XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Gister mijn spullen gehad van de marktplaats meneer.
Na t injecteren een knal rooie kop en zweten als een otter.
Kijken hoe t uitpakt voor de rest.

En verzendkosten.

Heb net besteld van marktplaats verkoper uit rotterdam, hou jullie op de hoogte

Nou Rickelodeon, aangezien jij zo'n beetje de ambassadeur bent geworden van dit topic, waar kan ik het beste mijn MTII aanschaffen? Mag in PB of Karma hoor :engel:

En wat heb je exact voor een research gedaan?
Google is je beste vriend?
Ik zie alleen maar een zoveelste website met hele dure MT2 ???

Heel duur valt ook wel mee.
Mensen moeten niet blijven vergelijken met pep bridge die waren gewoon te goedkoop.
Kwaliteit kost ook geld.
Pep bridge had igf voor 35 euro das gewoon onmogelijk.
Gebruik nu mt2 van purchase peptide en die bevalt mij en kennissen veel beter dan pep bridge.
Sneller bruin, minder ziek/misselijk gevoel.

Bestelling geplaatst bij Peptidepros. Stuurde er een mailtje achteraan (doe ik altijd) of ze op het exportformulier een waarde van $15 willen vermelden i.v.m. Importkosten. Pepbridge deed dat gewoon, Peptidepros niet, dus weer afbesteld en even op zoek naar een adresje waar ze dit wel doen.

Bestelling geplaatst bij Peptidepros. Stuurde er een mailtje achteraan (doe ik altijd) of ze op het exportformulier een waarde van $15 willen vermelden i.v.m. Importkosten. Pepbridge deed dat gewoon, Peptidepros niet, dus weer afbesteld en even op zoek naar een adresje waar ze dit wel doen.

Ik heb nog nooit importkosten hoeven te betalen over zulke kleine hoeveelheden...

Heb net besteld van marktplaats verkoper uit rotterdam, hou jullie op de hoogte
Ik heb nu 3 injecties gehad, de 1ste keer 2 strepen (0,2) en gisteravond ben ik na 0,4 gegaan.
Tot nu toe geen bijwerkingen behalve een beetje misselijk zijn na het wakker worden en de eerste keer een branderig gevoel bij mijn buik (waar ik had geprikt)
Dus ik ben benieuwd of jij nog side affects krijgt en hoe goed het aanslaat
( heb je ook setjes gekocht of alleen vials melanotan?)

Ik heb helemaal geen vervelende sides? Ik zet niet meer dan 0,4-0,5 per keer. Zie wel dat ik mijn moedervlekken donkerder worden, en dat mijn baardhaar zwart word. Maar geen ongewilde erecties, misselijk, rode kop, zweten, niet hongerig helemaal niks. Vanavond voor het eerst zonnebank.

Ik krijg meestal ongeveer een uur na injecten een dikke boner maar ik injecteer meestal 1.4mg

Ik heb helemaal geen vervelende sides? Ik zet niet meer dan 0,4-0,5 per keer. Zie wel dat ik mijn moedervlekken donkerder worden, en dat mijn baardhaar zwart word. Maar geen ongewilde erecties, misselijk, rode kop, zweten, niet hongerig helemaal niks. Vanavond voor het eerst zonnebank.
Blackbeard checking in.
Ik krijg meestal ongeveer een uur na injecten een dikke boner maar ik injecteer meestal 1.4mg
1,4mg wel de max denk ik?

1.4 mg is veel te hoog...

Terug
Naar boven