- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik denk dat Yasmine onderhand op de 68MG zit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ROFLOL
Neen, ik zal binnen een week 30 mg gespoten hebben. HEt tweede flesje was heel snel leeg.

30MG is toch wel substantieel maat.
Ik zit nu op ongv 15MG sinds begin April en ben echt bruin alsof ik 3 weken op de costas heb gelegen. Mensen blijven ook maar steeds vragen of ik op vakantie ben geweest of dat ik soms een zonnebank heb gekocht![]()
welke website kocht jij ze? ik ga 1 vial even kopen om te kijken, had de vorige keer bac water met een hoge concentraat alc. Injecten was pijnlijk elke keerGewoon lager doseren dan bro, desnoods op 0,1 tot 0,2mg beginnen.
Ja, maar voor mij was het de eerste keer (mss voor jou ook, dat weet ik niet), en ik was wit, witter dan wit.

welke website kocht jij ze? ik ga 1 vial even kopen om te kijken, had de vorige keer bac water met een hoge concentraat alc. Injecten was pijnlijk elke keer

SQ is heel handig en goedkoop als je thuis bent, maar bv op reis of op zakentrip is een neusspray pakken handiger, ook al is het mss iets duurder omdat je meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Is gewoon een kwestie van flexibiliteit.
Er lijkt trouwens een orale versie in ontwikkeling: [Link niet meer beschikbaar]
Nasaal en oraal werken gewoon slecht en je moet heel erg veel slikken heb ik gelezen.
ga zelf ook een flesje kopen, hopen dit keer dat ik niet duizelig en koppijn ervan krijg
Is er uberhaupt een discussie dan?
SQ werkt gewoon perfect, je voelt er als je het goed doet helemaal niets van en waarom zou je dan zo'n dure nasal spray kopen als de ervaringen sterk uiteenlopen qua werkzaamheid..
Be my guest hoor, maar ik denk dat je je geld beter kunt besteden![]()