MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

24: 0,25mg
25: 0,25mg
26: 0,25
27-28: niks
29: 0,40mg

Ik zet altijd voor het slapen gaan, s'morgens lijkt het wel of ik een brok in mijn maag heb, tot rond de middag krijg ik bijna niks binnen ..
Hoe zou dit komen? Heb het vorige keren niet zo hard gehad

Verminderde eetlust is een bekende bijwerking, dus dat is een te verwachten effect en wil niet zeggen dat er iets mis is. Heb er zelf nooit last van gehad, maar bijwerkingen zijn bij de meeste middelen deels persoonlijk, dus dat dat wisselt per persoon is normaal.

Kan het kwaad dan mijn gemixte vail 5 dagen op kamertemperatuur heeft gestaan? Normaal denk ik niet hé ..

of er nog werkzame stof in zit is de vraag.

Dat is inderdaad de vraag ja.
Best een nieuwe vail aanmaken en deze gewoon weg gooien?

voor die paar euro zal ik lekker deze weggooien idd.

als ik 30mg MTII bestel, moet ik dan ook meteen 30ml bac water halen? Want ik weet niet of ik t allemaal ga opmaken achter elkaar en de bac water is niet goed als ie eenmaal "open" is geweest toch?

bac water kan je wel tijdje gebruiken staat meestal ook een exp data op.

Elke keer dezelfde vragen
als ik 30mg MTII bestel, moet ik dan ook meteen 30ml bac water halen? Want ik weet niet of ik t allemaal ga opmaken achter elkaar en de bac water is niet goed als ie eenmaal "open" is geweest toch?

Je hoeft maar 1-2ml bac water per 10mg mela te hebben.

Yes, dat weet ik, 2ml op 10mg MII, maar die bac water kan dus gewoon bewaard worden als ik in t begin maar 1 vial vul?
Als het water open is geweest zou ik het daarna niet meer bewaren. Meerdere vials in 1 keer vullen kan wel.

Als het water open is geweest zou ik het daarna niet meer bewaren. Meerdere vials in 1 keer vullen kan wel.

Dit zou ook al helemaal niet doen. Vials met bac water en opgeloste mela zijn maar kort houdbaar. Bac water en losse mela veel langer.

Dit zou ook al helemaal niet doen. Vials met bac water en opgeloste mela zijn maar kort houdbaar. Bac water en losse mela veel langer.

Maar kort = 8 weken. Daar moet je dus rekening mee houden. Maar als je korter dan 4 weken over een vial doet is het geen probleem om er 2 (of meer) in 1 keer te vullen.

Hai!
Ik heb deze keer bacteriostatic water bij sterielwater.nl gekocht. Kent iemand deze site? Ik heb namelijk een doorzichtige vial gekregen zonder label. Dus geen houdbaarheidsdatum of wat er in zou moeten zitten...
Ben beetje twijfelachtig over wat ik er van moet vinden...
Greetz,

image.jpeg

image.jpg

moet gwn goed zijn heb ook gwn doorzichtige zonder sticker.

Heb ook altijd zonder etiket.

Hai!
Ik heb deze keer bacteriostatic water bij sterielwater.nl gekocht. Kent iemand deze site? Ik heb namelijk een doorzichtige vial gekregen zonder label. Dus geen houdbaarheidsdatum of wat er in zou moeten zitten...
Ben beetje twijfelachtig over wat ik er van moet vinden...
Greetz,

Dat ziet er uit als iemand die zelf die vials heeft zitten vullen. Zou dat niet vertrouwen. Waarom bestel je dan ook bij zo'n vage site als je het ook bij een gewone apotheek kunt kopen voor minder dan de helft van de prijs? Zou het terugsturen en geld terugvragen.

SccqBvt.png

maar wat jij besteld is geen bacwater @Moshi ?

Klopt niet, water wat jij gebruikt zit geen antibacteriele werking in. Dat word meestal gebruikt voor iets wat meteen word gebruikt, niet voor iets wat mss wel een maand in een koelkast staat.

Terug
Naar boven