Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je al gestopt? Zo ja, hoelang al?Mijn littekens door wondjes die ik opgelopen heb tijdens MT2 gebruik geven bij mij ook veel meer pigment. Zijn een stuk donkerder dus. Geen idee of dit wegtrekt.
heb een super mooi kleurtje en ga vanaf vandaag op onderhoud over.. omdat het zo warm word denk ik 1x in de week ..ik d8 rustig op te bouwen maar bleek dat ik dubbelde dosis had gebruikt omdat mijn bijwerken minimaal waren ben ik uiteindelijk 0,6 gaan gebruiken met 57 kilo.. het duurde even maar toen ik 2 dagen achter elkaar in de zon heb liggen bakken kan ik zeggen dat ik echt gelukkig ben met het resultaat.. make up de deur uit![]()
ik heb zelf een paar moedervlekken ontdekt maar vind het eigg wel iets hebbenen ja het zou helpen tegen verbranden maar dan wel opbouwen.. ik heb echt uren in de zon gelegen en had ook af en toe dat mijn armen en benen brandde van de zon.. logische eigg..
ik denk dat ik vanaf nu ook iets na onder ga 0,5 of 0,4 per week.. ik ben tevreden en met het weer wat er aan is het komen hoef ik geen antiliaan te worden met me blauwe ogen hihi
rest mij nog 1 vraagje... weet niet of die echt te beantwoorden valt.. stel ik zou stoppen met de mt2 duurt het maanden/weken voordat mijn kleur weg is.. spuit het liefste zo min mogenlijk in dan lijkt het me ook minder schadelijk op langer gebruik.. want denk dat ik niet meer zonder kan hihi
iedereen een fijn weekend en een fijne hittegolf gewenst
ik zorg dat ik binnekort ook wat voor en na fotos plaats
iedereen bedankt voor advies !! heb er wat aan gehad![]()
Ik doe om de 2 dagen 0.5 mg en ga nadat ik 5 mg binnen heb beginnen met zonnebanken.ongeveer 6mg als ik de vial zo bekijk. Ik begon op 0,33mg, toen paar dagen 0,5mg en 0,66mg, maar toch weer verlaagd naar 0,33mg pd.
hoelang en hoevaak ga je banken danIk doe om de 2 dagen 0.5 mg en ga nadat ik 5 mg binnen heb beginnen met zonnebanken.
om de 3 dagen banken dan en 20 min
Ik doe om de 2 dagen 0.5 mg en ga nadat ik 5 mg binnen heb beginnen met zonnebanken.
Kan het klopen dat sunatura een nieuwe site heeft?
Het is gewoon de .com toch?
Zo te zien wel. De site is verandert, maar het aanbod van producten zijn hetzelfde.