Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Weet iemand of er Melanotan bestaat die je oraal of nasaal kunt innemen?

Ja nasaal ken ik.

Great, vorige week donderdag 10 vials besteld bij megatan.ws, weinig of geen bevestiging gekregen dat men order verzonden wordt, mail gestuurd, antwoord gekregen dat het verzonden werd, vandaag is de site offline??? Nog effe wachten tot vrijdag en kijken of ik dan iets ontvangen heb, zo niet vrees ik er voor

Heb toch bij Peptide Pros besteld - de 'Advanced research kit' waar 5 vials inzitten en 30ml bact water. Hoop geen BTW en inklaringskosten rekening te krijgen van de douane...

Die mela is stuk duurder dan die ooit geweest was. Paar jaar terug voor $11 per potje.

Is er nog goedkoper alternatief dan Peptide Pros?

denk dat je rond de 20euro per 10mg altijd wel zit tegenwoordig.

Boven 99 dollar free shipping toch? Eventueel een groep van dbb wat kopen?

Domestic shipping in VS geloof ik

55 dollar naar NL ook al is het boven de 100 dollar. Met paar man is dit wel te doen, of heeft iemand een ander idee?

Ik weet niet of er interesse is maar heb genoeg M2 liggen voro 30,- per stuk voor je labrat

30 beetje duur niet?

De verkoper op marktplaats uit barendrecht, ZH met de website www.melanotan-kopen.com zijn hier goede ervaringen mee?

Ik weet niet of er interesse is maar heb genoeg M2 liggen voro 30,- per stuk voor je labrat

Oh, dan ga ik mijn vials van € 12,50 per stuk ook verkopen voor € 30,- !
Stuur ik ze nog gratis op ook!

Wie maakt me los?!

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

De verkoper op marktplaats uit barendrecht, ZH met de website www.melanotan-kopen.com zijn hier goede ervaringen mee?

Deze site voert een keurmerk van "Thuiswinkel Waarborg", maar is er niet aangesloten.
Dit geld idem voor het "Webshop keurmerk"

Trek je conclusie....

ADVIES: NIET DOEN

is volgens mij gewoon een chineese site met een nederlandse template.

Wie maakt me los?!

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Deze site voert een keurmerk van "Thuiswinkel Waarborg", maar is er niet aangesloten.

Trek je conclusie....

Bedankt voor je antwoord Rick.
Het was ook te mooi en te makkelijk om waar te zijn.

Wie maakt me los?!

Trek je conclusie....

Waar koop jij ze voor 12,50?

ik heb van de man uit ZH en ben nu wel wat bruiner en ben nu een weekje bezig, ben al wel 2x onder de zonnebank geweest.

na 2x zonnebanken ben ik een n*ger man laat staan de M2

Terug
Naar boven