XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic

Ik heb sinds vandaag ook melanotan binnen. Ben van mezelf altijd lijkbleek en verkleur ook moeilijk.

Via de sportschool kwam ik achter het bestaan van melanotan dus gelijk even besteld :D

Ik ging via google nog wat research doen en toen kwam ik op dit forum terecht (ben hier al erg lang niet meer actief geweest, tijdje niet meer gesport :( )

Nu lees ik af en toe wel dat het 'geactiveerd' moet worden door uv licht. Dus zonnenbanken of zonnen is aan te raden. Maar is dit ook echt nodig? Want anders wacht ik nog even met injecteren tot de zon wat vaker schijnt..

het helpt natuurlijk veel.. maar ik werd vanzelf ook al wel bruiner door alleen injecties.

Ik lees via meerde fora's dat je het beste na de 4 shot onder de zonnebank moet en na de 7e en na de 10 voor optimaal resultaat.

Anders ga ik gewoon even langs de zonnestudio of iets.

Ik heb 10mg nu, ik wil eerst even aankijken hoe/en wat voordat ik meer bestel vandaar. Hoor namelijk van sommige mensen dat ze na 10mg al behoorlijk verkleuren en de ander heeft dat pas na 20mg.

Iemand enig idee waar ik injectiewater kan bestellen met iDeal? Heb vroeger een keer mijn rekening nummer aan een fake paypal account gekoppeld waardoor ik nu dus geen paypal meer kan gebruiken. lol

Iemand enig idee waar ik injectiewater kan bestellen met iDeal? Heb vroeger een keer mijn rekening nummer aan een fake paypal account gekoppeld waardoor ik nu dus geen paypal meer kan gebruiken. lol

Hahaha boefje :p
OT: Geen idee eigenlijk, dat bac water is een hele opgaaf om op een normale manier te vinden/bestellen :mad:

Ik heb sinds vandaag ook melanotan binnen. Ben van mezelf altijd lijkbleek en verkleur ook moeilijk.

Via de sportschool kwam ik achter het bestaan van melanotan dus gelijk even besteld :D

Ik ging via google nog wat research doen en toen kwam ik op dit forum terecht (ben hier al erg lang niet meer actief geweest, tijdje niet meer gesport :( )

Nu lees ik af en toe wel dat het 'geactiveerd' moet worden door uv licht. Dus zonnenbanken of zonnen is aan te raden. Maar is dit ook echt nodig? Want anders wacht ik nog even met injecteren tot de zon wat vaker schijnt..

Nee je wordt zonder zonnebank ook bruin van melanotan. Alleen minder snel en dat heeft zn voordelen want met zonnebank ben je snel te bruin. Dat heb ik nu, minstens 10 mensen vragen of ik op vakantie geweest ben per dag omdat ik zo heel bruin ben.

Ik zou nu beginnen en gewoon af en toe een half uurtje in de zon zitten of een klusje doen in de zon. Begin met een lage dosis van een paar honderd mcg per dag.

Zucht ik wou dus ook melanotan bestellen aangezien het weer ook wat mooier word, was er op een Duitse nieuwszender een bericht over melanotan dat het schadelijk is....
vorige jaar mocht ik het nog gebruiken van me ouders alleen dit jaar wordt het em niet denk ik :(

nu is mijn vraag weet iemand al wat meer over die neusspray methode?
vorige jaar heb ik gelezen dat het nog niet echt werkt....

hoe komen jullie aan die coupons?

Yo, toen jij bij sms health besteld had kwam het na ongeveer 4 dagen toch? ik wacht nu 8 dagen op m'n bestelling en op de site zelf gaat de track&trace niet verder dan complete & dispatched. Weet je nog welke delivery service t kwam brengen en of daar maby een track & trace van is?

thanks voor je response alvast!

