XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik gebruik sinds 2 a 3 maanden nu melanotan 1. Ik merk wel dat ik echt nog steeds echt 2 x per dag moet spuiten en dat het anders gewoon niet genoeg werkt (ben spierwit van mezelf.)
Ik gebruik mt1 omdat je daar minder moedervlekjes van bij zou krijgen (heb er redelijk veel, ook op mijn gezicht etc). Nu zit ik er wel aan te denken misschien toch te switchen naar mt2. Heeft iemand hier ervaring mee? En zal ik dan weer veel meer nieuwe moedervlekjes bij krijgen?

Hoe merk je dat het echt niet werkt? Je moet wel af en toe zonnebanken anders gebeurd er inderdaad niets, dat is mijn ervaring. Als ik geen MT2 gebruik verbrand ik snel of word ik in de zon nauwelijks bruin. Met MT2 krijg ik een mooie bruine kleur, maar daarvoor moet ik wel zonnen, gaat niet vanzelf.

Die moedervlekjes zijn een gevolg van extra pigment. Dat je die meer krijgt met MT2 is omdat MT2 effectiever is. Het ene gaat dus niet zonder het ander, daar zul je zelf een keuze in moeten maken qua 1/2 en dosering. Heb je wel af en toe een zonnebank gehad? Zeker met MT1 wel belangrijk voor resultaat.

Het klopt dat je MT1 vaker moet spuiten dan MT2, MT2 is niet alleen sterker maar werkt ook veel langer na elke injectie.

Ja dat klinkt idd wel logisch, maar MT1 lijkt wel meer op je eigen pigmentcellen dan MT2 qua structuur, wat ik eens gelezen heb, dus ik dacht dat het ook daardoor kon komen.. En ja, heb zeker genoeg zon/zonnebank gehad.

Dus qua moedervlekjes zou het niet uitmaken of ik hogere doseringen MT1 zou gebruiken of een lage dosis MT2?

Hoe merk je dat het echt niet werkt? Je moet wel af en toe zonnebanken anders gebeurd er inderdaad niets, dat is mijn ervaring. Als ik geen MT2 gebruik verbrand ik snel of word ik in de zon nauwelijks bruin. Met MT2 krijg ik een mooie bruine kleur, maar daarvoor moet ik wel zonnen, gaat niet vanzelf.

Als ik gewoon echt elke dag standaard 2x zet (dus ook niet op onderhoud) dan merk ik wel verschil(minimaal), maar dan moet ik echt elke dag 2x een hoge dosis zetten. Als ik dan voordat ik onder de zonnebank ga, merk ik idd wel iets verschil. Alleen al als ik overga op 1x per dag zetten, merk ik al meteen dat het bijna geen effect meer heeft laat staan 1x in de twee dagen (en ja, voor het zonnebanken..) Het verschil is ook echt minimaal, had eigenlijk gehoopt dat ik met MT1 na een tijd op onderhoud kon gaan maar dat zit er voor mij niet in

Melanotan 1 is veel minder potent dan m2. Mijn ervaring is dat je van m1 meer nodig hebt om te laden dan van m2. Als je huidtype 1 hebt dan beging je pas bij 20 mg verandering van kleur te zien in je gezicht, je lichaam kleurt later pas bij.
Het is onnodig om 2x pd te zetten, als je ervoor kiest om m1 te gebruiken moet je rekening ermee houden dat het langer duurt voordat het werkt.

Het is onnodig om 2x pd te zetten, als je ervoor kiest om m1 te gebruiken moet je rekening ermee houden dat het langer duurt voordat het werkt.
Nee, het is niet nodig, maar twee keer per dag MT1 zetten is wel effectief. De halfwaardetijd van MT1 is maar 50 minuten.

Even een update. Ik ben een beetje (of zeg maar heel erg) lomp bezig geweest. Ik ging er vanuit dat er 100 streepjes op een spuitje staan, maar dat zijn er dus 50. Een streepje staat dus voor 2 units. Ik ben dus begonnen met 2 streepjes (0,4mg) en heb zojuist 6 streepjes gezet (1,2mg). Deze dosis wordt overigens aangeraden op de websites, dus het is niet zo erg, maar ik wilde eigenlijk niet hoger dan 0,8mg dan ivm met bijwerkingen. En over bijwerkingen gesproken, heb eigenlijk nauwelijks last ervan. Klein beetje een gloeiend hoofd na het zetten, maar that's it. Wel ga ik vanaf nu de dosis weer ietsje terugschroeven naar 0,8mg omdat ik geen zin heb ik paarse lippen.

