XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

ga zelf ook een flesje kopen, hopen dit keer dat ik niet duizelig en koppijn ervan krijg

Gewoon lager doseren dan bro, desnoods op 0,1 tot 0,2mg beginnen.

ROFLOL

Neen, ik zal binnen een week 30 mg gespoten hebben. HEt tweede flesje was heel snel leeg.

30MG is toch wel substantieel maat.
Ik zit nu op ongv 15MG sinds begin April en ben echt bruin alsof ik 3 weken op de costas heb gelegen. Mensen blijven ook maar steeds vragen of ik op vakantie ben geweest of dat ik soms een zonnebank heb gekocht :D

30MG is toch wel substantieel maat.
Ik zit nu op ongv 15MG sinds begin April en ben echt bruin alsof ik 3 weken op de costas heb gelegen. Mensen blijven ook maar steeds vragen of ik op vakantie ben geweest of dat ik soms een zonnebank heb gekocht :D

Ja, maar voor mij was het de eerste keer (mss voor jou ook, dat weet ik niet), en ik was wit, witter dan wit.

Ja, maar voor mij was het de eerste keer (mss voor jou ook, dat weet ik niet), en ik was wit, witter dan wit.

Ja voor mij ook ;)
Heb 5 vials besteld eind Maart ergens. Eerste vial met mijn vrouwtje gedeeld, waar zij 0,4mg zette en ik 0,6mg.
Maar voordat de vial op was vond ze toch dat ze te veel misselijk was en voelde zich er niet lekker bij. Dus heb 3 vials in de vriezer gegooid en ben zelf aan de 2e vial begonnen die nu 3/4 op is. Heb afgelopen 3 weken helemaal niet geprikt omdat ik vond dat ik nog bruin genoeg was. Vanmorgen ivm de zon overgoten dagen van de komende tijd 0,8 gezet en dat knalt er dan ook meteen weer goed in! Ben vandaag kneiterbruin geworden met een licht rode gloed. Na 3u onbeschermd in de zon toch maar even factor 20 gesmeerd, wat achteraf gezien geen overbodige luxe is gebleken gezien de UV kracht 7. Licht rood en prachtig bruin. Wat morgen gewoon een mooie diepe kleur bruin zal zijn :engel:

Overigens wel Javaans bloed voor 1/8 dus zal huidtype 2 hebben denk ik.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 01:17 ----------

welke website kocht jij ze? ik ga 1 vial even kopen om te kijken, had de vorige keer bac water met een hoge concentraat alc. Injecten was pijnlijk elke keer

Ik heb het nog bij labpe besteld destijds. Maar volgens mij is die hele site daar op de schop gegaan. Geen idee waarom overigens. Bac water gewoon via mijn AAS supplier geregeld.

Er liggen hier nog 3 vials in de vriezer en aangezien ik er max 2 per zomer gebruik en de houdbaarheid in de vriezer volgens mij max 2 jaar is, kun je evt wel 1 vial overnemen als je interesse hebt ;)

SQ is heel handig en goedkoop als je thuis bent, maar bv op reis of op zakentrip is een neusspray pakken handiger, ook al is het mss iets duurder omdat je meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Is gewoon een kwestie van flexibiliteit.

Er lijkt trouwens een orale versie in ontwikkeling: [Link niet meer beschikbaar]

Nasaal en oraal werken gewoon slecht en je moet heel erg veel slikken heb ik gelezen.

SQ is heel handig en goedkoop als je thuis bent, maar bv op reis of op zakentrip is een neusspray pakken handiger, ook al is het mss iets duurder omdat je meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Is gewoon een kwestie van flexibiliteit.

Er lijkt trouwens een orale versie in ontwikkeling: [Link niet meer beschikbaar]

Maar die neusspray moet je toch ook in de vriezer bewaren of niet.

Gaat helemaal nergens over die neusspray, je krijgt het dan al gemixt binnen en dat is nou net wat je niet wilt, het is nu 27 graden, lijkt me leuk als je je spray 3 dagen op de post hebt met dit weer kun je het weggooien, daarbij neemt je slijmvlies het slecht op en kan enorm irriteren.

Heb je aandelen orale en nasale MTII gekocht ofzo? :p

post dat onderzoek anders effe

ga zelf ook een flesje kopen, hopen dit keer dat ik niet duizelig en koppijn ervan krijg

Klinkt bekend, Ik heb een paar keer 0,2mg gezet en ik kreeg toen last van het volgende:

- Drukkende koppijn (Hetgeen wat je krijgt als je cold turkey van caffeïne af kickt)
- Misselijkheid (Soms zeurend, soms heel actief waarbij het moeilijk binnen te houden viel)
- Onderdrukte eetlust (Ik kreeg ook veel minder op in totaal, maar dat kan mede komen door misselijkheid)
- Flink aan de race

Dit gebeurde vanaf dag 1 en hield aan tot ik stopte (dag 3). Eerst dacht ik dat het toeval was en dat ik iets verkeerds had gegeten. Maar alle symptomen verdwenen binnen 48 uur na gebruik.

Ik heb het verder ook maar niet meer geprobeerd, heb toch huidtype 3 van mijzelf. (ben deels indonesisch)

gister 1.5 m2 gespoten werd vanmorgen wakker met een rage boner van 22 cm die maar niet omlaag wou gaan jezus wat had ik een pijn gek.

Is er uberhaupt een discussie dan?
SQ werkt gewoon perfect, je voelt er als je het goed doet helemaal niets van en waarom zou je dan zo'n dure nasal spray kopen als de ervaringen sterk uiteenlopen qua werkzaamheid..

Be my guest hoor, maar ik denk dat je je geld beter kunt besteden ;)

Ik voelde het wel.
Misschien deed ik het verkeerde ("dik" vel) misschien wat onderhuids weefsel meegenomen.

Gebruik onmiddelijk gestaakt na het krijgen van nieuwe moedervlekken en het verhaal van de gepigmenteerde vlekken.

Zonet van 12u00 tot 18u30 in de volle zon gewerkt. Geen creme gebruikt, geen parasol, geen t-shirt. Just me en mijn onderbroekje. En ik ben wat rood, dat is alles. En morgen zal dit mooi bruin zijn. Als dit zo een week doorgaat zal ik bruiner zijn Michael Jackson, uh ik bedoel Samual L. Jackson.

Terug
Naar boven