was toch redelijk wat bewolking, maar de zon heeft vrij kunnen schijnen gedurende in totaal ongeveer 5 uur en heel die tijd heb ik in een bloot bovenlijf gewerkt. Had ik dit een jaar eerder gedaan dan stond ik nu vol met vocht gevulde blaren. Nu ben ik bruin met een extra rood tintje die morgen het bruine tintje donkerder zal maken. En morgen weer 6 uur in de zon. Voor het eerst in mijn leven kan ik ook werkelijk genieten van de zon zonder te verschroeien of me te moeten insmeren met klevend spul.