Ben nu 6mg verder en krijg de indruk dat het begint te werken. Lijk iets donkere baardharen te krijgen en een hele lichte teint over mijn gezicht. Kan zijn dat ik het verkeerd zie.

Hoelang kan klaargemaakte Melanotan2 in n spuitje in de koelkast bewaard worden?

Zojuist 3ml water toegevoegd aan de MT2 vial met een 1ml spuitje. Jesus wat lag ik toch weer te klote... zuig ding wat ineens eruit springt al het water over de tafel. Maar het is weer gelukt alleen is er nu vrij veel lucht bij gekomen? Dit heb ik er nu wel uitgezogen maar dit is allemaal geen probleem voor de zuiverheid ervan toch?

Hoelang kan klaargemaakte Melanotan2 in n spuitje in de koelkast bewaard worden?

Weet niet precies, maar lees overal 90 dagen ongeveer.

Zojuist 3ml water toegevoegd aan de MT2 vial met een 1ml spuitje. Jesus wat lag ik toch weer te klote... zuig ding wat ineens eruit springt al het water over de tafel. Maar het is weer gelukt alleen is er nu vrij veel lucht bij gekomen? Dit heb ik er nu wel uitgezogen maar dit is allemaal geen probleem voor de zuiverheid ervan toch?[/QUOTE

.

Geen idee wat je precies bedoeld, maar lijkt me geen probleem.

Even een nieuwe update, het werkt zeker weten! Zit nu dus op ongeveer 8mg, heb al een bruiner hoofd en donkere baardharen. Heel tevreden hierover, ziet er een stuk beter uit. Over een paar dagen ga ik voor het eerst een zonnebankje pakken, ik denk dat ik na deze zonnebank al een heel stuk bruiner ben. Hoef er niet bij te lopen als een pinda in de winter, dus even aankijken

Laatst bewerkt:
Ik heb een potje van 10mg MT2 van usapep liggen hier.
Hoeveel ml nacl 0,9% injectievloeistof (van ziekenhuis) moet ik erbij doen?
Ik lees overal iets anders soms 1ml, 3ml en 8ml..

Zoveel als je zelf wilt, als het maar genoeg is om de MT2 in op te lossen. Het gaat erom dat je makkelijk kunt injecteren, dus het hangt ook van je geplande dosis MT2 af. Ik vind 0,1 ml fijn injecteren, en daaraan pas ik de hoeveelheid water aan.

Ik heb een potje van 10mg MT2 van usapep liggen hier.
Hoeveel ml nacl 0,9% injectievloeistof (van ziekenhuis) moet ik erbij doen?
Ik lees overal iets anders soms 1ml, 3ml en 8ml..

Ik doe zelf 1ml oftewel 100 units. Dit betekent dat 1 streepje op je spuitje staat voor 0,2mg mela.

Nu 15-16mg verder en 1 zonnebank sessie (lichtste voor 20 minuten). Ben nog steeds relatief bleekjes, maar veel minder wit als ik normaal zou zijn. Meest opvallend is mijn baard. Normaal zijn de haren donkerblond, ze zijn nu zwart. Mijn hoofdharen zijn niet veranderd. Zet nu 0,6mg per dag, wat meer dan genoeg is. Sides zijn er vrijwel niet.

Ik was er 4 maandjes mee gestopt en ben sinds vorige week 16 dec weer begonnen. Na 3-4 dagen +/- 0,20mg, een zonnebank sessie van 20min en ik heb meteen me bruine tint weer terug. Nu na een week spuiten ben ik weer gestopt omdat ik anders veel te bruin wordt, wat een top spul is het ook :p

Good to go?

Hoelang blijft het mengsel met mela en dit water in de koelkast goed?

Ouch, nee. Je moet een insulinespuit hebben, die spuit lijkt me nogal pijnlijk om mee te prikken... Water is prima.

Buiten de koelkast blijft het al 2 weken goed, dus in de koelkast in ieder geval langer dan dat...

Je moet insuline spuitjes hebben. Deze spuit is voor spul in je spieren te zetten. Mengsel water + mela is 90 dagen goed lees ik overal op het internet, maar kan het niet bevestigen.

Terug
Naar boven