AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Je praat weer onzin kerel, hoe kan je bewijzen dat die persoon dit al had?

Gebruik het zelf al 7 jaar en het komt altijd terug als ik zo'n 2 maanden heb gebruikt. Als je via google zoekt dan zie je dat bij mensen met een lichtere huiskleur de versicolor eerder rood of licht bruinachtig is.

Jij praat onzin. Het 'komt niet terug', het is er altijd maar het valt je niet op.

[Link niet meer beschikbaar]

Pityriasis Versicolor is een veelvoorkomende en onschuldige huidaandoening die veroorzaakt wordt door een gist. (...)

Het klinkt misschien een beetje raar om last te hebben van gisten die op je huid groeien, maar dat is het niet. Iedereen heeft gisten (of eigenlijk schimmel) op zijn huid. Over het algemeen heb je hier ook helemaal geen last van, maar bij sommige mensen kan de gist de bovenste laag van de huid aantasten. Hierdoor raken de pigmentcellen verstoord en ontstaan er vlekjes.

Doordat de pigmentcellen zijn verstoord valt het pas op als de rest van de huid wel pigment aanmaakt. Maar de pigmentcellen waren daarvoor ook al verstoord, dat komt niet door Melanotan. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

Uit de link die je in je post zet: Pityriasis Versicolor is heel eenvoudig te herkennen: vlekjes (op een witte huid-donkere, op een gebruinde huid-lichte) op de hals, de borst en de rug, maar vaak ook in het gezicht, de armen en de benen.

Nu jij!

Neemt niet weg dat het verder een vrij onschuldige aandoening is. De aangedane huid zal door de melanotan weer sneller bruin kleuren.

Laatst bewerkt:
Je praat weer onzin kerel, hoe kan je bewijzen dat die persoon dit al had?

Gebruik het zelf al 7 jaar en het komt altijd terug als ik zo'n 2 maanden heb gebruikt. Als je via google zoekt dan zie je dat bij mensen met een lichtere huiskleur de versicolor eerder rood of licht bruinachtig is.
Volgens mij had @Justalog dit ook steeds.
ik heb het ook, op mijn arm en hand. Mijn laatste melanotan inject is zoon 2-3 maanden geleden, de laatste paar weken toen ik redelijk bruin begon te worden kwam het pas op, het uite zich in stukken die wit leken, door de schilfers uiteraard.

Nu jeukt het soms nog bij mij, de huid is ook een stuk droger als de rest als ik het niet insmeer. Het stoort mij niet echt maar de jeuk is in het begin wel lastig, vooral omdat ik eerst niet wist waar het van kwam.

En nog iemand die melanotan gebruikt die dit "toevallig"" al had.:o

Gewoon ff bezoekje brengen aan de huisarts en je krijgt een zalfje of pilletje voorgeschreven, dan zal de jeuk weggaan en de huid zal herstellen.

Pff aardig prijzig nu bij usapep met die dollar koers

www.aad.org/dermatology-a-to-z/diseases-and-treatments/q---t/tinea-versicolor/tips
A tan makes tinea versicolor easier to see.

www.mayoclinic.org/diseases-conditions/tinea-versicolor/basics/definition/con-20024674
Sun exposure may make tinea versicolor more apparent.

www.patient.info/health/pityriasis-versicolor-leaflet
The rash is usually pale, and is barely noticeable if you are fair-skinned. You may not notice it until after you sunbathe. Affected areas do not tan, and therefore the rash becomes more obvious on tanned skin.

Het is toch duidelijk dat het pas opvalt als je bruiner wordt, niet dat het ontstaat door Melanotan...

Ga verder geen energie meer verspillen aan deze discussie.
Snap ook niet waarom je denkt dat het niet door de melanotan kan komen.

