MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

dank je voor je antwoord kyle.

Met hoeveel ml water meng jij 2 neem ik aan??? en verwarm je ook het vloeistof omdat dit in koelkast staat en erg koud is????

Iemand zou echt een sticky moeten maken over melanotan gebruik, veel te vaak dezelfde vragen.

Ongemengde mela, dus zonder water, kun je een paar jaar in de vriezer bewaren.

Gemengde mela kun je 3 maanden bewaren in de koelkast, niet in de diepvries.
Heb er al een gedeelte van gemaakt een tijdje terug om deze reden. Zal komende week deze eens verder afmaken. Zal ook eind volgende week zelf weer beginnen en dan even wat filmpjes maken.

dank je voor je antwoord kyle.

Met hoeveel ml water meng jij 2 neem ik aan??? en verwarm je ook het vloeistof omdat dit in koelkast staat en erg koud is????

Ik meng het met 2 ml en nee ik verwarm het niet. Duurt bij mij 3 dagen dat ik een beetje misselijk gevoel krijg maar is na 1 minuut weg en na 3 dagen krijg ik het gewoon niet meer. Sommige mensen zeggen dat je het moet voor verwarmen, maar vind dit niet nodig.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 21:56 ----------

Heb er al een gedeelte van gemaakt een tijdje terug om deze reden. Zal komende week deze eens verder afmaken. Zal ook eind volgende week zelf weer beginnen en dan even wat filmpjes maken.

Moest je hulp nodig hebben mag je altijd in pb de vragen lijst door sturen die je al hebt en dan zet ik er zelf ook nog wat vragen met oplossing bij. Is inderdaad handiger dan altijd dezelfde vraag weer te beantwoorden.

Koop een pot star of een ander cheap supplement. Steek je mela in een zakje oid en leg dan je mela onder een laagje poeder (zie wel dat er geen poeder aan je vial komt). En zeg dan tegen je ouders dat dit supp koud bewaard moet worden. Zo doe ik het ook ;)

Ja maar ik kan echt niet 2 weken lang iedere avond die pot uit de koelkast halen, meedoen naar boven, injecteren en dan weer wegzetten. Zullen ze door hebben. En dat met supps gaat ook niet werken want mag geen supps, dus als ik al supps koop moet ik die al verbergen :o het is gewoon een heel gedoe.

Zoals iemand anders al heeft gezegd, koop gewoon iets anders dat ook in de koelkast moet staan en zet het er gewoon bij. Niemand merkt het. En als je het echt niet kan gebruiken, tis het einde van de wereld niet hé!

Is idd het einde van de wereld niet maar best wel jammer vind ik! Wou er voor de zomer graag op mijn best uitzien en met een tan vind ik dat je fysiek ook beter oogt. Ik zie het zowat als een onderdeel van bodybuilden.

Ja maar ik kan echt niet 2 weken lang iedere avond die pot uit de koelkast halen, meedoen naar boven, injecteren en dan weer wegzetten. Zullen ze door hebben. En dat met supps gaat ook niet werken want mag geen supps, dus als ik al supps koop moet ik die al verbergen :o het is gewoon een heel gedoe.

Is idd het einde van de wereld niet maar best wel jammer vind ik! Wou er voor de zomer graag op mijn best uitzien en met een tan vind ik dat je fysiek ook beter oogt. Ik zie het zowat als een onderdeel van bodybuilden.
strenge ouders bro:p
ik wens je er succes mee :o

Melanotan is top spul. heb nu 20 mg gezet en ben goed bruin. ga eens in de week 8 min onder de zonnebank. ik doe nu om de twee weken 1,5 mg zette om bij te houden. Ik heb helemaal geen sides ook geen boner ofzo. opzich wel prettig heb ik daar geen last van. wel iets donkerdere moedervlekken maar dit is mooi.

ik ga nu om de twee weken 1,5 mg gebruiken tot half juni ongeveer en dan stop ik met zetten omdat ik eind juli naar mallorca ga en wil niet zwart worden daar door de melanotan.

Melanotan is top spul. heb nu 20 mg gezet en ben goed bruin. ga eens in de week 8 min onder de zonnebank. ik doe nu om de twee weken 1,5 mg zette om bij te houden. Ik heb helemaal geen sides ook geen boner ofzo. opzich wel prettig heb ik daar geen last van. wel iets donkerdere moedervlekken maar dit is mooi.

ik ga nu om de twee weken 1,5 mg gebruiken tot half juni ongeveer en dan stop ik met zetten omdat ik eind juli naar mallorca ga en wil niet zwart worden daar door de melanotan.

Als je nu elke dag zou blijven pakken tot eind juli dan zou je mss heel bruin worden maar nu om de 2 weken 1.5 mg maakt echt niets uit.

Als je nu elke dag zou blijven pakken tot eind juli dan zou je mss heel bruin worden maar nu om de 2 weken 1.5 mg maakt echt niets uit.

dit werd mij aangeraden door sunatura .

en als ik elke dag pak word ik hier al zwart haha

Zal het toch maar wagen en MII bestellen. Zat vandaag op terras en echt na 20min in de zon zag ik m'n huid al rood worden, terwijl ik vroeger net heel makkelijk bruin werd. Kan ook niet goed zijn voor mijn huid dat ik iedere keer verbrand als de zon fel schijnt

Ik ga het om dezelfde reden kopen. Een beetje tan heeft gewoon zoveel voordelen.
- spieren komen beter uit
- je ziet er gezonder uit
- je verbrandt minder snel/betere bescherming tegen de zon
- ik kom dichter bij mijn Zyzz streef-look (not srs)

mijn derde week gaat in, zit nu op 0.6mg maar na enkele dagen zon zie ik nog geen verandering. buiten enkele moedervlekjes en meer erecties.
verder opbouwen zeker?

mijn derde week gaat in, zit nu op 0.6mg maar na enkele dagen zon zie ik nog geen verandering. buiten enkele moedervlekjes en meer erecties.
verder opbouwen zeker?
ik denk meer ml
want op de site staat zelf voor elke 10 kilo 0.1 ml
als ik het goed heb

dus als mijn 1ste week van opbouwen klaar is ga ik gewoon elke keer 0.9 ml
zetten
+ probeer ook wat zonnebank kuurtjes mee te nemen misschien dat dat ook nog eens helpt

ik krijg telkens een blauwe plek waar ik de vorige dag geinjecteerd heb. Hebben jullie dit ook?

Geen last van.

zijn er mensen die dit spul al een langere tijd gebruiken? vraag me af wat de effecten zijn op de lange termijn?..
en hoe word het kleurtje? beetje normaal of zonnebank bruin/oranje?

jongens ik ga zo een bestelling doen op melenaton.be is deze site betrouwbaar????

Terug
Naar boven