AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Ik was er 4 maandjes mee gestopt en ben sinds vorige week 16 dec weer begonnen. Na 3-4 dagen +/- 0,20mg, een zonnebank sessie van 20min en ik heb meteen me bruine tint weer terug. Nu na een week spuiten ben ik weer gestopt omdat ik anders veel te bruin wordt, wat een top spul is het ook :p

Merkte jij ook dat je haren donkerder werden? En hoe snel nam dat effect af in die 4 maanden?

Gelukkig datik het nog even navraag dan :roflol:

Goed, insulinespuitjes van 1ml dan, dit zal het makkelijkst werken, lijkt me. Want er zijn er ook van 0,3 en 0,5 zie ik zo op het eerste zicht..

En misschien wel zo'n spuitje (die ik eerst ging) om het water met de mela te mengen?

Laatst bewerkt:
Goed, insulinespuitjes van 1ml dan, dit zal het makkelijkst werken, lijkt me. Want er zijn er ook van 0,3 en 0,5 zie ik zo op het eerste zicht..

En misschien wel zo'n spuitje (die ik eerst ging) om het water met de mela te mengen?

De 1ml ga je niet nodig hebben voor de injecties, daarvoor is een kleinere maat ook prima. Enige voordeel van 1ml is juist dat het water in de vial spuiten in 1 keer kan. Als je al 1ml insulinenaalden koopt, heb je niet ook nog een groter formaat nodig om met water te mengen.

Iemand nog goed adresje om melanotan te bestellen beide suppliers da tik had zijn uitverkocht en gestopt

thx

sunatura.com

Nederlands bedrijf geloof ik. Betalen is wel een beetje vaag met ideal en bitcoins, maar is 100% legit en betrouwbaar.

Kwaliteit weet ik niet, maar de prijzen zijn alvast bizar hoog. Niet alleen voor de MT, maar zelfs de naalden en water zijn meer dan 3 keer zo duur dan bij een gewone apotheek. Zou er dus geen zaken mee doen!

Kwaliteit weet ik niet, maar de prijzen zijn alvast bizar hoog. Niet alleen voor de MT, maar zelfs de naalden en water zijn meer dan 3 keer zo duur dan bij een gewone apotheek. Zou er dus geen zaken mee doen!

Je hebt een goed punt, maar de enige echt betrouwbare site naast deze is uit de VS, waar het ook een stuk goedkoper is. Probleem echter is dat de verzendtijd kan oplopen tot meerdere weken en er het risico bestaat dat het in wordt genomen door douane. Voor die paar tientjes ga ik niet moeilijk doen. Naalden en water kun je overal bestellen voor weinig geld.

heb ergens kunne bestellen hopelijk dinsdag geleverd :)

Heb mij eventjes ingelezen over melatonan en heb nog enkele onbeantwoorde vragen:

-Hoelang duurt een kickstart/opbouw periode?
-Ik heb huidtype 1 en ben redelijk klein (1.70) en weeg 68 kilo, hoeveel mg raden jullie aan om ed te zetten in de opbouw periode?
-Ik zou graag een opbouw periode willen zetten voordat ik 3 maanden naar het buitenland ga, is het hierna nog noodzakelijk om EW een dosis te zetten? Of is die kickstart genoeg om 3 maanden te overbruggen?
-Zo ja als ik elke week nog moet zetten; is het illegaal om melatonan te vervoeren met het vliegtuig (NL-Zuid-Afrika)? En wie heeft hier ervaring mee?
-Zijn USApep en Sunatra betrouwbare sites?

hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Greetz

1:0.33 mg of 0.25mg per dag. Kleine dosering en makkelijk te berekenen met het nact water. Na ongeveer 10 mg zal je merken dat je gezicht begint te verkleuren, de rest komt later.
2: 3 maanden ga je never nooit niet overbruggen als je huidtype 1 hebt. Je zal onderhoudsdosis moeten hebben.
3: geen idee, zou het risico zwz niet nemen.
4: uspep is goed en betrouwbaar.

