Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ik heb last van wonden/schaafwonden die donkerder worden door melanotan. Trekt dit weg of moet je daarvoor stoppen met melanotan?

Mijn littekens door wondjes die ik opgelopen heb tijdens MT2 gebruik geven bij mij ook veel meer pigment. Zijn een stuk donkerder dus. Geen idee of dit wegtrekt.

Iemand die MT2 beschikbaar heeft in laten we zeggen straal van 50km van breda? Zoek 20mg en bac water, reageren mag uiteraard ook best in PM. genoemde webshops uit dit topic zijn of gesloten of hebben zoals eerder vermeld nogal lastige betaal en leveringsvoorwaarden (contant geld in brief opsturen naar een postbus etc).

Ophalen en daar afrekenen lijkt me dan ook net zo fijn/makkelijk. Vroeger kreeg je van sunatura nog een mailtje en kwam er een bezorger maar die tijd lijkt voorbij ?

als je even googlet, vind je toch meteen tal van websites die het binnen europa aanbieden, vaak rechtstreeks van labs. vertrouw dat toch al meer dan iemand die je even influistert: hey dude, I got the real stuff, maar op concrete vragen niet kan antwoorden.

heb een super mooi kleurtje en ga vanaf vandaag op onderhoud over.. omdat het zo warm word denk ik 1x in de week ..ik d8 rustig op te bouwen maar bleek dat ik dubbelde dosis had gebruikt omdat mijn bijwerken minimaal waren ben ik uiteindelijk 0,6 gaan gebruiken met 57 kilo.. het duurde even maar toen ik 2 dagen achter elkaar in de zon heb liggen bakken kan ik zeggen dat ik echt gelukkig ben met het resultaat.. make up de deur uit:P

ik heb zelf een paar moedervlekken ontdekt maar vind het eigg wel iets hebben :D en ja het zou helpen tegen verbranden maar dan wel opbouwen.. ik heb echt uren in de zon gelegen en had ook af en toe dat mijn armen en benen brandde van de zon.. logische eigg..

ik denk dat ik vanaf nu ook iets na onder ga 0,5 of 0,4 per week.. ik ben tevreden en met het weer wat er aan is het komen hoef ik geen antiliaan te worden met me blauwe ogen hihi

rest mij nog 1 vraagje... weet niet of die echt te beantwoorden valt.. stel ik zou stoppen met de mt2 duurt het maanden/weken voordat mijn kleur weg is.. spuit het liefste zo min mogenlijk in dan lijkt het me ook minder schadelijk op langer gebruik.. want denk dat ik niet meer zonder kan hihi

iedereen een fijn weekend en een fijne hittegolf gewenst

ik zorg dat ik binnekort ook wat voor en na fotos plaats

iedereen bedankt voor advies !! heb er wat aan gehad ;)

We zijn benieuwd naar de foto's....
Ik heb zelf huidtype 2 en verbrande normaal gesproken altijd en binnen 2 dagen was m'n kleurtje ook weer verdwenen. Ik heb nu de hele week bijna elke dag in de zon gelegen en om de 2 a 3 dagen 0,5 mg gebruikt. Harstikke mooi kleurtje gekregen, geen een keer verbrand en ook niet aan het vervellen.

Zelf heb ik hele witte tanden (bleek ze zelf een keer in de zoveel tijd) en dan valt het nog meer op met m'n blauwe ogen en blond haar.

Als je zou stoppen verwacht ik dat je kleur er met 6 a 8 weken wel helemaal af is.
Als je niet continue wilt gebruiken, dan zou ik met de komst van de herfst stoppen. Dan ben je in de herfst/winter weer net zo bleek als een ander en draag je toch meestal meer kleding wat je huid bedekt.

Kan het klopen dat sunatura een nieuwe site heeft?

Het is gewoon de .com toch?

vanaf vandaag 2 weken mt2, resultaat:
33tq87o.jpg

30dfree.jpg
huidtype 2, jammer genoeg geen before
inb4 finding nemo handdoek is cool as ****

Laatst bewerkt:
Ik doe om de 2 dagen 0.5 mg en ga nadat ik 5 mg binnen heb beginnen met zonnebanken.

Ik vind mezelf al wel bruin genoeg denk ik, denk dat ik met de laatste 3mg 0,33 om de 3 dagen ga zetten. Zo kan ik nog tot september spuiten! Daarna wil ik elke week zonder mt2 gaan zonnebanken.... ben benieuwd of ik het kleurtje lang aan hou.

trouwens mijn broertje en ik(zie mijn foto hierboven) waren aan het begin van de dag even bruin, de foto was genomen aan het eind vd dag in de felle zon. Waarschijnlijk ben ik morgen weer 10x zo bruin als vandaag

Is hun nieuwe site. Verder alles hetzelfde idd. Als het forbidden is moet je even een incognito scherm aanmaken (als je Google Chrome gebruikt) anders via vpn

Waarom zou je er op willen als mensen van België niet op de site mogen? Neem aan dat ze daar een reden voor hebben, en als ze dan een bestelling zien van België het niet opsturen.

Terug
Naar boven