- Waardering
- 123
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke van de 2 leveranciers had je gebruikt, brabant of rotterdam?Gister mijn spullen gehad van de marktplaats meneer.
Na t injecteren een knal rooie kop en zweten als een otter.
Kijken hoe t uitpakt voor de rest.
hoeveel heb je gezet?Gister mijn spullen gehad van de marktplaats meneer. Na t injecteren een knal rooie kop en zweten als een otter. Kijken hoe t uitpakt voor de rest.
Beetje researchen kwam ik op deze website terecht.
Geen dank jongens
http://www.megatan.ws/categories/Melanotan-2/

En wat heb je exact voor een research gedaan?
Google is je beste vriend?
Ik zie alleen maar een zoveelste website met hele dure MT2![]()
Bestelling geplaatst bij Peptidepros. Stuurde er een mailtje achteraan (doe ik altijd) of ze op het exportformulier een waarde van $15 willen vermelden i.v.m. Importkosten. Pepbridge deed dat gewoon, Peptidepros niet, dus weer afbesteld en even op zoek naar een adresje waar ze dit wel doen.
Beetje researchen kwam ik op deze website terecht.
Geen dank jongens
http://www.megatan.ws/categories/Melanotan-2/
Ik heb nu 3 injecties gehad, de 1ste keer 2 strepen (0,2) en gisteravond ben ik na 0,4 gegaan.Heb net besteld van marktplaats verkoper uit rotterdam, hou jullie op de hoogte
Blackbeard checking in.Ik heb helemaal geen vervelende sides? Ik zet niet meer dan 0,4-0,5 per keer. Zie wel dat ik mijn moedervlekken donkerder worden, en dat mijn baardhaar zwart word. Maar geen ongewilde erecties, misselijk, rode kop, zweten, niet hongerig helemaal niks. Vanavond voor het eerst zonnebank.
1,4mg wel de max denk ik?Ik krijg meestal ongeveer een uur na injecten een dikke boner maar ik injecteer meestal 1.4mg
Ik krijg meestal ongeveer een uur na injecten een dikke boner maar ik injecteer meestal 1.4mg
D'r wil iemand heel graag snel dood door spier afbraak of totaal geen verstand van wat ie aan het inspuiten is. Of gewoon lekker stoer doen...