Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Vandaag is het mooi weer, hoelang zonnen jullie ong buiten? Ik kan echt niet meer dan 3 min buiten zitten dan zweet ik me rot. Liever zonnebank ik

Ik zit zo lang mogelijk buiten. Dat kan op een goede dag zo'n 4 uur zijn.
Ik sproei me af en toe af met de tuinslang voor verkoeling. Veel drinken en soms een ijsje tussendoor.
Als het te warm word ga ik even 10 minuten naar binnen.

Anders kan je nog een ventilator in je tuin neerzetten en op jezelf richten voor verkoeling.

(Toch knap voor iemand die vroeger verbrande totdat de vellen eraan hingen) :D

toch wel gek dat men waarschuwt voor een niet FDA approved product dat na tien jaar gebruikservaringen ( met een pak constant gebruik) geen lange termijnsbijwerkingen vertoont en er zoveel FDA approved is dat de mens kapot maakt. Alles draait om geld, want stel u voor dat ze hun zonnecremes niet meer zouden kunnen verkopen.

toch wel gek dat men waarschuwt voor een niet FDA approved product dat na tien jaar gebruikservaringen ( met een pak constant gebruik) geen lange termijnsbijwerkingen vertoont en er zoveel FDA approved is dat de mens kapot maakt. Alles draait om geld, want stel u voor dat ze hun zonnecremes niet meer zouden kunnen verkopen.

Yep... Daar is al meer dan eens op gewezen op dit forum. Het zou funest zijn als ze geen smeermiddels meer kunnen slijten aan de mensen. Er zijn wel slechtere middelen (legaal) te verkrijgen waar mensen (sneller) eerder aan doodgaan

Tegenwoordig schrijft men voor een klein slaapprobleem al zware antidepressiva or neuroleptica voor. Je ziet vele mensen daardoor als zombies of planten verder leven. Dokters die oa zo'n dingen massaal voorschrijven, zijn de eersten die gaan waarschuwen voor melanotan. En zeker als je dan verhalen hoort van: je kan er aids van krijgen of er kan insuline inzitten, gaat mijn haar omhoog. Insuline kan ook in je pudding zitten bij wijze van spreke.

Insuline in je pudding :D
Brb Mona schappen leegstelen bij de jumbo

eergister begonnen met mela 2, leuk schematje opgesteld!

fdg5f9.jpg

iemand enige info of mt2 iets doet met je test levels? aangezien het libido verhogend is en er bij een man eigenlijk de hoeveelheid test je libido bepaald vraag ik me dit af.

Het bevorderd de bloedtoevoer naar je piemol... Alles boven 0,6mg heb ik wel 2 dagen meer last van random boners en sochtends pijnlijk harde boners!

Mooi, maar je gaat wel rap in de verhoging van je dosis...
Waar baseer je dat op? Ervaring?

op gevoel, me supplier heeft verteld dat je direct kan beginnen met 0.5, als dit goed voelt kan je door naar 0.8 mg (0.1 p/kg bodyweight) of 1 mg, vanavond zet ik 1 mg kijken hoe dat voelt, heb van die andere geen bijwerkingen gehad.

behalve dat ik vanochtend tijdens de rust van het squatten met me penis langs het squatrek liep en hij daardoor direct door me broekje begon te duwen. gelukkig waren er maar weinig mensen.

op gevoel, me supplier heeft verteld dat je direct kan beginnen met 0.5, als dit goed voelt kan je door naar 0.8 mg (0.1 p/kg bodyweight) of 1 mg, vanavond zet ik 1 mg kijken hoe dat voelt, heb van die andere geen bijwerkingen gehad.

behalve dat ik vanochtend tijdens de rust van het squatten met me penis langs het squatrek liep en hij daardoor direct door me broekje begon te duwen. gelukkig waren er maar weinig mensen.

Misschien zei ie dat zodat je vial weer snel op is en je weer bij hem komt bestellen? :p

Die van mij zei dat ook, maar ik houd het op 0.5mg. Geen bijwerkingen, ik doe lang met m'n voorraad en bruin ben ik nu- en blijf ik met deze dosering.

Ik ben benieuwd of 1Mg meer met je doet (en beter werkt) dan 0.5mg.
Zijn er mensen die daar ervaringen mee hebben?

Zoals verwacht heb ik heel veel moedervlekken gekregen. Of, beter gezegd, ze zijn donkerder geworden.

Blijven er constant meer bijkomen, of is alles na de eerste 2 weken gedaan? Nu kan het nog net, maar het moet niet erger worden...

Met 1mg gaat het flink rapper idd, heb ik bij mijn vrouw geconstateerd.

Misschien zei ie dat zodat je vial weer snel op is en je weer bij hem komt bestellen? :p

Die van mij zei dat ook, maar ik houd het op 0.5mg. Geen bijwerkingen, ik doe lang met m'n voorraad en bruin ben ik nu- en blijf ik met deze dosering.

Ik ben benieuwd of 1Mg meer met je doet (en beter werkt) dan 0.5mg.
Zijn er mensen die daar ervaringen mee hebben?

waarschijnlijk ja, maar ik betaal 25 euro per vial dus dat zit wel snor.

ook schijn je sneller bruin te worden op 1 mg, en dat is nu net mijn doel.

ik heb nu 5 keer geprikt waarvan 3 x 1 mg, opbouwen ging snel maar ik heb een aantal keer gelezen dat je op moet bouwen op gevoel. ik heb geen last van sides behalve dat ik sochtends niet op me buik kan liggen omdat er een stijve penis in me onderbroek zit die zo hard is als gewapend beton.
en een rode kop na injectie.

Weet niet zkr maar heb 2 dikke moedervlekken op mn rug gekregen

Zoals verwacht heb ik heel veel moedervlekken gekregen. Of, beter gezegd, ze zijn donkerder geworden.

Blijven er constant meer bijkomen, of is alles na de eerste 2 weken gedaan? Nu kan het nog net, maar het moet niet erger worden...

Weet niet zkr maar heb 2 dikke moedervlekken op mn rug gekregen

Orly, dat hoort er nu gewoon bij. En ze worden wel weer lichter, maar die nieuwe moedervlekken blijven. Dus zodra je weer iets gebruikt, zijn ze meteen weer donker. Ken genoeg mensen die het allemaal eerst gebruikten, maar nu niet meer ivm de moedervlekken. Meeste doen het hier af of het bijna nooit voorkomt, en dat het toch weg trekt.

Terug
Naar boven