Piim
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik 30mg MTII bestel, moet ik dan ook meteen 30ml bac water halen? Want ik weet niet of ik t allemaal ga opmaken achter elkaar en de bac water is niet goed als ie eenmaal "open" is geweest toch?
Yes, dat weet ik, 2ml op 10mg MII, maar die bac water kan dus gewoon bewaard worden als ik in t begin maar 1 vial vul?Elke keer dezelfde vragen
Je hoeft maar 1-2ml bac water per 10mg mela te hebben.
Als het water open is geweest zou ik het daarna niet meer bewaren. Meerdere vials in 1 keer vullen kan wel.Yes, dat weet ik, 2ml op 10mg MII, maar die bac water kan dus gewoon bewaard worden als ik in t begin maar 1 vial vul?
Als het water open is geweest zou ik het daarna niet meer bewaren. Meerdere vials in 1 keer vullen kan wel.
Dit zou ook al helemaal niet doen. Vials met bac water en opgeloste mela zijn maar kort houdbaar. Bac water en losse mela veel langer.
Hai!
Ik heb deze keer bacteriostatic water bij sterielwater.nl gekocht. Kent iemand deze site? Ik heb namelijk een doorzichtige vial gekregen zonder label. Dus geen houdbaarheidsdatum of wat er in zou moeten zitten...
Ben beetje twijfelachtig over wat ik er van moet vinden...
Greetz,