Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

In de avond nemen scheelt ook

Als jullie zonnen, gaan jullie voor de zonnenbank of gewoon lekker buiten zonnen? Was laatst even langs de zonnenbank gegaan maar die mensen die daar werken zijn er echt lelijk bruin uit

1649717459762.png
eerste dag melanotan 2 geinject (100mcg) en 10 minuten bank en holyshit dit spul werkt, nog 5 keer tannen en dan maintainen

• Like
Waarderingen: 6am
Snapchat-730572337.jpg
2de keer 100mcg gepinned en 11 minuten zonnenbank ergoline 1100 volgende keer maar 5 minuten want wil niet te donker worden, wel paar moedervlekken erbij en 2 op mn gezicht (kin en naast mn linkerwenkbrauw) en niet meer tannen met uv brilletje vandaar de tanline hahaha doe mn ogen wel dicht

• Like
Waarderingen: 6am
Je kan het brilletje beter wel ophouden, maar bijvoorbeeld de laatste 2/3 minuten afdoen. De huid rondom je ogen is erg dun.

• Like
Waarderingen: Onit
1650824290287.png
resultaten

Je kan het brilletje beter wel ophouden, maar bijvoorbeeld de laatste 2/3 minuten afdoen. De huid rondom je ogen is erg dun.
laatste 2 keren 10 minuten niet opgehad maar ga nu lekker mn kleurtje in de zon maintainen scheelt me weer veel knaken

Enkele vraagjes:
- Sproeten worden groter, maar is het zo dat deze inblenden als je wat bruiner bent. ik heb namelijk van mezelf al veel sproeten en ben bang dat ik er nog meer krijg. gaan deze weg bij stoppen van gebruik?
- Ik heb op mijn scheenbeen nog een rode schaafwond zitten (al enkele maanden). Heb overigens ook nog op mijn rug hyperpigmentatie van acne. is het zo dat bij gebruik van melanotan dit mee kleurt of kleurt dit sneller aan, waardoor je een plek met hyperpigmentatie krijgt?

Heren,

Een ongeopende vial m2 in de koelkast ~3°, hoelang blijft dat spul goed?

Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.

Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.
Lekker boeiend ik wordt rood door de zon en ik heb vitiligo dus geef mij maar mt2.

Ik gebruik het zelf niet voor het esthetische, maar voor de extra bescherming van mijn ginger huidje in de zomer.

Ik ga liever een keer 20 minuten onder de zonnebank (staat gelijk aan de hele dag inde zon) en met m2 er nog eens bij is het alsof ik 2 weken aan het strand heb gelegen. Ik lig dan wel onder een 1600w.

Daarnaast werk ik van 10 tot 6, en als ik goed en wel thuis kom en heb gegeten is de zon weg. Sowieso train ik in de avond.

En ik wil niet een discussie ofzo uitlokken hoor, maar het is maar ff ter info.

Die website is trouwens al een poos offline waar ik bestel.. Best vervelend ;)

Ik verbrand snel en heb last van zonneallergie, doordat ik de afgelopen twee jaar mt2 heb gebruikt in de zomer heb ik er een stuk minder tot geen last van. Overigens heb ik wel als ik bruin word dat mijn huid niet overal egaal bruin wordt, het is soms wat vlekkerig. Niet storend, maar het valt mij zelf wel op.

Zag laatst Melanotan in de vorm van een neusspray, lol. Iemand mee bekend?

Terug
Naar boven