Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

en ben je al lang bezig ?
en wat vind je er zelf van?
Ehmmmm, heb 13mg geinjecteerd tot nu maar heb al paar dagen niet meer gedaan omdat het zo snel is gegaan die laatste week met al dat zon.

Als ik in gewoon daglicht in de spiegel kijk zie ik niet echt dat het een rare kleur heeft, maar als ik dan in een donkere zaal van de sportschool sta met lichten die de boel dus belicht houden, dan is het wel een beetje een goud-bruin kleurtje lol.
In het begin had ik dat ook. Mijn zus zei dat ik vlekken in mijn gezicht had. Dat is weg getrokken
Zijn geen vlekken, is de kleur die beetje goudachtig-bruin is. Is alleen mijn gezicht ook... armen en lichaam zelf zijn gewoon normaal bruin.. beetje raar dus

Ehmmmm, heb 13mg geinjecteerd tot nu maar heb al paar dagen niet meer gedaan omdat het zo snel is gegaan die laatste week met al dat zon.

Als ik in gewoon daglicht in de spiegel kijk zie ik niet echt dat het een rare kleur heeft, maar als ik dan in een donkere zaal van de sportschool sta met lichten die de boel dus belicht houden, dan is het wel een beetje een goud-bruin kleurtje lol.

Zijn geen vlekken, is de kleur die beetje goudachtig-bruin is. Is alleen mijn gezicht ook... armen en lichaam zelf zijn gewoon normaal bruin.. beetje raar dus
In het begin merkte ik ook dat mijn gezicht een ander bruin had dan de rest van mijn lichaam. Nu is dat niet meer

Ga je veel onder de zonnebank? Probeer anders die versterker voor je gezicht eens uit te zetten? Misschien dat dat helpt?

Ben 1x onder de zonnebank geweest in het begin voor 10 minuutjes.. na zo'n beetje 2mg gespoten te hebben. Voor de rest heb ik 2 verjaardagen gehad waar ik zo'n 8 uur totaal denk ik in de zon heb gezeten, en dan die ene week dat het zulk mooi weer was, heb ik elke dag in het zonnetje gezeten voor een uurtje.

Weet niet wat ik nu het beste kan doen.. verder gaan in de hoop dat het iets donkerder bruin wordt, of gewoon even stoppen met melanotan en uit de zon blijven..

is sunatura wel betrouwbaar?
want ik kreeg deze e-mail over hun paypal zaken wat ik niet echt vertrouw..

Paypal is behoorlijk lstig....ze houden onze account in de gaten. Ze
> sluiten hem elke keer en dan moeten we alle moeite doen om hem te
> openen.
>
> Liefst zie ik de betaling cash naar een postbus of betaling met een
> creditcard op onze Payoneer account.

is sunatura wel betrouwbaar?
want ik kreeg deze e-mail over hun paypal zaken wat ik niet echt vertrouw..

Paypal is behoorlijk lstig....ze houden onze account in de gaten. Ze
> sluiten hem elke keer en dan moeten we alle moeite doen om hem te
> openen.
>
> Liefst zie ik de betaling cash naar een postbus of betaling met een
> creditcard op onze Payoneer account.
Sunatura is betrouwbaar.
Ik was eerst ook wat achterdochtig. Maar al een geluk doen ze zo 'speciaal' want ik heb controle gehad op de betaling.

Dit hadden ze gezegd:
Hi,

We hebben u een betaalverzoek gedaan via iemand zijn paypal...we hebben
er alleen een andere omschrijving in gezet omdat dat wel nodig is.

gr. helen

en nadien kreeg ik deze mail:

Hi,

Ik zag ook dat Paypal de betaling wilt verifiëren. Mochten ze vragen
waar het voor is, dan is het voor de aanschaf van kaartjes voor een
feest (XXLerator Pasen in Nijmegen) ok?

Gr. helen

Dit was de mail die ik kreeg van paypal
Geachte ***,

We hebben de verificatie van de onderstaande transactie voltooid. We hebben bepaald dat de betaling is geautoriseerd en hebben de verkoper geadviseerd om over te gaan tot de verzending.

Uw verzending kan door de verificatie een kleine vertraging oplopen.

XXlerator pasen :roflol: daar ben ik vorig jaar nog geweest haha. Zit Sunatura soms in regio Nijmegen ofzo? Toch iets vrij specifieks om te verzinnen als dekmantel

Sunatura is gewoon te vertrouwen zover ik weet. Ik heb overigens aan de deur betaald aan een buffe gast :D

Sunataru is wel betrouwbaar hoor. Heb zelf ook geld in envelop gedaan en opgestuurd.. wel aangetekend verstuurd maar alles is goed gegaan.

Zou wel een extra paar a4'tjes in de envelop doen zodat het niet zo doorschijnend is.

jongens is prikken in je vet/huid makkelijker dan in je spier??? prik al 3 weken as in me spier maar op een of andere manier vind ik subq prikken heel vaagjes.

Heb alle spullen binnnen van sunatra en heb bac wat van ergens anders geregeld. Ga straks 1 ml bac water mengen met 10 mg en ga 200 mcg voor eerst keer pakken.

Moet je gewoon recht in je huid prikken en aspireren hoeft niet???

Weet niet of het makkelijker is, maar het is wel makkelijk. Ik prik wel recht ja en ik trek de naald wel terug, maar dat is meer voor mijn eigen gerustheid. Neem aan dat er geen tot weinig aders in je vet zitten.

Weet niet of het makkelijker is, maar het is wel makkelijk. Ik prik wel recht ja en ik trek de naald wel terug, maar dat is meer voor mijn eigen gerustheid. Neem aan dat er geen tot weinig aders in je vet zitten.

als je aspireert in je huid/vet wat hoort er te komen gewoon bubbeltjes net als in je spier?

Komt gewoon lucht of zo uit ja. Als je dat ding waarmee je de vloeistof in je huid drukt los laat nadat je teruggetrokken hebt, glijdt hij zo weer terug tot aan de vloeistof.

jullie doen staand prikken tog, als ik sta kan ik geen vet van me buik pakken mijn huid is veel te strak op me abs, kan ik gewoon binnenkant van me benen pakken daar heb ik veel vet?

Terug
Naar boven