Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg een vuurrode kop na het zetten, en prikkelingen, tintelingen, kietelen... word gewoon helemaal para! Geen stijve of misselijkheid, iets minder eetlust dat wel.
Is dit wel gezond? lol
Ik heb nu echt heel weinig gezet, laatst had ik 1.0 gezet toen had ik het heel erg. Ik heb nu 0,25 gezet om te kijken of ik weer zo heftig reageerde, en het houd nu al zeker een 3 kwartier aan. Kheb gezocht op sides en daar stond inderdaad Flushing. Vind het erg vervelend, ga zo de deur niet uit! lol
Ik ben nu vier dagen bezig en heb sinds gister ineens een aanval van moedervlekjes die overal op komen zetten en bestaande die veel donkerde worden. Weet iemand of die nog een tijdje doorzet of dat je na een dag of twee alles wel hebt gehad en daarna gewoon voor de rest bijkleurd?
Blijven deze moedervlekjes zo duidelijk na je kuur of trekt dit weer weg?
Ik ben nu vier dagen bezig en heb sinds gister ineens een aanval van moedervlekjes die overal op komen zetten en bestaande die veel donkerde worden. Weet iemand of die nog een tijdje doorzet of dat je na een dag of twee alles wel hebt gehad en daarna gewoon voor de rest bijkleurd?
Blijven deze moedervlekjes zo duidelijk na je kuur of trekt dit weer weg?