- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Klopt ik voel me erna ook altijd niet echt top. Maar diarree en stekende eierstokken krijg ik er niet van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt ik voel me erna ook altijd niet echt top. Maar diarree en stekende eierstokken krijg ik er niet van

Nee mijn eierstokken steken gelukkig ook nietKlopt ik voel me erna ook altijd niet echt top. Maar diarree en stekende eierstokken krijg ik er niet van![]()

laatste 2 keren 10 minuten niet opgehad maar ga nu lekker mn kleurtje in de zon maintainen scheelt me weer veel knakenJe kan het brilletje beter wel ophouden, maar bijvoorbeeld de laatste 2/3 minuten afdoen. De huid rondom je ogen is erg dun.
JarenHeren,
Een ongeopende vial m2 in de koelkast ~3°, hoelang blijft dat spul goed?
Lekker boeiend ik wordt rood door de zon en ik heb vitiligo dus geef mij maar mt2.Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.
Ik gebruik het zelf niet voor het esthetische, maar voor de extra bescherming van mijn ginger huidje in de zomer.Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.

TanlinesDit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.
Ik verbrand snel en heb last van zonneallergie, doordat ik de afgelopen twee jaar mt2 heb gebruikt in de zomer heb ik er een stuk minder tot geen last van. Overigens heb ik wel als ik bruin word dat mijn huid niet overal egaal bruin wordt, het is soms wat vlekkerig. Niet storend, maar het valt mij zelf wel op.Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.