XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Bezoekers in dit topic

Ik verbrand snel en heb last van zonneallergie, doordat ik de afgelopen twee jaar mt2 heb gebruikt in de zomer heb ik er een stuk minder tot geen last van. Overigens heb ik wel als ik bruin word dat mijn huid niet overal egaal bruin wordt, het is soms wat vlekkerig. Niet storend, maar het valt mij zelf wel op.
Idd hier ook altijd zonneallergie gehad na een paar keer m2 geen last meer van
 
Dit is echt belachelijk. Als je bruin wilt worden, moet je gewoon meer naar buiten gaan. Ook door de wolken komt er een bepaalde uv straling op je huid, waardoor deze erop gaat reageren.
Nee idd het is echt zinvol om bij een eerste zomerse dag te verbranden, en na elke zomer weer wit te worden. Terwijl je met een beetje regelmatig mela gebruik goed bruin wordt in de zomer en niet meer terug gaat naar volledig wit in de winter. “Uv door wolken” doet lekker veel ja :nanner::nope:
 
Ik verbrand snel en heb last van zonneallergie, doordat ik de afgelopen twee jaar mt2 heb gebruikt in de zomer heb ik er een stuk minder tot geen last van. Overigens heb ik wel als ik bruin word dat mijn huid niet overal egaal bruin wordt, het is soms wat vlekkerig. Niet storend, maar het valt mij zelf wel op.
Hier ook vlekkerig. Rug, borst en buik. Heb je het heel erg?

Wellicht altijd gehad en dat het nu duidelijker zichtbaar is door minder pigment op bepaalde plekken?
 
Zag laatst Melanotan in de vorm van een neusspray, lol. Iemand mee bekend?
Yes, werkt een stuk minder dan injecties. En daarnaast heb je kans dat je neus bruiner wordt dan de rest (zeldzaam). Voor als je naalden angst hebt wel een prima alternatief.
 
Hier ook vlekkerig. Rug, borst en buik. Heb je het heel erg?

Wellicht altijd gehad en dat het nu duidelijker zichtbaar is door minder pigment op bepaalde plekken?
Kan ook zomergist zijn, en dat is prima te behandelen.

 
Hier ook vlekkerig. Rug, borst en buik. Heb je het heel erg?

Wellicht altijd gehad en dat het nu duidelijker zichtbaar is door minder pigment op bepaalde plekken?
Hier op dezelfde plekken. Ook zeker niet zo erg als op de foto's die Gremlin heeft gedeeld, maar het valt mijzelf op en m'n vriendin ook wel. Toevallig zag ik eergisteren bij m'n broertje ook dat hij er wat last van had. Het zou ook goed kunnen dat het duidelijker zichtbaar is, omdat ik in de zomer inderdaad bruiner ben dan voorheen. Op het moment heb ik er ook geen 'last' van, maar ben nu ook aardig wit.

Heb jij er iets mee gedaan of is het bij jou pas opgevallen nadat je mt2 hebt gebruikt?
 
Kan ook zomergist zijn, en dat is prima te behandelen.


Is geconstateerd door de HA en behandeld. Heb de huidverkleuring nog steeds. Dermatoloog heeft er ook naar gekeken en zei dat het soms +- 1 jaar kan duren voor de verkleuring weg is, omdat het pigment weer moet opbouwen.

Loop er al 2 jaar mee nu...

Hier op dezelfde plekken. Ook zeker niet zo erg als op de foto's die Gremlin heeft gedeeld, maar het valt mijzelf op en m'n vriendin ook wel. Toevallig zag ik eergisteren bij m'n broertje ook dat hij er wat last van had. Het zou ook goed kunnen dat het duidelijker zichtbaar is, omdat ik in de zomer inderdaad bruiner ben dan voorheen. Op het moment heb ik er ook geen 'last' van, maar ben nu ook aardig wit.

Heb jij er iets mee gedaan of is het bij jou pas opgevallen nadat je mt2 hebt gebruikt?

Zag op foto's dat ik het al eens eerder heb gehad, maar het valt nu veel meer op doordat m'n lichaam bruiner is door de MT2. Behandeling gedaan tegen pytriasis en verder niks. Kleurt soms wel mooi bij als ik onder ze zonnebank geweest ben. Maar zie altijd verschil.
 
Is geconstateerd door de HA en behandeld. Heb de huidverkleuring nog steeds. Dermatoloog heeft er ook naar gekeken en zei dat het soms +- 1 jaar kan duren voor de verkleuring weg is, omdat het pigment weer moet opbouwen.

Loop er al 2 jaar mee nu...
Misschien heb je hier iets aan. Ben niet zo bekend met zomergist, maar heb zelf geen makkelijke huid en veel gehad aan de dingen van jetskeultee. Dus hopelijk heb je d'r wat aan


En uhm, als je een plekje ofzo hebt, en je gaat dan met mela onder de zonnebank, dan wordt t kleurverschil nog groter. Soort litteken van het kleurverschil. Neem aan dat het hiermee net zo werkt? Als je huid dan eerst weer wit wordt, krijg je uiteindelijk een egaler resultaat
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik heb voor dat zomergist “Selsun” voorgeschreven gekregen dat gebruik je 1 week en dan schijn je er van af te zijn. Duurt inderdaad wel behoorlijk lang voordat je pigment terug is.
 
