Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Je betaalt wel meer dan het dubbele dan bij USApep direct, meer dan 3 vials en je hebt de verzendkosten eruit.
Hmm dan maar rechtstreeks via USApep bestellen? Had hier ergens gelezen dat er enkele slechte ervaringen hadden met verzending naar België?

Hmm dan maar rechtstreeks via USApep bestellen? Had hier ergens gelezen dat er enkele slechte ervaringen hadden met verzending naar België?

Daar weet ik niks van. Verzending is bij mij altijd prima gegaan iig, 2/3 dagen vanuit de USA.

verzending naar NL ook altijd goed gegaan, ook met 2/3 dagen via FeDeX ontvangen

http://www.usapep.com/ac-nle.html

Dit is melanotan 2 toch?

Ik heb even geen tijd om alles terug te lezen maar hoe betrouwbaar is deze site? En hoeveel best te bestellen ivm verzendkosten?

30mg zou inclusief verzendkosten uitkomen op 77 euro. Ik weeg 100kg dus zal 1mg per dag volstaan. Dan heb ik 30 dagen.

Maar na een week 1mg per dag volstaat 1 mg per week ook al wel om het bij te houden. Dus dan kan ik een hele lange tijd vooruit

30mg zou inclusief verzendkosten uitkomen op 77 euro. Ik weeg 100kg dus zal 1mg per dag volstaan. Dan heb ik 30 dagen.

Maar na een week 1mg per dag volstaat 1 mg per week ook al wel om het bij te houden. Dus dan kan ik een hele lange tijd vooruit

Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..

Ik doe in mijn eentje een hele zomer met een vial van 10mg en ben van Medio April tot Medio September goed gebruind.

Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..

Ik doe in mijn eentje een hele zomer met een vial van 10mg en ben van Medio April tot Medio September goed gebruind.

Hoeveel streepjes zet je per keer dan? 10 streepjes op insuline spuit is 1mg toch?

Als je 10mg met 1ml mixt dan is 10 streepjes op 100iu inderdaad 10iu=1mg.
Ik zet een weekje 0,3-0,4 en daarna 1-2x per week 0,3-0,4 om bij te houden.

Ik bouw het op naar 1mg zet dan 1 weekje 1mg en houd dan bij met 0,5 per week :P

opbouwen naar 1mg vind ik persoonlijk niks, @Punjab zn manier is net zo goed en zal je minder sides ondervinden.

QUOTE="Punjab, post: 9410524, member: 56372"]Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..

Ik doe in mijn eentje een hele zomer met een vial van 10mg en ben van Medio April tot Medio September goed gebruind.[/QUOTE]

Blijven de vails wel zolang goed dan?

QUOTE="Punjab, post: 9410524, member: 56372"]Rare beredenering.. 1mg per dag is nogal veel hoor..

Blijven de vails wel zolang goed dan?[/QUOTE]
Ja vriezer

Lees eens goed waarop ik een vraag stel! Lijk mij dat hij dit niet vanuit een vriezer elke keer ontdooit om 2x in de week een onderhoudskosten dosis moet nemen toch!

gwn koelkast blijft goed dan.

ik wil keer echt GOED bruin worden. Word aardig snel bruin huidtype 4. Dus zou ik aan 1 flesje genoeg moeten hebben? alleen hoeveel bac water moet ik mengen heb 40 iu=1ml slin spuitjes om het makkelijk afleesbaar te houden.

Terug
Naar boven