Piim
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan flesje te zien gwn usapep in dat geval waarschijnlijk g2g
Je betaalt wel meer dan het dubbele dan bij USApep direct, meer dan 3 vials en je hebt de verzendkosten eruit.
Hmm dan maar rechtstreeks via USApep bestellen? Had hier ergens gelezen dat er enkele slechte ervaringen hadden met verzending naar België?Je betaalt wel meer dan het dubbele dan bij USApep direct, meer dan 3 vials en je hebt de verzendkosten eruit.
Hmm dan maar rechtstreeks via USApep bestellen? Had hier ergens gelezen dat er enkele slechte ervaringen hadden met verzending naar België?
http://www.usapep.com/ac-nle.html
Dit is melanotan 2 toch?
Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen maar hoe betrouwbaar is deze site? En hoeveel best te bestellen ivm verzendkosten?
Als jij, of andere nog zoekt, heb nog wel liggen thuis ook usapep, stuur maar PM.
30mg zou inclusief verzendkosten uitkomen op 77 euro. Ik weeg 100kg dus zal 1mg per dag volstaan. Dan heb ik 30 dagen.
Maar na een week 1mg per dag volstaat 1 mg per week ook al wel om het bij te houden. Dus dan kan ik een hele lange tijd vooruit
Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..
Ik doe in mijn eentje een hele zomer met een vial van 10mg en ben van Medio April tot Medio September goed gebruind.
Als je 10mg met 1ml mixt dan is 10 streepjes op 100iu inderdaad 10iu=1mg.
Ik zet een weekje 0,3-0,4 en daarna 1-2x per week 0,3-0,4 om bij te houden.

QUOTE="Punjab, post: 9410524, member: 56372"]Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..
Ik doe in mijn eentje een hele zomer met een vial van 10mg en ben van Medio April tot Medio September goed gebruind.
ik wil keer echt GOED bruin worden. Word aardig snel bruin huidtype 4. Dus zou ik aan 1 flesje genoeg moeten hebben? alleen hoeveel bac water moet ik mengen heb 40 iu=1ml slin spuitjes om het makkelijk afleesbaar te houden.Als je 10mg met 1ml mixt dan is 10 streepjes op 100iu inderdaad 10iu=1mg.
Ik zet een weekje 0,3-0,4 en daarna 1-2x per week 0,3-0,4 om bij te houden.