Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu 3 dagen bezig. kan het je over een tijdje wel vertellen. De mela ziet er niet anders dan anders uit en kreeg er een handleiding bij.

Heeft iemand al daadwerkelijke ervaringen met de marktplaats m2? Het zit niet echt mee met de 'officiele' verkopers.
En welke verkoper van marktplaats is dit zijn er meerdere toch?Ja ik heb er goede ervaring mee. Ik heb niet hoger gehoeven dan 0.5mg per dag. Ik hoef niet hoger in dosering te gaan dan bij die van pepbridge, het is naar mijn mening niet ondergedoseerd of van slechte kwaliteit.
Heb het al een weekje binnen, zonet de Microfine naalden besteld en ga over een weekje beginnen denk ik. Wat me opvalt aan de MT2 van Peptidepros is dat het sowieso al lijkt alsof er meer in zit.
Heb het al een weekje binnen, zonet de Microfine naalden besteld en ga over een weekje beginnen denk ik. Wat me opvalt aan de MT2 van Peptidepros is dat het sowieso al lijkt alsof er meer in zit.
Dat viel mij ook al op. Mijn laatste lading kwam uit China. Misschien dat Peptidepros het daar ook gewoon vandaan haalt?
Zit er bedrukking op de potjes en wat voor kleur is het dopje/lipje ?
Dat viel mij ook al op. Mijn laatste lading kwam uit China. Misschien dat Peptidepros het daar ook gewoon vandaan haalt?
Zit er bedrukking op de potjes en wat voor kleur is het dopje/lipje ?
Iemand ervaring met de mela van marktplaats van de verkoper uit tilburg?