Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
prijzen zijn niet verkeerd, ga je bestellen?Heb het gevoel dat Pepbridge wederom een naamwisseling heeft ondergaan en ze nu [Link niet meer beschikbaar] heten. Kreeg net een mail van ze met "Coupon for 20% off: usapep"

join the clubTe snel in de zin van? Als je er 5mg in hebt zitte. Moet je flink verkleuren onder de zonnebank.
Niks voor nodig het spul uit de usa halen
Ik heb nu 10mg gebruikt van het spul van 'de verkoper uit Leiden' en ben echt goed bruin. Heb in 10 dagen de vial weggespoten, wat keurige moedervlekken op het lichaam erbij, maar verder geen sides. Me kop is echt onwijs bruin en de rest begint goed bij te kleuren. (Op vakantie geweest pik?) Al tig keer gehoord!
10 mg + 2x zonnebank en ja dit is met mela2 uit china waar niks mis mee is. Net mijn 2e vial aangemaakt en we gaan vrolijk nog even door. De gezichtsbruiner zetten we alleen even iets lager![]()
Ja okeej iedereen is anders, dus kan verschillen.Onzin bric, het verschilt per huidtype hoe snel je iets zal merken.
Je moet het zien als een "laadprocedure". Heb je huidtype 1 dan heb je zo'n 10-15mg nodig voordat je iets begint te merken. Je baardhaar word donkerder, je moedervlekken worden donkerder.
Dus als je huidtype 1 bent ga pas onder de zonnebank als je zo'n 10-15mg hebt gebruikt.
Vanaf waar?Net 500 vials mt2 en zooitje andere besteld laat wel ff weten of het goed aankomt.
Heb het gevoel dat Pepbridge wederom een naamwisseling heeft ondergaan en ze nu [Link niet meer beschikbaar] heten.
Kreeg net een mail van ze met "Coupon for 20% off: usapep"
Over een paar maanden maar eens ergens anders bestellen en opnieuw proberen.Sinds afgelopen donderdag ook weer aan de Mela. Qua verkleuring werkt ie goed. Al aantal keer de vraag gehad of ik lekker in de zon heb gezeten omdat ik zo lekker bijgekleurd ben. Ik heb donderdag 0,2 gezet, en gisteren opnieuw 0,2.
In totaal hooguit een uurtje in de zon gezeten, wat moedervlekjes erbij, en weer een gezond kleurtje op m'n gezicht.
De sides zijn echter niet te harden. De misselijkheid is enorm. Daar waar ik de vorige keer na het zetten een halfuurtje misselijk ben, blijft het nu met vlagen komen, de hele dag.
Is het mij helaas niet waard. Ik zit midden in m'n cut, en voel me al redelijk belabberd.. dit kan ik er niet bij handelenOver een paar maanden maar eens ergens anders bestellen en opnieuw proberen.

Niet gek... We weten alleen nog niet of het spul ook goed is.
Vreemd genoeg bevat de MT2 uit China meer inhoud en schijnt als een dolle te werken.
En die is gewoon hier in Nederland te verkrijgen zonder creditcard of moeilijk gedoe.
Wil je de gok wagen en goedkoop, dan probeer je USApep.
Speel je op safe, dan haal je het in Nederland.
Gister bij USAPEP, een kleine proef bestelling gedaan 88€, daarna een mailtje gestuurd of ze er een factuur van onder de 25€ bij willen doen, vanochtend direct mail dat het geen probleem was, ben benieuwd.