MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

hoe lang zal NaCl 0.9 gemengd met MII houdbaar zijn in de koelkast iemand een idee?

Ik heb ook 3 witte vlekken op me rug. als ik klaar ben met zonnenbanken zijn ze knal rood?
iemand een idee ? verder top spul.

tussen me schouderbladen indd. Ik dacht al wel dat het ligplekken waren. Maar omdat ze zo vel rood worden na het zonnen banken vroeg ik het me af ! alvast bedankt

Probably no tan for me guys;
Die melanotan moet je in de koelkast bewaren, dat zullen m'n ouders/broer/zus zeker zien. Beetje k*t want had m'n schema met doseringen etc al opgesteld.
En heb eigenlijk liever niet dat ze dat weten dan krijg ik niks anders dan gezaag.
Zonnebank is overal 18+
Spray tan is een beetje gay en kost 40 eurie om de 2 weken, te duur.

Die melanotan moet je in de koelkast bewaren, dat zullen m'n ouders/broer/zus zeker zien. Beetje k*t want had m'n schema met doseringen etc al opgesteld.
En heb eigenlijk liever niet dat ze dat weten dan krijg ik niks anders dan gezaag.
Zonnebank is overal 18+
Heb hem hier op het begin gewoon op de vensterbank gehad (Buiten het raam). Laatste 5 dagen gewoon op mijn kamer.

Gewoon uitleggen waarom je het gebruikt.

Mooi verhaaltje van maken

Kan hier de Melanotan II spray kopen, heeft iemand er al wat over gelezen of gehoord?
[Link niet meer beschikbaar]

Zelf weet ik er nog niets van, de doseringen, hoe het juist werkt, ... als iemand er meer van weet kan je me gerust PM'en :)

Wel interessant. [Link niet meer beschikbaar]

40-50% van de werking in vergelijking met injecteren, dus dubbele dosis.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:14 ----------

Maar moet dus ook in de koelkast bewaard worden he.

Wel interessant. [Link niet meer beschikbaar]

40-50% van de werking in vergelijking met injecteren, dus dubbele dosis.

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:14 ----------

Maar moet dus ook in de koelkast bewaard worden he.

Ja weet ik maar die neusspray kan ik wel een verhaal bij verzinnen, injecties zullen m'n ouders nooit goed vinden.

Idd interessant betwijfel alleen de werking ervan.
Is ook wel wat duurder als je zegt dat je 2x zoveel moet gebruiken, want 20mg kost al 100 dollar.

heeft iemand via rembours besteld van [Link niet meer beschikbaar]
ik wacht namelijk al 1 week op mijn bestelling en heb nog steeds niks binnen :(

moet je een account maken bij melanotan.be om te bestellen??? 30 mg voor 87 euro is best goedkoop. Als ik nu 30 mg poeder haal en die 3 x 2 ml water kan ik ze gewoon ergens in een kast doen??? en na het mengen in koelkas dus voor maximaal 30 dage??

Iemand zou echt een sticky moeten maken over melanotan gebruik, veel te vaak dezelfde vragen.

Ongemengde mela, dus zonder water, kun je een paar jaar in de vriezer bewaren.

Gemengde mela kun je 3 maanden bewaren in de koelkast, niet in de diepvries.

oke en de water dan rob, die kan ook in vriezer?

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 17:47 ----------

nog laatste vraag, ik zie filmpjes op u2b waar mensen injecten in huid, maar ze aspireren nooit is dit normaal???

Water kun je op kamer temperatuur bewaren.

Aspireren doe ik ook nooit.

Zonnebank is overal 18+
Koop een pot star of een ander cheap supplement. Steek je mela in een zakje oid en leg dan je mela onder een laagje poeder (zie wel dat er geen poeder aan je vial komt). En zeg dan tegen je ouders dat dit supp koud bewaard moet worden. Zo doe ik het ook ;)

Zonnebank is overal 18+

Zoals iemand anders al heeft gezegd, koop gewoon iets anders dat ook in de koelkast moet staan en zet het er gewoon bij. Niemand merkt het. En als je het echt niet kan gebruiken, tis het einde van de wereld niet hé!

Terug
Naar boven