Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligplekken/drukplekken van het zonnebanken... is normaal. Waarschijnlijk bij de schouderbladen en boven je kont?Ik heb ook 3 witte vlekken op me rug. als ik klaar ben met zonnenbanken zijn ze knal rood?
iemand een idee ? verder top spul.
Heb hem hier op het begin gewoon op de vensterbank gehad (Buiten het raam). Laatste 5 dagen gewoon op mijn kamer.Probably no tan for me guys;
Die melanotan moet je in de koelkast bewaren, dat zullen m'n ouders/broer/zus zeker zien. Beetje k*t want had m'n schema met doseringen etc al opgesteld.
En heb eigenlijk liever niet dat ze dat weten dan krijg ik niks anders dan gezaag.
Zonnebank is overal 18+
Spray tan is een beetje gay en kost 40 eurie om de 2 weken, te duur.
Heb hem hier op het begin gewoon op de vensterbank gehad (Buiten het raam). Laatste 5 dagen gewoon op mijn kamer.
Gewoon uitleggen waarom je het gebruikt.
Mooi verhaaltje van maken
Wel interessant. [Link niet meer beschikbaar]
40-50% van de werking in vergelijking met injecteren, dus dubbele dosis.
---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 15:14 ----------
Maar moet dus ook in de koelkast bewaard worden he.
heeft iemand via rembours besteld van [Link niet meer beschikbaar]
ik wacht namelijk al 1 week op mijn bestelling en heb nog steeds niks binnen![]()
Koop een pot star of een ander cheap supplement. Steek je mela in een zakje oid en leg dan je mela onder een laagje poeder (zie wel dat er geen poeder aan je vial komt). En zeg dan tegen je ouders dat dit supp koud bewaard moet worden. Zo doe ik het ookProbably no tan for me guys;
Die melanotan moet je in de koelkast bewaren, dat zullen m'n ouders/broer/zus zeker zien. Beetje k*t want had m'n schema met doseringen etc al opgesteld.
En heb eigenlijk liever niet dat ze dat weten dan krijg ik niks anders dan gezaag.
Zonnebank is overal 18+

Probably no tan for me guys;
Zonnebank is overal 18+