Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Kan je me dat adres eens pmen sunny?

Same here sunny.

Ok, ik heb m ook ff een mailtje gedaan. Kijken wat ie voor 4 vials wil hebben

Hoe zitten jullie trouwens qua dosering tegenwoordig. In 2008 was er een xmg/kg lichaamsgewicht formule die snel achterhaald was. Zat toen op 2mg/d. Jaren erna steeds met 0,25 lager qua dosering.
Zat er aan te denken dit jaar rond de 0.75 te blijven of weer op 1mg/d te doen. Wat is jullie mening. Nu 99kg@12%

Laatst bewerkt:
0,75mg moet je wel goed zitten

Thanks. Dan doe ik dat. Heb wel t idee dat t effect van m2 tegenwoordig minder is dan de eerste jaren van sunatura, maar dat zal wel tussen de oren zitten

Kan best hoor het is nu een stuk bekender en commercieler.

Kan je me dat adres eens pmen sunny?

Ik kan je geen PM sturen. Heb joune wel gelezen. Is een domme regel hier dat ik eerst meer dan 10 post moet zetten dan pas kan ik PM'n. Maar het is bij hem thuis, dus geen bedrijf ofzo dan denk niet dat hij het op prijs stelt als je zonder te melden opeens aan zijn deur staat. Ik zou via marktplaats contact zoeken via de mail dat heb ik ook gedaan. Dan kan je met hem een afspraak maken. Hij doet ook verzenden en verkoopt ook bact water

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Als ik weer heb gezet dan begint het erg te prikken erna en zit pas op de 0,4. Is dit normaal? Kan niet herinneren dat ik dat ook had met die mela van sunatura

Denk dat t daar niet echt van afhangt. Heb nu met hcg ook dat de ene week alles pijnloos gaat en de andere week er een blauw plek zit na de injectie, terwijl ze gevoelsmatig even goed gingen. Al heb ik die mela nog niet getest natuurlijk. Heb nog een vial van pepbridge liggen die ik eerst ff opmaak.

Heeft iemand al daadwerkelijke ervaringen met de marktplaats m2? Het zit niet echt mee met de 'officiele' verkopers.

Ja ik heb er goede ervaring mee. Ik heb niet hoger gehoeven dan 0.5mg per dag. Ik hoef niet hoger in dosering te gaan dan bij die van pepbridge, het is naar mijn mening niet ondergedoseerd of van slechte kwaliteit.

Ja ik heb er goede ervaring mee. Ik heb niet hoger gehoeven dan 0.5mg per dag. Ik hoef niet hoger in dosering te gaan dan bij die van pepbridge, het is naar mijn mening niet ondergedoseerd of van slechte kwaliteit.
En welke verkoper van marktplaats is dit zijn er meerdere toch?

Heb het al een weekje binnen, zonet de Microfine naalden besteld en ga over een weekje beginnen denk ik. Wat me opvalt aan de MT2 van Peptidepros is dat het sowieso al lijkt alsof er meer in zit.

jongens wie heeft een goede bron voor mela?

Heb het al een weekje binnen, zonet de Microfine naalden besteld en ga over een weekje beginnen denk ik. Wat me opvalt aan de MT2 van Peptidepros is dat het sowieso al lijkt alsof er meer in zit.

Dat viel mij ook al op. Mijn laatste lading kwam uit China. Misschien dat Peptidepros het daar ook gewoon vandaan haalt?

Zit er bedrukking op de potjes en wat voor kleur is het dopje/lipje ?

Iemand ervaring met de mela van marktplaats van de verkoper uit tilburg?

Ik kan ze wel fixen voor 26 euro per 10 MG mocht er interesse zijn.

Iemand ervaring met de mela van marktplaats van de verkoper uit tilburg?

Ik gebruik sinds kort mt2 en heb het bij deze meneer besteld. Na 1 vial kreeg ik al een kleurtje (met 3 keer zonnebanken erbij). Ik hoor nu van iedereen dat ik erg bruin ben dus ik ben tevreden!

Ik hou het nu 2 keer in de week bij met 0.4

Terug
Naar boven