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 18:36 ----------

Zucht ik wou dus ook melanotan bestellen aangezien het weer ook wat mooier word, was er op een Duitse nieuwszender een bericht over melanotan dat het schadelijk is....
vorige jaar mocht ik het nog gebruiken van me ouders alleen dit jaar wordt het em niet denk ik :(

nu is mijn vraag weet iemand al wat meer over die neusspray methode?
vorige jaar heb ik gelezen dat het nog niet echt werkt....

wat was het argument dat het schadelijk is dan? het is juist alleen maar positief aangezien het de verbranding van de huid tegengaat en dus huidkanker kan voorkomen

Ik heb net een liter injectiewater gehask bij de apotheek voor 10 euro ze vroeg waarom ik zei om peptides en melanotan te injecteren, toen keek 10 man me vreemd aan en kwam ze met een literfles.

en ik kreeg niet eens injectiewater mee.. pauper apotheek hier

maar wat heb je aan een liter fles dan? Neem aan dat zodra je de seal breekt je de rest allemaal kan weggooien

Ja heb er ook geen reet aan, maar maak me peps en melanotan aan en de rest kan weg, bij de andere apotheek had ik 10 euro voor 10 ml betaald vraag me ook ag of die grote fles überhaupt voor dd verkoop bedoelt was.

Yo, toen jij bij sms health besteld had kwam het na ongeveer 4 dagen toch? ik wacht nu 8 dagen op m'n bestelling en op de site zelf gaat de track&trace niet verder dan complete & dispatched. Weet je nog welke delivery service t kwam brengen en of daar maby een track & trace van is?

thanks voor je response alvast!

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 18:36 ----------

wat was het argument dat het schadelijk is dan? het is juist alleen maar positief aangezien het de verbranding van de huid tegengaat en dus huidkanker kan voorkomen
over deze 2 personen gingen het over
http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...ed-after-using-illegal-tan-jab-Melanotan.html

De andere persoon had overgewicht en was blijkbaar dood gegaan door een hartaanval ( ze had ook behoorlijk overgewicht)
nu was het blijkbaar de schuld van melanotan volgens de nieuwsbericht.

nadat mijn moeder dit gezien heeft samen met mij is ze helemaal para geworden over dit spul.

Nu weet ik dat op zich de stof zichzelf niet schadelijk is maar die dingen die er worden toegevoegd ( fake gear)
ook de dosis speelt een rol maarja probeer dat maar tegen een bezorgde moeder te zeggen.

Je vader of moeder hoeven toch niet alles te weten :D

Je kunt het toch stiekem doen? Desnoods laat je het bij een vriend ofzo bezorgen.

Je kunt het toch stiekem doen? Desnoods laat je het bij een vriend ofzo bezorgen.

Valt ook niet op als je met dit k*tweer (oke vandaag en gisteren uitgezonderd) een mooi bruin kleurtje hebt :D

1. stiekem doen dat werkt in deze huis niet
2. ik ga niet andere mensen lastig vallen met mijn problemen en ik denk niet dat een van me vrienden een of andere potje met naalden in huis wil hebben.
3. me ouders weten al dat ik het vorige jaar heb gebruikt dus als ik nu opeens bruin ben weten ze hoe laat het is ( aangezien ik normaal witte huidskleur heb)

daarom dat ik net vroeg of er al nieuws is over dat neusspray gevalletje van melanotan :p

1. stiekem doen dat werkt in deze huis niet
2. ik ga niet andere mensen lastig vallen met mijn problemen en ik denk niet dat een van me vrienden een of andere potje met naalden in huis wil hebben.
3. me ouders weten al dat ik het vorige jaar heb gebruikt dus als ik nu opeens bruin ben weten ze hoe laat het is ( aangezien ik normaal witte huidskleur heb)

daarom dat ik net vroeg of er al nieuws is over dat neusspray gevalletje van melanotan :p

Want met die neusspray (als ie zou werken) zien ze niet dat je bruin wordt natuurlijk :rolleyes:

Makkelijke oplossing daarvoor is gewoon zeggen dat je na het sporten even onder de zonnebank gaat. ;)

Of gewoon gaan zonnebanken ipv mela te gebruiken?

zonnebank is slecht voor je

Terug
Naar boven