AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

over deze 2 personen gingen het over
http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...ed-after-using-illegal-tan-jab-Melanotan.html

De andere persoon had overgewicht en was blijkbaar dood gegaan door een hartaanval ( ze had ook behoorlijk overgewicht)
nu was het blijkbaar de schuld van melanotan volgens de nieuwsbericht.

nadat mijn moeder dit gezien heeft samen met mij is ze helemaal para geworden over dit spul.

Nu weet ik dat op zich de stof zichzelf niet schadelijk is maar die dingen die er worden toegevoegd ( fake gear)
ook de dosis speelt een rol maarja probeer dat maar tegen een bezorgde moeder te zeggen.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-lancashire-22284433

Ga straks m'n eerste shot zetten, ben benieuwd :D

Ik ga ook starten , heb 1 vail van 10mg liggen en de spuiten voor de komende twee weken klaargemaakt. Ik heb 1 ml insuline spuiten gebruikt en 1 ml sterop water gemengd met de vail melanotan 2. Vanavond voor het slapen de eerste inject , ik ga 16 dagen kuren en opbouwen vanaf 0,2 mg p/d tot 0,8 mg p/d en een keer of 4 tot 6 onder de zonnebank. Eind mei vertrek ik voor een x aantal weken richting een van de zuid spaanse costas dus ik twijfel nog om een onderhoudsdosis te gaan zetten of om daarmee te starten als ik terug ben. Ik wordt namelijk snel bruin van mezelf. Iemand ervaring?

Ik ga ook starten , heb 1 vail van 10mg liggen en de spuiten voor de komende twee weken klaargemaakt. Ik heb 1 ml insuline spuiten gebruikt en 1 ml sterop water gemengd met de vail melanotan 2. Vanavond voor het slapen de eerste inject , ik ga 16 dagen kuren en opbouwen vanaf 0,2 mg p/d tot 0,8 mg p/d en een keer of 4 tot 6 onder de zonnebank. Eind mei vertrek ik voor een x aantal weken richting een van de zuid spaanse costas dus ik twijfel nog om een onderhoudsdosis te gaan zetten of om daarmee te starten als ik terug ben. Ik wordt namelijk snel bruin van mezelf. Iemand ervaring?

Ik denk dat je als n*ger terug het land niet meer in komt :D
Geloven ze nooit als je foto op je paspoort zien :o

Hihihi ben benieuwd punjab. Eerst maar eens een vail opmaken dus, ik zal wat vergelijk foto's schieten voor jullie.

Melanotan binnen. Maar er staat op de documenten dat ik het stabiel kan bewaren voor een jaar op kamertemperatuur. Klopt dit?

Dit las ik op melanotan.nl

Bewaren en houdbaarheid

Het gemengde vial met water kan men in de koelkast bewaren. Deze dient binnen 3 maanden gebruikt te worden. Maak geen spuitje vol met water en melanotan om het erna in te vriezen.

De vials welke nog niet aangelengd zijn met water kunnen in de vriezer worden bewaard voor opzeker 1-2 jaar.

Ik ben nu met m'n eerste 10mg bezig, maar ik zit alvast te kijken naar m'n volgende bestelling.

Nu hoor ik veel over labpe, maar ik kan het daar niet vinden :S Kan iemand even de link posten aub :D

Die naalden heb ik gewoon in een Nederlandse webshop gevonden, 25 euro voor 100 spuiten + naalden. Is dit duur?

Ik ben nu met m'n eerste 10mg bezig, maar ik zit alvast te kijken naar m'n volgende bestelling.

Nu hoor ik veel over labpe, maar ik kan het daar niet vinden :S Kan iemand even de link posten aub :D

Die naalden heb ik gewoon in een Nederlandse webshop gevonden, 25 euro voor 100 spuiten + naalden. Is dit duur?

Kan die 50mg van lapbe ook niet meer vinden op hun site. Als ik de link naar het product gebruik zegt hij dat het product niet gevonden kan worden.

Misschien niet meer op voorraad ofzo

Er is iets geks aan de hand met de site van Labpe want een hele categorie aan peptides is verdwenen. Denk een serverprobleempje ofzo, anders kunnen ze zichzelf beter gelijk opdoeken :p

Is dat spul van sunatura een beetje goed?

Veel online anabolen webshops (of hoe je het wilt noemen :P ) verkopen het ook, maar daar zie ik zulke grote prijsverschillen onderling... Geen idee welke nu betrouwbaar zijn etc.

Ik wil het liefst wat groter inslaan, dus het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk :D

sunatura is wel goed ja, alleen wel duurder.

Kan die 50mg van lapbe ook niet meer vinden op hun site. Als ik de link naar het product gebruik zegt hij dat het product niet gevonden kan worden.

Misschien niet meer op voorraad ofzo

Er is iets geks aan de hand met de site van Labpe want een hele categorie aan peptides is verdwenen. Denk een serverprobleempje ofzo, anders kunnen ze zichzelf beter gelijk opdoeken :p

Gewoon even een mailtje sturen met wat je wilt hebben en zij sturen je een link met de bestelling en dan kan je gewoon afrekenen. Ze zijn gewoon even bezig met de site
Vrijdag weer besteld en wordt morgen geleverd

Thanks!

Ik heb ze net gelijk een mailtje gestuurd!

Ik zoek nog steeds een site waar ze of bacwater, of gewoon injectiewater verkopen via iDeal (als deze sites bestaan iig).

Zouden ze in Belgie makkelijker zijn in het verkopen van dit spul? Anders ga ik even over de grens om daar bac water te kopen. Is inderdaad erg lastig te vinden.

Maakt het trouwens veel uit of je bacteriostatic water of injectiewater gebruikt?

Zouden ze in Belgie makkelijker zijn in het verkopen van dit spul? Anders ga ik even over de grens om daar bac water te kopen. Is inderdaad erg lastig te vinden.

Maakt het trouwens veel uit of je bacteriostatic water of injectiewater gebruikt?

Ik ben van België en ik kan het gewoon kopen bij de apotheker zonder vragen, zonder voorschrift. Insuline naalden juist hetzelfde.

Toch wel eigenaardig soms in NL, wiet kan je zo kopen daar in shops, maar steriel water niet oO

Ik ben van België en ik kan het gewoon kopen bij de apotheker zonder vragen, zonder voorschrift. Insuline naalden juist hetzelfde.

Toch wel eigenaardig soms in NL, wiet kan je zo kopen daar in shops, maar steriel water niet oO
Vele apotheken doen moeilijk erover omdat meestal junks komen om naalden te kopen

Terug
Naar boven