AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

je zal het wel krijgen. Misschien komen er daar zodanig veel mails en vragen binnen dat ze gewoon naar iedereen dezelfde info sturen. Hoe meer mails ze moeten beantwoorden, hoe minder tijd ze vrij hebben om uw pakketje te verzenden:).

je zal het wel krijgen. Misschien komen er daar zodanig veel mails en vragen binnen dat ze gewoon naar iedereen dezelfde info sturen. Hoe meer mails ze moeten beantwoorden, hoe minder tijd ze vrij hebben om uw pakketje te verzenden:).

ja versta ik wel zenne
maar ja ik weet graag waneer ik dingen mag verwachten enzo
want van wachten wordt ik knetter gek :D

ik wou vandaag kijken of mijn bestelling op vasthouden stond zodat ik weet dat het verzonden is
is mijn hele bestelling weg ???:fuu:

ik wou vandaag kijken of mijn bestelling op vasthouden stond zodat ik weet dat het verzonden is

ik had geen account aangemaakt !!!!!
dus kan niet zien wat er met mn bestelling gebeurd ??????
ik vind het zo zeer beu om te wachten op niets :(

Je hebt toch via rembours?

Zou dan gewoon ergens anders bestellen en als melanotan.be het alsnog opstuurt gewoon niet aannemen.

Dan heb ik geluk dat ik het mijne ontvangen heb na een week! Vervelend dat ze niet antwoorden. Hoelang wacht je nu al?
bijna 1 maand :roflol::roflol:
eerste bestelling die niet goed ging 2 week en de 2de bestelling wacht ik nu zo,n anderhalf week op :o

bijna 1 maand :roflol::roflol:
eerste bestelling die niet goed ging 2 week en de 2de bestelling wacht ik nu zo,n anderhalf week op :o

en nog een mail ontvangen :grinny:

ik vind het echt wel jammer dat ik al betaald heb,
want ga dan een bestelling plaatsen bij sunatura
want ik wordt gek van al dat wachten :headbang:

4 i

Laatst bewerkt:
4 injecties ( 0,4 - 0,5 - 0,5 - 0,6) en 6 min zonnebank: nog geen resultaat.

zoals ik al gelezen heb
zou dit maar na een paar prikken zijn
dus denk dat het nog iets te snel nu :D

en waar heb jij besteld ?
en ik zou toch 15 min zonnebank nemen - want 6min lijkt me zeer weinig

Laatst bewerkt:
heb besteld bij melanotan.be .
Als ik 15 min zonnebank moet doen, ben ik verbrand. Huidtype tussen 1 en 2.

dus hopelijk werkt het spul bij mij
want ik ben al redelijk bruin en verbrand niet snel
kan zelfs gemakkelijk 30 min onder de zonnebank zonder smeren

4 injecties ( 0,4 - 0,5 - 0,5 - 0,6) en 6 min zonnebank: nog geen resultaat.

Ga nog maar eens zonnebanken als je 10mg op hebt gemaakt. Na 4 prikjes zal je het inderaad niet merken maar wacht maar af.

Heb afgelopen weekend 2 dagen aan het zwembad gelegen. Ik ben echt ongelofelijk bruin geworden. Zo bruin ben ik nog nooit geweest. Hiervoor heb ik ongeveer 25mg melanotan opgemaakt, maar geen 1x onder de zonnebank gegaan. Was van de mela al ietsjes bruiner geworden. Maar dankzij dit spul word ik door de zon heel bruin. Absoluut bewijs dat het werkt.

Zonnebanken vind ik niks. Alleen al de reacties van mensen om je heen. Als je na een week met alleen maar k*t weer en regen ineens knetter bruin op je werk komt. :o

Iemand hier trouwens ook dat de kleur beetje raar is? Had mijn zus tijdje niet gesproken maar die vond dat mijn gezicht een rare bruine kleur had t.o.v mijn armen en nek.

Iemand hier trouwens ook dat de kleur beetje raar is? Had mijn zus tijdje niet gesproken maar die vond dat mijn gezicht een rare bruine kleur had t.o.v mijn armen en nek.

In het begin had ik dat ook. Mijn zus zei dat ik vlekken in mijn gezicht had. Dat is weg getrokken

Terug
Naar boven