Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Misschien vaker dan 1keer pw zetten? Ik heb het ook alleen de eerste paar dagen als ik start

zal eens om de dag gaan proberen.

Aangezien ik geen bac. Water bij mijn MT2 heb gekregen, maar gewoon steriel injectiewater : kan ik het hele flesje dan beter voorlader in de spuitjes en in de vriezer bewaren? Of kan dit ook wel een tijdje in de koelkast ivm houdbaarheid.
Ik ben van plan om op een redelijk lage dosis te werken dus vermoed dat het flesje wel wat langer zal blijven staan...

Aangezien ik geen bac. Water bij mijn MT2 heb gekregen, maar gewoon steriel injectiewater : kan ik het hele flesje dan beter voorlader in de spuitjes en in de vriezer bewaren? Of kan dit ook wel een tijdje in de koelkast ivm houdbaarheid.
Ik ben van plan om op een redelijk lage dosis te werken dus vermoed dat het flesje wel wat langer zal blijven staan...
Zo lang je altijd desinfecteert zal het met steriel water lang goed gaan. Eerlijk gezegd gebruik ik zelf ook al een jaar steriel water ipv bacteriostatisch water voor hcg op te lossen. Dat blijft ook makkelijk een maand in gebruik.
Is het de beste oplossing? Nee, maar ervaring leert mij (en vrienden) dat het wel kan. Bedenk je alleen wel dat het risico op ontstekingen toeneemt als je wel loopt te kloten met je vial.

Zojuist MT2 binnen. 10mg + 10ml steriel water. Hoe veel van dat water moet ik erbij doen? Wil dit even om fouten te voorkomen aan jullie vragen. Stel ik doe 5ml bij 10mg mela. Hoe veel IU is dan een goede begin dosis

er zijn hele leuke theoretische antwoorden, feit is gewoon dat hoe sneller je om hoog gaat, hoe sneller je resultaat ziet. Persoonlijk zou ik 10mg met 10ml mengen en binnen paar dagen op 1ml/dag zitten. Combineer dit met veel in de zon zijn en binnen een week ben je (ik in iedergeval) dermate bruin dat iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest. Oh en ik ben van mezelf wit. Als je al tint hebt zal het sneller gaan. Maar iedereen reageert er weer anders op. Zodra je je gewenste kleur hebt gwn 1 injectie pw doen, eventueel wat lager doseren.

er zijn hele leuke theoretische antwoorden, feit is gewoon dat hoe sneller je om hoog gaat, hoe sneller je resultaat ziet. Persoonlijk zou ik 10mg met 10ml mengen en binnen paar dagen op 1ml/dag zitten. Combineer dit met veel in de zon zijn en binnen een week ben je (ik in iedergeval) dermate bruin dat iedereen vraagt of ik op vakantie ben geweest. Oh en ik ben van mezelf wit. Als je al tint hebt zal het sneller gaan. Maar iedereen reageert er weer anders op. Zodra je je gewenste kleur hebt gwn 1 injectie pw doen, eventueel wat lager doseren.
Stel ik haal met mijn insuline spuitje 200iu eruit en doe dat bij 10mg melanotan. Dan heb ik 200iu(?) melanotan. Hoe veel IU is dan een start dosis?

Aanmaken met steriel water is het slechts enkele dagen houdbaar.

Het ‘gevaarlijke’ van steriel water is dat er bacteriegroei op kan treden als er om een of andere reden een bacterie in je vial komt.
Die kans is met steriel werken (rubber ontsmetten en telkens een nieuwe naald gebruiken) niet heel groot, maar beter zou het zijn om gebruik te maken van bacteriostatisch water.
Aan de werkzaamheid van hcg, hgh of mt2 verandert niets.

Ik zou gewoon 1ml water in je vial spuiten.
Zelf geen ervaring met mt2 overigens dus over dosering kan ik weinig zeggen.

Het ‘gevaarlijke’ van steriel water is dat er bacteriegroei op kan treden als er om een of andere reden een bacterie in je vial komt.
Die kans is met steriel werken (rubber ontsmetten en telkens een nieuwe naald gebruiken) niet heel groot, maar beter zou het zijn om gebruik te maken van bacteriostatisch water.
Aan de werkzaamheid van hcg, hgh of mt2 verandert niets.

Ik zou gewoon 1ml water in je vial spuiten.
Zelf geen ervaring met mt2 overigens dus over dosering kan ik weinig zeggen.
Als ik dan 1ml bij die 10mg Mela doe. Tot welk streepje moet ik dan voor 0,5mcg? Zag dat dat een gangbare dosis is

Als ik een tip mag meegeven: rustig de dosering opbouwen. Minder sides en less is more.

Ik zou beginnen op 100 mcg en geleidelijk opbouwen naar 500 mcg max. Ik meng 2 ml water op 10 mg = 5 mg per 1 ml.

Hangt van de spuit af welke je hebt. Bij een 100 iu slinpin gaan de streepjes per 2/100 en is dan 100 mcg per streepje.

Stel ik haal met mijn insuline spuitje 200iu eruit en doe dat bij 10mg melanotan. Dan heb ik 200iu(?) melanotan. Hoe veel IU is dan een start dosis?
Zou lekker 0.5 doen en redelijk snel naar 1 eventueel hoger opbouwen als opbouwen een safe gevoel geeft. Of gewoon ff doorbijten als je er bv misselijk van wordt, gaat wel weer weg 😝

Terug
Naar boven