Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel 10 test ers van usapep met een weekje.
Pm maar een adres waar het heen kan stuur ik ze Door.
En nickelodeo Chinees mt2 is top en usa is gokken?? Van welke planeet kom jij en waar baseer je dat op.
Ik doe al jaren peptides en Amerikaanse staan echt ver boven Chinees mbt vervuiling.
Dus als je het zo stellig roept laat ff een bron zien ipv je vriendje te promoten.
klein vraagje ik heb het a 2 x gebruikt via bestellen en kreeg er flesje bac.water bij maar nu kreeg ik het zonder dus heb via apotheek fysiologisch water is dit even goed? want op de verpakking staat iets van niet geschikt voor interveneuze injectie en op de doos ook iets van een spuit met kruis door dus ben verward want heb wat opzoek werk gedaan en zijn mensen dat het er toch met mengen. Misschien domme vraag maar liever zekere voor onzekere!
Zojuist 10 vials besteld bij usapep.com met 20%coupon: usapep.
Moet er bij melden dat het exact hetzelfde oogt als de pepbridge orders.
klein vraagje ik heb het a 2 x gebruikt via bestellen en kreeg er flesje bac.water bij maar nu kreeg ik het zonder dus heb via apotheek fysiologisch water is dit even goed? want op de verpakking staat iets van niet geschikt voor interveneuze injectie en op de doos ook iets van een spuit met kruis door dus ben verward want heb wat opzoek werk gedaan en zijn mensen dat het er toch met mengen. Misschien domme vraag maar liever zekere voor onzekere!
Mensen usapep = pepbridge
Me paypall heeft dit bevestigd.
Beste Pxxxxxxxx,
PEPTYDES TECHNOLOGY CO., LIMITED heeft verzendgegevens toegevoegd. De volginformatie en verzendstatus zijn precies zo weergegeven als de verkoper deze heeft ingevoerd.
Transporteur USPS
Volgnummer LZ 315 668 xxx US
Verzendstatus Verzonden
Als u vragen over de verzending heeft, dan kunt u contact opnemen met support@pepbridge.com
Verkoper
PEPTYDES TECHNOLOGY CO., LIMITED
support@pepbridge.com
Verzendadres
Pxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxx xxxxx Nederland
Met vriendelijke groet,
PayPal