1:0.33 mg of 0.25mg per dag. Kleine dosering en makkelijk te berekenen met het nact water. Na ongeveer 10 mg zal je merken dat je gezicht begint te verkleuren, de rest komt later.
2: 3 maanden ga je never nooit niet overbruggen als je huidtype 1 hebt. Je zal onderhoudsdosis moeten hebben.
3: geen idee, zou het risico zwz niet nemen.
4: uspep is goed en betrouwbaar.

Thanks voor de snelle reactie! Die 0,33 mg per dag kickstart periode is tot het potje leeg is neem ik aan? Eventueel later van de kickstart wat 'hoger' doseren dan? Nog even een andere domme vraag, op de site van USApep staan allemaal verschillende peptides en scheikundige namen zie ik, welke hiervan is melatonan type 2?

greetz,

Begin met 0,2mg en bouw op naar 0,6mg per dag. Doe een week over dat opbouwen. Meer dan 0,6 zou ik niet zetten, liever minder. Nadeel is dat het dan wel aardig lang duurt voor je resultaat heb. Voor mij is 0,6mg de sweet spot (vrijwel geen bijwerkingen), maargoed ik ben wel groter en zwaarder dan jij.

Ben niet zeker over dat overbruggen, maar mijn gevoel zegt dat 3 maanden iets te lang is.

Dat spul is nergens echt legaal volgens mij, dus zou het risico niet nemen. Diverse sites bezorgen over de hele wereld, dus dan zou ik in Zuid-Afrika laten bestellen.

Alleen ervaring met Sunatura, maar beide zijn zeker betrouwbaar.

Thanks voor de snelle reactie! Die 0,33 mg per dag kickstart periode is tot het potje leeg is neem ik aan? Eventueel later van de kickstart wat 'hoger' doseren dan? Nog even een andere domme vraag, op de site van USApep staan allemaal verschillende peptides en scheikundige namen zie ik, welke hiervan is melatonan type 2?

greetz,

ac-nle is Mela2

Iemand ervaring met de neusspray melatonan?

Heb 10mg MTII, 10ml bac water en 10 spuitjes besteld bij Sunatura ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik het in m'n handen heb.

Ik heb 1ml bac water bij 10mg MTII gedaan. Ik wil 0,5mg per dag zetten: zijn dit dan 5 kleine streepjes op een 1ml spuit? Sorry als de vraag stom overkomt maar ben niet goed met cijfertjes en wil het zeker weten.

Ik heb 1ml bac water bij 10mg MTII gedaan. Ik wil 0,5mg per dag zetten: zijn dit dan 5 kleine streepjes op een 1ml spuit? Sorry als de vraag stom overkomt maar ben niet goed met cijfertjes en wil het zeker weten.

Het is goed dat je het vraagt. Je moet dan 2,5 streepjes zetten. Op een spuitje staat 1 streepje namelijk voor 2 units. Als je per se 0,5mg wilt zetten dan raad ik je aan om 2ml in die MTII te doen. Dan zijn 5 streepjes wel 0,5mg.

Het is goed dat je het vraagt. Je moet dan 2,5 streepjes zetten. Op een spuitje staat 1 streepje namelijk voor 2 units. Als je per se 0,5mg wilt zetten dan raad ik je aan om 2ml in die MTII te doen. Dan zijn 5 streepjes wel 0,5mg.
Bedankt heb bij elkaar nu 2ml bij gedaan. Voor het slapen gezet werd al lekker misselijk wakker gelukkig kan ik t wel hebben.

Ik ben normaal bleek van mezelf, zie nu na iets minder dan 10mg wel beetje resultaat maar niet dat je zegt wauw, ben wel gewoon zonnebank geweest ondertussen. op hoeveel Mg zou ik dan bijvoorbeeld moeten zitten? Nog 10 of 20mg erbij?

Terug
Naar boven