Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zal het wel krijgen. Misschien komen er daar zodanig veel mails en vragen binnen dat ze gewoon naar iedereen dezelfde info sturen. Hoe meer mails ze moeten beantwoorden, hoe minder tijd ze vrij hebben om uw pakketje te verzenden.

ik wou vandaag kijken of mijn bestelling op vasthouden stond zodat ik weet dat het verzonden is
is mijn hele bestelling weg![]()

ik wou vandaag kijken of mijn bestelling op vasthouden stond zodat ik weet dat het verzonden is
is mijn hele bestelling weg![]()
mwah ik kijk wel heb weer een mailtje erachter gestuurd... wacht nog ff anders bestel ik bij sanutraJe hebt toch via rembours?
Zou dan gewoon ergens anders bestellen en als melanotan.be het alsnog opstuurt gewoon niet aannemen.

mwah ik kijk wel heb weer een mailtje erachter gestuurd... wacht nog ff anders bestel ik bij sanutra![]()
mwah ik kijk wel heb weer een mailtje erachter gestuurd... wacht nog ff anders bestel ik bij sanutra![]()

bijna 1 maandDan heb ik geluk dat ik het mijne ontvangen heb na een week! Vervelend dat ze niet antwoorden. Hoelang wacht je nu al?

bijna 1 maand
eerste bestelling die niet goed ging 2 week en de 2de bestelling wacht ik nu zo,n anderhalf week op![]()

4 injecties ( 0,4 - 0,5 - 0,5 - 0,6) en 6 min zonnebank: nog geen resultaat.

zoals ik al gelezen heb
zou dit maar na een paar prikken zijn
dus denk dat het nog iets te snel nu
en waar heb jij besteld ?
en ik zou toch 15 min zonnebank nemen - want 6min lijkt me zeer weinig
heb besteld bij melanotan.be .
Als ik 15 min zonnebank moet doen, ben ik verbrand. Huidtype tussen 1 en 2.
4 injecties ( 0,4 - 0,5 - 0,5 - 0,6) en 6 min zonnebank: nog geen resultaat.

dus hopelijk werkt het spul bij mij
want ik ben al redelijk bruin en verbrand niet snel
kan zelfs gemakkelijk 30 min onder de zonnebank zonder smeren
waarom dan melo, en daardoor meer moedervlekken e.d.?

Iemand hier trouwens ook dat de kleur beetje raar is? Had mijn zus tijdje niet gesproken maar die vond dat mijn gezicht een rare bruine kleur had t.o.v mijn armen en nek.
Iemand hier trouwens ook dat de kleur beetje raar is? Had mijn zus tijdje niet gesproken maar die vond dat mijn gezicht een rare bruine kleur had t.o.v mijn armen en nek.