Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Vele apotheken doen moeilijk erover omdat meestal junks komen om naalden te kopen

Zie jij eruit als een junk dan? :D
De meeste heroine junks die ruik je wel hoor, zelfs als ze netjes gekleed zijn...
En volgens mij kunnen ze ook gewoon gratis naalden halen bij zo'n speciaal ding.

Ik heb mail terug van labpe, weet je wat er staat?

Have you bought from us?

Meer niet, dat is de enige reactie die ik krijg. Misschien vertrouwen ze het niet?

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 10:11 ----------

Ik wilde terugsturen dat ik via andere wist dat ik bij hen kon bestellen. Maar dat komt misschien ook niet geloofwaardig over?

Wat kan ik het beste terug mailen?

Wat wil je bestellen? Ze hebben toch een webshop? Waarom ga je ze dan mailen?

In order to reduce our inventory, we now focus on custom peptide synthesis.
If you can't find the product in our catalog, please let us know the sequen
ce of the peptide , as well as the total amount to be synthesized. We will g
enerate a quote with price and lead time for custom synthesis upon request.
Once the quote is accepted, we will start the synthesis and keep you update
d .

Labpe Team

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 10:28 ----------

Ik heb mail terug van labpe, weet je wat er staat?

Have you bought from us?

Meer niet, dat is de enige reactie die ik krijg. Misschien vertrouwen ze het niet?

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 10:11 ----------

Ik wilde terugsturen dat ik via andere wist dat ik bij hen kon bestellen. Maar dat komt misschien ook niet geloofwaardig over?

Wat kan ik het beste terug mailen?

Gewoon zeggen dat je vorig jaar hebt gekocht daar, als je nee zegt lukt het sowieso niet

Ooo vaag haha :p

Net even een lulverhaal gestuurd dat ik vaker had besteld etc.
Dus nu even afwachten :thumb:

Als je daar bac water kon kopen zou het zoveel beter zijn

Ik heb nooit problemen gehad met naalden of wat dan ook..

Waarom lees ik hier niets over bestellingen bij Liquidsun, daar heb je pakketjes met MII, bac. water, alcoholdoekjes en insulinespuitjes.

Die prijzen van Liquidsun zijn niet echt aantrekkelijk, voor datzelfde geld koop ik het ook gewoon hier in Nederland...

Is wel iets goedkoper. In de winter hebben ze vaak promos, voorbije winter had je nog 100 mg voor een 130 euro dacht ik.
Ik was net te laat en heb voor 50 mg € 110 betaald incl vloeistof, spuitjes en ontsmettingsdoekjes wat ik nog aanvaardbaar vind.

Dan zou ik op de promos moeten wachten :D

De prijzen die ik nu zag waren niet heel aantrekkelijk, maar ik zal de site in de gaten houden :thumb:

labpe maakt de peptides ook zelf d8 ik en doet liquidsun dat ook?

Net een mailtje terug van labpe:

We do not carry these products now.
We only do customer peptide now.
You should let us know the peptide Sequence.

Thanks.

Iva
Labpe peptides

Wat bedoelen ze hiermee? Dat je zelf kan aangeven wat je in je peptide wil?

Weet iemand toevallig hoe lang bac water nog bruikbaar is als het nog gesealed is?
Want als het dekseltje eraf is is het toch nog maar 1 maand houdbaar?

Labpe, gaat voor zover ik uit de mails begreep de verkoop aan bodybuilders proberen te stoppen, het is niet voor persoonlijk gebruik zeggen ze ook, ik kreeg iig niets meer mee terwijl ik daar toch al aardig wat besteld heb.

nu haal ik het bij ep http://ep.refr.cc/8F3GX98 daar hebben ze ook nog regelmatig acties van 25 of 30% korting.
Bovenstaande link is een referral, ik krijg als je via de link gaat 7% terug van het bedrag, ik doe dat dus gewoon met een maatje en dan geven we elkaar die 7% terug.
Je kunt er ook punten krijgen voor je aankopen, die je wederom kunt inleveren voor cash korting.

deze code werkt nog tot vanavond, komt wel weer een nieuwe zal deze hier posten: 30for72

Als iemand niet via paypal kan betalen doe ik het wel voor je als je via internet bankieren geld toestort ;)

Weet iemand toevallig hoe lang bac water nog bruikbaar is als het nog gesealed is?
Want als het dekseltje eraf is is het toch nog maar 1 maand houdbaar?

ja na het openen nog 30 dagen, heb wel eens gehoord dat mensen het daarna invriezen om het later nog te gebruiken, maar eigenlijk zou je na 30 dagen een nieuwe moeten pakken.

dus na het mixen je mt vial ook binnen 30 dagen op maken.

Terug
Naar boven