AndroidHealthClinic

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg een vuurrode kop na het zetten, en prikkelingen, tintelingen, kietelen... word gewoon helemaal para! Geen stijve of misselijkheid, iets minder eetlust dat wel.

Is dit wel gezond? lol

Ik krijg een vuurrode kop na het zetten, en prikkelingen, tintelingen, kietelen... word gewoon helemaal para! Geen stijve of misselijkheid, iets minder eetlust dat wel.

Is dit wel gezond? lol

Hoeveel en waar zet je dan?
Hoelang houdt dit aan?

Ik heb soms we dat het plekje waar ik gezet heb wat gevoelig is, maar een rode kop totaal niet..

Ik heb nu echt heel weinig gezet, laatst had ik 1.0 gezet toen had ik het heel erg. Ik heb nu 0,25 gezet om te kijken of ik weer zo heftig reageerde, en het houd nu al zeker een 3 kwartier aan. Kheb gezocht op sides en daar stond inderdaad Flushing. Vind het erg vervelend, ga zo de deur niet uit! lol

Waarom staat dit trouwens in de anabolen sectie?

Omdat het niet legaal verkrijgbaar is?

Ik heb nu echt heel weinig gezet, laatst had ik 1.0 gezet toen had ik het heel erg. Ik heb nu 0,25 gezet om te kijken of ik weer zo heftig reageerde, en het houd nu al zeker een 3 kwartier aan. Kheb gezocht op sides en daar stond inderdaad Flushing. Vind het erg vervelend, ga zo de deur niet uit! lol

is heel normaal die sides die je weergeeft... bij mijn eerste mt2 cycle had ik daar een gruwelijke last van... vooral de eetlust viel me zwaar.
dat was de lypolized versie,,

nu met de kristlijne versie totaal geen last en net zo zwart aant worden...

na 2 dagen zijn je moedervlekjes en/of sproetjes zwart de rest kleurt mooi egaal bruin.. benen het minste..

vandaag 0.5mg gezet, voelde gelijk wat misselijkheid opkomen.
En tegen de avond gans mijn avondeten uitgekotst, hopelijk gaat het morgen beter.

ja vreselijk die misselijkheid,en die koppijn.Iets in dosis zakken,helpt wel,doe gewoon ff 0,25mg en domperidon slikken

Ik ben nu vier dagen bezig en heb sinds gister ineens een aanval van moedervlekjes die overal op komen zetten en bestaande die veel donkerde worden. Weet iemand of die nog een tijdje doorzet of dat je na een dag of twee alles wel hebt gehad en daarna gewoon voor de rest bijkleurd?

Blijven deze moedervlekjes zo duidelijk na je kuur of trekt dit weer weg?

Ik ben nu vier dagen bezig en heb sinds gister ineens een aanval van moedervlekjes die overal op komen zetten en bestaande die veel donkerde worden. Weet iemand of die nog een tijdje doorzet of dat je na een dag of twee alles wel hebt gehad en daarna gewoon voor de rest bijkleurd?

Als je stopt worden ze wel iets lichter,maar helemaal weg gaat het niet

Als het goed is had je deze moedervlekjes al voor je kuur, alleen waren ze veel minder zichtbaar en nu vallen ze je pas op. Als je stopt worden ze weer zoals ze waren

Ik heb nu 2 keer melaotan gebruikt (foto's staan op vorige pagina) en heb geen nieuwe moedervlekjes gekregen, de bestaande werden alleen donkerder, maar omdat ze nooit heel donker waren vielen ze niet op. Toen ik stopte trok het langzaam weg, en werden ze weer zoals ze waren (nu zie je ze bijna niet)

Heb net ook me eerste injectie gezet. 1mg
ben niet echt misselijk alleen behoorlijk rood, en beetje raar gevoel

misselijk kan nog een paar uur later optreden

ik had er niet veel last van, omdat je moe wordt is het het beste in de avond te zetten.

Hou het verloop van je moedervlekken een beetje bij, dit heeft voor mij namelijk een minder goede ervaring, maar dit verschilt van persoon tot persoon.

ik zou ook zo graag met dit spul beginnen.

weet er toevallig iemand ofdat het positief werkt tegen een onrustige(soort acne) huid...?

ik ben van mezelf erg donker, maar kan altijd beter natuurlijk en krijg door de zonnebank last van een soort uitslag, dit zou wel eens oplossing kunnen zijn.

je huid (iig de mijne) word daar wel dikker door.Weet natuurlijk niet of dat positief of negatief is voor acne

half uurtje na me injectie echt een gloeiende kop en heel rood, is nu weer weg...
alleen een heel heel klein beetje missselijk, heb gevoel dat moet over geven. maar goed
ga nu lekker werken haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven