Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Ja dat had ik inderdaad gelezen! We zullen het zien, ben zeer benieuwd.

Ik heb het water e.d op viata.nl besteld

de injecties in de huidplooi bij mijn buik zijn er gevoelig.

Is het ook mogelijk om te injecteren in de huidplooi bij andere delen van de lichaam? Been bijvoorbeeld?

Hey mensen, ik heb erg veel last van knobbels waar ik gespoten heb.. Ik doe het al heel langzaam inspuiten en ook steeds op een andere plek op m'n buik, waar zou dat door komen?

Dat klinkt niet goed..
Ik gebruik nu bijna 2 weken sunatura's melanotan 2. En het is echt top! Word er niet misselijk van etc.. En ben echt al super bruin, nog nooit zo bruin in me gezicht geweest. Top spul !!!

Dat klinkt niet goed..
Ik gebruik nu bijna 2 weken sunatura's melanotan 2. En het is echt top! Word er niet misselijk van etc.. En ben echt al super bruin, nog nooit zo bruin in me gezicht geweest. Top spul !!!
Ja, geweldig spul hè?
Ben echt helemaal verslaafd! Ben ook nog nooit zo mooi egaal bruin geweest!
Groetjes Lin

Ja kan niet wachten tot de zomer om dan echt knetter bruin te worden!! :D
Zou als ik jou was misschien een andere m2 kopen miss zit er iets in wat niet goed is .. Groetjes

Ik ben er half bleek van geworden, overal waar ik in de zomer veel heb gezweten of waar ik veel heb zitten schrobben is aardig wat pigment weg. Witte handdoeken die zelfs bruin zijn geworden door stukjes van m'n huid. Loop nu als iemand met vitiligo rond, maar dat is het niet btw. Er zit nog wel wat pigment in, maar meer zoals pre-mt2. Ziet er echt verschrikkelijk uit:(

Dacht ik compenseer het door weer mt2 te gebruiken en wat te zonnebanken, maar nu er geen zon meer is gaat alles een beetje weg en wordt het al iets recht getrokken.

Screenshot_20161016_123110.png

Het verschil is nog iets groter, m'n camera is niet zo geweldig.

Weet je zeker dat dit door m2 komt ??

Heb al drie verschillende gehad.. mss die van sunatura nog maar eens proberen.. Ben wel poepiebruin.

Ja, laatst met dat mooie weer was ik ook echt een n*ger, hah
Ik ben er half bleek van geworden, overal waar ik in de zomer veel heb gezweten of waar ik veel heb zitten schrobben is aardig wat pigment weg. Witte handdoeken die zelfs bruin zijn geworden door stukjes van m'n huid. Loop nu als iemand met vitiligo rond, maar dat is het niet btw. Er zit nog wel wat pigment in, maar meer zoals pre-mt2. Ziet er echt verschrikkelijk uit:(

Dacht ik compenseer het door weer mt2 te gebruiken en wat te zonnebanken, maar nu er geen zon meer is gaat alles een beetje weg en wordt het al iets recht getrokken.

Screenshot_20161016_123110.png

Het verschil is nog iets groter, m'n camera is niet zo geweldig.
Hoi, jeetje wat raar! En dit komt door de melanotan 2?

Groetjes Lin

Terug
Naar boven