Ik blijf me verbazen hoe makkelijk over dit product word gedacht. Maar ik begrijp het vast niet, ik ben zelf ook een rooie met dus een lichte huid die altijd verbrand. Ik leg me erbij neer dat ik niet makkelijk bruin word, maar ik verkleur zeker wel en krijg daardoor een gewone gezonde kleur.
 
Ik blijf me verbazen hoe makkelijk over dit product word gedacht. Maar ik begrijp het vast niet, ik ben zelf ook een rooie met dus een lichte huid die altijd verbrand. Ik leg me erbij neer dat ik niet makkelijk bruin word, maar ik verkleur zeker wel en krijg daardoor een gewone gezonde kleur.
Neem aan dat je weet dat juist het verbranden heel slecht is? Zowel met het oog op huidkanker als huidveroudering.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Neem aan dat je weet dat juist het verbranden heel slecht is? Zowel met het oog op huidkanker als huidveroudering.
Ja maar, daar gaan een paar medicijn hormonen je toch niet vanaf helpen?
 
Ik blijf me verbazen hoe makkelijk over dit product word gedacht. Maar ik begrijp het vast niet, ik ben zelf ook een rooie met dus een lichte huid die altijd verbrand. Ik leg me erbij neer dat ik niet makkelijk bruin word, maar ik verkleur zeker wel en krijg daardoor een gewone gezonde kleur.
Waarom zit je in dit topic als je er tegen bent? Bespaar jezelf de moeite
 
Ja maar, daar gaan een paar medicijn hormonen je toch niet vanaf helpen?
Volgens mij is het in de eerste instantie ontwikkeld tegen huidkanker, en was het bruin worden een bijwerking.

Hoe minder pigment je hebt, hoe sneller je verbrand raakt. Als jij een paar keer in de zon bent geweest, bouw je ook weer wat pigment op.

Melanotan doet eigenlijk hetzelfde: je pigmentcellen maken wat meer melanine aan een daardoor wordt je (makkelijker) bruin.

Voor de duidelijkheid, ik wil niet claimen dat het gezond is, of goed voor je is. Maar denk dat jouw aversie niet helemaal terecht is.

Edit: - t
 
Ja maar, daar gaan een paar medicijn hormonen je toch niet vanaf helpen?
Snap je het wel helemaal? Dit helpt zeker dat je niet (althans een heel stuk minder snel) verbrand. Maar aan je reacties te zien ben je tegen het toedienen van externe middelen, en dan toch expliciet naar een topic gaan over iets dat je toedient…
 
Ik blijf me verbazen hoe makkelijk over dit product word gedacht. Maar ik begrijp het vast niet, ik ben zelf ook een rooie met dus een lichte huid die altijd verbrand. Ik leg me erbij neer dat ik niet makkelijk bruin word, maar ik verkleur zeker wel en krijg daardoor een gewone gezonde kleur.
Misschien met je lichte huid wat meer SPF50 smeren. Verbranden, maar ook gewoon het krijgen van een 'gezond' kleurtje, is simpelweg huidschade en hangt samen met een verhoogd risico op huidkanker. Zeker bij jouw huidtype.
 
Oke, misschien niet goed ingelezen. Ken het middel niet, dus was een beetje verbaasd dat zoveel mensen er zo positief over zijn. Ik weet niet wat de risico's meebrengen bij dit middel, ik ken het niet goed genoeg om het te willen gebruiken.
 
De website over m2 is nog steeds offline, ik ben bang dat ze met de noorderzon zijn verdwenen.

Maar juist daar stond dus ook hoe je die m2 moet klaar maken. Zou iemand misschien even dit kunnen uitleggen?

Ik weet dat het heel simpel is, maar toch wil ik niet gaan gokken. Mijn spuitjes zijn trouwens 0.5mL (50 units) de M2 10mg vial (USP) met een vial van 1ml BAC. Wit met geel doosje, (iemand ervaring met die?).

Mijn dank is groot.
 
De website over m2 is nog steeds offline, ik ben bang dat ze met de noorderzon zijn verdwenen.

Maar juist daar stond dus ook hoe je die m2 moet klaar maken. Zou iemand misschien even dit kunnen uitleggen?

Ik weet dat het heel simpel is, maar toch wil ik niet gaan gokken. Mijn spuitjes zijn trouwens 0.5mL (50 units) de M2 10mg vial (USP) met een vial van 1ml BAC. Wit met geel doosje, (iemand ervaring met die?).

Mijn dank is groot.
Je trekt die 1ml bacwater op en spuit het in de mt2 vial en klaar?
 
gebruik nu mt 2 meer als 8jr, maar nu de laatste tijd heb ik echt ontiegelijk veel misselijkheid nadat ik het pak. en pak echt maar 1unit per week ongeveer.
 
Back
Naar boven