Piim
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil keer echt GOED bruin worden. Word aardig snel bruin huidtype 4. Dus zou ik aan 1 flesje genoeg moeten hebben? alleen hoeveel bac water moet ik mengen heb 40 iu=1ml slin spuitjes om het makkelijk afleesbaar te houden.
super vage prijzen zeg en mooie reclame btwIk heb melanotan 2 gekocht en ben nu 6 dagen verder en moet zeggen ben perfect bruin ben maar 1x onder de zonnebank geweest! Nu wil ik weer een kuurtje gebruiken maar wil weten of dat wel kan en mag? Of moet ik er pauzes tussen laten? Want wil niet me gezondheid op het spel zetten.
Groetjes Kimmie
dus als je goeie gene heb om te groeien is aas ook overbodig? ik word redelijk snel bruin maar niet echt heel bruin. Snel bruin worden of erg bruin worden zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.Als je huidtype 4 hebt is het volkomen onzinnig om die zooi in je lichaam te spuiten. Voor mensen die wit zijn en snel verbranden is het een zege, maar in jouw geval slaat het nergens op. Denk zelfs dat het geeneens zoveel effect heeft.
dus als je goeie gene heb om te groeien is aas ook overbodig? ik word redelijk snel bruin maar niet echt heel bruin. Snel bruin worden of erg bruin worden zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen.
iemand?
melanotan-kopen, al veel positiefs gehoord en SLECHTE prijs.
2 Vials of meer en je hebt de verzendkosten vanuit de USA eruit.^ Fixed
Hoi Melatonan-kopen2 Vials of meer en je hebt de verzendkosten vanuit de USA eruit.
US 5 stuks incl verzending €97, Melanotan vanaf € 108 met verzending.
US 10 stuks incl verzending € 159, Melanotan vanaf € 133 met verzending.
Zijn dat zo'n slechte prijzen?
@Sayer kick die tellsell verhalen en spam van Bronzemen even
Om welke reden dan wel? Waar dient een forum voor?omdat?
Waar halen jullie tegenwoordig injectie water? Ik had eerst ampullen van Aqua Sterop van 2ml.
Zaten er 10 in een doosje.
Nu probeerde ik die weer te bestellen, maar kreeg de melding dat deze niet meer geleverd mochten worden in NL :S
Dus waar halen jullie dat nu vandaan? Ik heb geen behoefte aan zo'n grote fles.