Gebruik nu al 1 jaar melanotan en heb op mijn schouders wat moedervelekken erbij gekregen, is dit normaal?
Ik doel dus niet op de moedervlekken die erbij kwamen toen ik begon met de mela.

sorry maar je 1e zin zeg je je hebt op je schouders wat moeder vlekken erbij gekregen. En dan de vraag "is dit normaal".

maar je doelt niet op de moedervlekken waar doel je dan op?

sorry maar je 1e zin zeg je je hebt op je schouders wat moeder vlekken erbij gekregen. En dan de vraag "is dit normaal".

maar je doelt niet op de moedervlekken waar doel je dan op?

Ik doelde wel op de moedervlekken haha, maar niet op de moedervlekken die ik kreeg toen ik begon met Melanotan.
Nu een jaar later krijg ik dus opeens ook nog moedervlekken erbij, ik wou weten of dit normaal is.

ik denk zelf dat zolang je mt2 gebruik er altijd moedervlekken bij kunnen komen, op het begin meestal wat meer.

Ik heb zojuist me water binnen gekregen en hierbij heb ik enkele 5ml spuiten bij besteld. Alleen hebben deze naalden een dikte van 0,8 mm. Kan ik met deze dikte toch het water in de vial aanbrengen zodat het rubber ook weer goed sluit? Zelf vind ik ze namelijk vrij dik ten opzichte van de 1ml spuit waarmee ik het voorheen deed.

De reden van deze aankoop was namelijk zodat het makkelijk was om een grotere hoeveelheid water in de vial aan te brengen.

Geen probleem

Kan Sunatura wel aanraden. Misschien ietsjes duurder dan die USA website, maar het was er binnen een dag, blijkbaar een Nederlands bedrijf. Betaling is een beetje raar met bitcoins en ideal, maar is absoluut betrouwbaar. Zowel Sunatura als dat bitcoins bedrijf hebben een uitstekende service.

Ben vandaag begonnen. Ben van plan om langzaam op te bouwen naar 0,8mg per dag. Meer dan dat ga ik doen, kreeg er 3 jaar geleden paarse lippen van. Zat toen op 1,2 per dag. Ga na 10mg voor het eerst zonnen. Als ik tevreden ben wordt 0,8 ook mijn wekelijkse onderhoud. Ik vermoed alleen wel dat ik gerust 20mg kan opmaken met dagelijks spuiten en ik pas daarna op onderhoud over moet. Ik ben echt zo wit als een geest.

wrm opbouwen en niet gewoon lage dosis blijven, zit nu gwn al een lange tijd op 0,2/0,3 ben niet hoger geweest.

Dit hierboven dus, 0.2 en 0.3 is makkelijk te mengen. Plus met lage dosis heb je de kans op de bijwerkingen het kleinste.

Goed punt, ik ga inderdaad de dosis laag houden. Had nu al een beetje een rode kop en misselijkheid.

Ik gebruik sinds 2 a 3 maanden nu melanotan 1. Ik merk wel dat ik echt nog steeds echt 2 x per dag moet spuiten en dat het anders gewoon niet genoeg werkt (ben spierwit van mezelf.)
Ik gebruik mt1 omdat je daar minder moedervlekjes van bij zou krijgen (heb er redelijk veel, ook op mijn gezicht etc). Nu zit ik er wel aan te denken misschien toch te switchen naar mt2. Heeft iemand hier ervaring mee? En zal ik dan weer veel meer nieuwe moedervlekjes bij krijgen?

Die moedervlekjes zijn een gevolg van extra pigment. Dat je die meer krijgt met MT2 is omdat MT2 effectiever is. Het ene gaat dus niet zonder het ander, daar zul je zelf een keuze in moeten maken qua 1/2 en dosering. Heb je wel af en toe een zonnebank gehad? Zeker met MT1 wel belangrijk voor resultaat.

Het klopt dat je MT1 vaker moet spuiten dan MT2, MT2 is niet alleen sterker maar werkt ook veel langer na elke injectie.

Terug
Naar boven