Barteh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mela2 is pas een jaar of zes op de markt geloof ik hoor. Wat mela1 dan als bijwerkingen heeft is niet zo relevant. Effecten op de lange termijn zijn nog niet bekend dus.
Ben een verhaal aan het lezen van een meid die "helemaal zwart" was geworden (in haar woorden) door MII + zonnen te gebruiken. Was een beetje sceptisch hierover maar ze had later foto's geplaatst:Ben een verhaal aan het lezen van een meid die "helemaal zwart" was geworden (in haar woorden) door MII + zonnen te gebruiken. Was een beetje sceptisch hierover maar ze had later foto's geplaatst:
[Link niet meer beschikbaar] 3-5 maanden na met melanotan gestopt te zijn
[Link niet meer beschikbaar]
Dit tijdens het zonnen..
the **** man, haha.
Ben een verhaal aan het lezen van een meid die "helemaal zwart" was geworden (in haar woorden) door MII + zonnen te gebruiken. Was een beetje sceptisch hierover maar ze had later foto's geplaatst:
[Link niet meer beschikbaar] 3-5 maanden na met melanotan gestopt te zijn
[Link niet meer beschikbaar]
Dit tijdens het zonnen..
the **** man, haha.
Werkt wel door maar niet zo hard als je denkt...Als ik die pics zie word ik wel ontmoedigd. Ik wil een goede tint, maar absoluut niet super mega bruin worden ofzo. Stel ik gebruik het 2 weken lang en zonnebank daar een paar keer bij, ben tevreden met m'n kleur en stop met M2. Vervolgens ga ik 2 weken niet onder de zonnebank of iets en vertrek daarna 2 weken naar Portugal waar het elke dag 30 graden is. Werkt M2 dan nog door ofzo of hoef ik niet bang te zijn dat ik zo eindig als dat meisje op die 2e pic.
Eenmaal gemengd, bewaren in de koelkast.Ik zit inmiddels al bijna 2enhalve week te wachten op bac water van bac.co.uk
en ik ben het zat.
ik ben zojuist naar de apotheek geweest en heb een ampul injectievloeistof meegekregen
natrium chloride 0.9 Dit kan ik gewoon gebruiken toch?
mengen met de MII daarna spuitjes klaarmaken en invriezen geen probleem toch?
)Tijdje geleden was ik lichtjes verbrand door de zonnebank (het zag rood, ik voelde niets. Stel maandag zonnebank, dinsdag rood, woensdag alles weg) en ik merk nu dat ik vlekken op mijn rug heb hierdoor. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb de vlekken er zo duidelijk mogelijk op te zetten. 3 verschillende lichtsinvallen
(niet op mijn ecto fysiek letten)