XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Daarnet voor het eerst weer gezet.

10mg mixed met 2ml
Heb daarnet 5iu gezet = 0,25, toch

Al serieus buikpijn ervan nu :D

waar kopen jullie tegenwoordig m2?

ik wil keer echt GOED bruin worden. Word aardig snel bruin huidtype 4. Dus zou ik aan 1 flesje genoeg moeten hebben? alleen hoeveel bac water moet ik mengen heb 40 iu=1ml slin spuitjes om het makkelijk afleesbaar te houden.

Als je huidtype 4 hebt is het volkomen onzinnig om die zooi in je lichaam te spuiten. Voor mensen die wit zijn en snel verbranden is het een zege, maar in jouw geval slaat het nergens op. Denk zelfs dat het geeneens zoveel effect heeft.

Ik heb melanotan 2 gekocht en ben nu 6 dagen verder en moet zeggen ben perfect bruin ben maar 1x onder de zonnebank geweest! Nu wil ik weer een kuurtje gebruiken maar wil weten of dat wel kan en mag? Of moet ik er pauzes tussen laten? Want wil niet me gezondheid op het spel zetten.

Groetjes Kimmie
super vage prijzen zeg en mooie reclame btw

Als je huidtype 4 hebt is het volkomen onzinnig om die zooi in je lichaam te spuiten. Voor mensen die wit zijn en snel verbranden is het een zege, maar in jouw geval slaat het nergens op. Denk zelfs dat het geeneens zoveel effect heeft.
dus als je goeie gene heb om te groeien is aas ook overbodig? ik word redelijk snel bruin maar niet echt heel bruin. Snel bruin worden of erg bruin worden zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.

dus als je goeie gene heb om te groeien is aas ook overbodig? ik word redelijk snel bruin maar niet echt heel bruin. Snel bruin worden of erg bruin worden zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.

Dan wens ik je veel plezier met erg bruin worden.

^ Fixed

Hoi Melatonan-kopen:rolleyes: 2 Vials of meer en je hebt de verzendkosten vanuit de USA eruit.

US 5 stuks incl verzending €97, Melanotan vanaf € 108 met verzending.
US 10 stuks incl verzending € 159, Melanotan vanaf € 133 met verzending.

Zijn dat zo'n slechte prijzen?

US 5 stuks incl verzending €97, Melanotan vanaf € 108 met verzending.
US 10 stuks incl verzending € 159, Melanotan vanaf € 133 met verzending.

Zijn dat zo'n slechte prijzen?

Je pakt precies de aantallen waarbij melatonan-kopen het gunstigst uitpakt. Bij 4 of 20 vials is USA veel goedkoper. Zelfs bij 5 en 10, want je vergeet de 20% korting die je bij USA altijd krijgt.

Bij 1 vial pakt melatonan-kopen een winstmarge van meer dan 66%, dat is bizar hoog voor een webwinkel.

@Sayer kick die tellsell verhalen en spam van Bronzemen even

Je moet het toch niet per vial bekijken, want dan ben je door de verzendkosten bij usapep wel heel duur uit.

Zelfs met 20 % korting betaal je evenveel voor 10 vials.
Akkoord heb je er maar 5 nodig dan ben je goedkoper uit bij usa maar loop je wel het risico dat je pakketje op de douane blijft.

Laatst bewerkt:
Wat een gezeur om niets.. De 1 is goed in googlen en neemt het risico om in USA te bestellen. De ander vind het weer fijn om niet te hoeven zoeken en iets dicht bij huis te kopen.. Alles heeft zijn prijs.

usapep is toch niet zo goed?

Waar halen jullie tegenwoordig injectie water? Ik had eerst ampullen van Aqua Sterop van 2ml.
Zaten er 10 in een doosje.
Nu probeerde ik die weer te bestellen, maar kreeg de melding dat deze niet meer geleverd mochten worden in NL :S
Dus waar halen jullie dat nu vandaan? Ik heb geen behoefte aan zo'n grote fles.

Waar halen jullie tegenwoordig injectie water? Ik had eerst ampullen van Aqua Sterop van 2ml.
Zaten er 10 in een doosje.
Nu probeerde ik die weer te bestellen, maar kreeg de melding dat deze niet meer geleverd mochten worden in NL :S
Dus waar halen jullie dat nu vandaan? Ik heb geen behoefte aan zo'n grote fles.

Misschien deze site wat voor je https://www.farmaline.be/apotheek/producten/sterop/
Ik heb hier al vaker besteld nette service.

Mvg

Terug
Naar boven