AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Dan heb je waarschijnlijk ondergedoseerde troep :p
In de regel hoef je niet hoger te gaan dan 0,5 max 0,6 e.d.

Ik zit momenteel op Max 0,5 en ben flink bruin.

Dus je bent gewoon een geboren r*tard :rolleyes:

Ben in ieder geval ziek tanned

Dat mag ik hopen met die hoeveelheden.

Een foto zou het wel compleet maken

inb4 zwart

Pictures or it didn't happen

Om m'n melanotanned identiteit geheim te houden heb ik alleen een gedeelte van m'n lichaam uit de foto geknipt.

Aanschouw before:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en after:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat is wel een flinke tint erbij netjes man

En dan te bedenken dat ik met de dosering die ik nu neem ook nog eens nauwelijks de zonnebank bezoek. Eens per maand een zonnebank als het niet minder is.

Volgens mij is de melanotan van de marktplaats dealer wel goed(rotterdam), aangezien mijn wenkbrauwen zelfs donkerder zijn dan 1 week geleden en heb natuurlijk weer moedervlekken erbij, volgende week ga ik onder de zonnebank en laat ik jullie het wel weten hoe het dan is.

Zetten jullie nou elke dag of om de dag

Elke dag

ik gebruikte dus om de dag, met een dosis van 0,5 mg maar gebruik het donderdag dus pas een week.
Zal wel elke dag gaan gebruiken, vandaag onder de zonnebank geweest voor 15 minuten maar geen resultaat!

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

ik gebruikte dus om de dag, met een dosis van 0,5 mg maar gebruik het donderdag dus pas een week.
Zal wel elke dag gaan gebruiken, vandaag onder de zonnebank geweest voor 15 minuten maar geen resultaat!

Wacht nog een weekje af dan moet je echt wel resultaat gaan zien.

Op het melanotan forum schreef een Britse dealer dat ze geen bac water meer verkopen omwille van een nieuwe wetgeving. Probeert dan gewoon steriel water aan te prijzen, maar is of zal het moeilijk worden om nog bac water te bemachtigen? Als ik het google, lijken me er toch wel nog voldoende plaatsen dit aan te bieden.

zet 2 keer in de week, zonnebank niet en kom nooit buiten, wel goed bruin al.

Terug
Naar boven