AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

.

Laatst bewerkt:
Te koop
20161001_091213.jpg

Hee hoi! Ik ben helemaal nieuw hier maar vraag me af waar ik nou het beste alleen Melanotan 2 kan bestellen? De rest heb ik al in huis kwa water,spuitjes e.d. Heb wel een site gevonden maar dan moet je met bitcoins ofzo betalen nou daar snap ik de ballen niet van
Ik hoor het wel!

Liefs Wblond

Sunatura met bitcoins super makkelijk! Mail ze en ze geeft je een code die je invoert op de site die ze je stuurt en dan kan je zo met ideal betalen !

gister voor het eerst geprikt en ga vandaag weer, heeft het nut om vanavond onder de zonnebank te gaan, of nog even wachten ?

Hee hoi! Ik ben helemaal nieuw hier maar vraag me af waar ik nou het beste alleen Melanotan 2 kan bestellen? De rest heb ik al in huis kwa water,spuitjes e.d. Heb wel een site gevonden maar dan moet je met bitcoins ofzo betalen nou daar snap ik de ballen niet van
Ik hoor het wel!

Liefs Wblond
usapep kan je met paypall betalen en snel in huis

Oke dankjullie! :rolleyes:

Usapep 35 dollar verzendkosten? :eek: Is wel erg veel voor 2 flesjes zeg haha dat gaan we maar niet doen :cool:

Oh ik heb ook even op die andere site gekeken daar is verzenden 10 dollar alleen de M2 weer wat duurder. Komt indd bijna op hetzelfde neer. Maar om eerst te proberen bestel ik eerst liever niet teveel zeg maar, begrijp me niet verkeerd :rolleyes:

Je zegt net hierboven '' is net teveel voor 2 flesjes'' :roflol: en melanotan kan je altijd gewoon gebruiken, is zelf lang houdbaar. Enigste bijwerking wat je kan krijgen is misselijk zijn

Ja klopt ik dacht lekker goedkoop haha. Maar maakt niet uit, ik wil even zien wat het doet aangezien ik echt spierwit ben en altijd alleen maar verbrand :D als ik nu wel een keer wat bruiner word spring ik een gat in de lucht ;)

Ja klopt ik dacht lekker goedkoop haha. Maar maakt niet uit, ik wil even zien wat het doet aangezien ik echt spierwit ben en altijd alleen maar verbrand :D als ik nu wel een keer wat bruiner word spring ik een gat in de lucht ;)
Je zal niet verbranden en sneller bruiner worden, dat is wat melanotan doet

Terug
Naar boven