Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

ja zittend kan ik wel wat pakken dat doen dan maar, hoeveel ml water gebruiken jullie eigenlijk om te mengen met 10 mg. Ga zo mengen

dan ga ik ook 1 ml doen thx man voor je antwoorden pantroofl

Ik heb over mijn armen, rug, schouders en borst echt ontzettend veel kleine moedervlekjes. Ik heb wel gewoon donker blonde haren. In hoeverre zal dit product invloed hebben op de moedervlekjes?

Ik heb over mijn armen, rug, schouders en borst echt ontzettend veel kleine moedervlekjes. Ik heb wel gewoon donker blonde haren. In hoeverre zal dit product invloed hebben op de moedervlekjes?

Ze worden iets donkerder, meer niet.

net een e-mail gekregen waar ik het naar toe moet sturen
morgen ff versturen :P

net een e-mail gekregen waar ik het naar toe moet sturen
morgen ff versturen :P

ik dacht
dat jij ook bij
[Link niet meer beschikbaar]
had besteld

ik krijg zelfs geen mails meer :bang:

ik denk dat ik mijn centen kwijt ben
want ik heb met mn mastercard betaald :rolletjes:

:headbang:

ik dacht
dat jij ook bij
[Link niet meer beschikbaar]
had besteld

ik krijg zelfs geen mails meer :bang:

ik denk dat ik mijn centen kwijt ben
want ik heb met mn mastercard betaald :rolletjes:

:headbang:
ja had bestelt maar ze hebben mijn bestelling volgens mij weggeveegd blijkbaar.
dus heb nu bij [Link niet meer beschikbaar] besteld ;p

ff een vraagje boys,

mijn bac water en m2 staan ongemixt nu in koelkast, ga hem zaterdag mengen en spuiten. Alleen die bac water is wel erg koud nu moet ik hem niet verwarmen en dan injecteren???

Zou hem gewoon op kamer temperatuur laten komen. Heb wel eens gehad dat ik een spuit uit de vriezer had gehaald en de vloeistof nog een beetje koud was tijdens injecteren. Enige wat je dan hebt is een stekend gevoel tijdens injecteren.

ja maar gemixt bac water en m2 moet in koelkast bewaard worden, dan word die water zowiezo koud. Dus eerst alles in insuline spuitje optrekken en dan die spuit 1 a 2 uur laten staan op kamer tempratuur dan injecten?

Je gemixte vial uit de koelkast halen, spuit vullen, vial terug koelkast in en vervolgens de spuit 5 minuutjes ofzo laten liggen.

5 minuten is zo'n beetje hoe lang het duurt voordat de vloeistof van gevroren naar vloeiend gaat, dus 5 minuten zou genoeg moeten zijn om het op kamer temperatuur te brengen.

Laatst bewerkt:
oke erg bedankt weer pantrofl voor je snelle reacties. Zaterdag is de big day.

Heb me geregistreerd bij Sunatura, een bestelling geplaatst en zie niets van betalingsmogelijkheden ??? zelfs een mail gestuurd met de vraag hoe ik kan betalen en geen respons.
Iemand enig idee of een ander voorstel voor een betrouwbare webshop waar ik vanui Belgie MII kan bestellen.

Heb me geregistreerd bij Sunatura, een bestelling geplaatst en zie niets van betalingsmogelijkheden ??? zelfs een mail gestuurd met de vraag hoe ik kan betalen en geen respons.
Iemand enig idee of een ander voorstel voor een betrouwbare webshop waar ik vanui Belgie MII kan bestellen.
Je moet een mail sturen dat je wil bestellen. Sunatura stuurt terug met de betaalmogelijkheden (waarschijnlijk aangetekend schrijven), je kan vragen of je op een andere manier mag betalen.

Bij mij duurde het paar dagen voor ik mijn eerste mail terug kreeg. Nadien kreeg ik een mail binnen het uur terug.

Terug
Naar boven