Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

geen bulten maar huid is gwn rood en doet pijn, weet niet of het door de m2 komtEnige bijwerking die ik heb gehad is dat als ik veel in de zon lag, er idd moederplekken bij kwamen. Had er een stuk of 10 dit jaar op mijn onderarm, van die hele mini moedervlekjes.. maar zie er nu nog maar 3 zitten.
Enige rare gevoel dat ik heb met m2 is wanneer ik ermee begin dat ik de eerste 2-3 injecties wel misselijk ben, maar niet echt super misselijk. Tijdens injecteren krijg ik ook een warm gevoel, maar dat komt gewoon van 't injecteren zelf. Ben niet de grootste held.
Geen last van rode bulten oid.
Na injectie worden jullie dan ook misselijk of voel je dan vreemd?
Krijg elke keer een raar gevoel paar min na het injecteren.
Ben zelf alleen misselijk en alsof ik moet braken/raar gevoel bij maagMisselijk en erg warm, krijg ook een hele rode 'flush' over mijn gezicht..
Ik wou ook even vermelden dat sinds ik m2 gebruik ik rode plekken op mn lichaam krijg, eentje bij mn voet en nu bij mn vinger. Het doet pijn en lijkt onstoken/vocht eronder. Weet nieto f het door de m2 komt, iemand die dit heeft meegemaakt?

Vandaag is het mooi weer, hoelang zonnen jullie ong buiten? Ik kan echt niet meer dan 3 min buiten zitten dan zweet ik me rot. Liever zonnebank ik

ik heb morgen stage van 9 tot 19:00Morgen gewoon heel de dag buiten, wel aan het wat er en een parasol erbij want anders is het niet uit te houden. Straks uit het werk ook meteen naar het water toe, maaltijdsalade + wat desperado's en genieten aan het water! Mij krijgen ze niet gek, wel bruin![]()
Ik trek het nu ook niet om de hele dag in de zon te zitten, gram test werkt ook niet bepaald mee. Zweet me kapot met dit weer..

Ik zit op 200/400 test/tren
Werkelijk waar nog nooit zoveel gezweet als deze teringwarme zomer tot nu toe![]()
Tren vond ik van de winter al drama met -7![]()
Ga vanmiddag nog wel ff buiten zitten, maar zal niet lang zijn..