Fitness Seller

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nergens last van!, ook al zet ik 3mg..
Misschien dat je/jullie er overgevoelig voor zijn, word ook wel omschreven.

Damn dat is veel!

Zelf moest ik er ff doorheen, maar nu echt poepiebruin!
1mg ed gezet (ik weeg 105 kilo) een week lang.
Nu zet ik 1mg ew en ben super tevreden!:D

Damn dat is veel!

Zelf moest ik er ff doorheen, maar nu echt poepiebruin!
1mg ed gezet (ik weeg 105 kilo) een week lang.
Nu zet ik 1mg ew en ben super tevreden!:D

Ik ben nu al 9dagen bezig en er is nog niks te merken bij mij alleen die erectie van paar uren lang.... en wat misselijk maar zie nog altijd geen kleurtje komen

Werd vandaag aangehouden,omdat ze dat hier volgens mij nooit gezien hebben.

Ohh mistel jouls so blick.Ben een donkerbruine blondie,met het velletjuh van een n*ger.
Tis hier in Shenzehn 40+,gelukkig morgenvroeg weer naar huis.

Hallo jongens,

mijn zending zou vandaag geleverd moeten zijn maar dat is het niet. Dat kkTNT is niet langsgeweest dus nu word het maandag pas bezorgd. Zal mijn M2 dan al naar de klote zijn?!

he

Ben n al 9dagen bezig en zie ook nog altijd niks van resultaat alleen maar dat ik zwaar hoofdpijn heb en welke water gebruik je want had gehoord dat het ook met welke water je het gebruik dat je hoofdpijn krijgt . Ik heb overal geweest voor bacteriologisch water en geen van de apotheekers heeft dat of kent dat . Het geen wat ik aangeboden had was AQUA AD INJECTABILIA en NATRII CHLORIDUM 0,9 % . Ben nu bezig met die aqua maar erg veel last van hoofdpijn ik probeer mijn volgende 10mg met de NATRII CHLORIDUM 0,9 % . En weet iemand waar ik dat hier in belgie online zou kunnen bestellen dat bacteriologisch water

Hoelang moet je dat spul gebruiken???
ED of EOD of EW

hoe lang houdje die tint aan??
ZIet het er ook echt natuurlijk uiT??

gr

Ben n al 9dagen bezig en zie ook nog altijd niks van resultaat alleen maar dat ik zwaar hoofdpijn heb en welke water gebruik je want had gehoord dat het ook met welke water je het gebruik dat je hoofdpijn krijgt . Ik heb overal geweest voor bacteriologisch water en geen van de apotheekers heeft dat of kent dat . Het geen wat ik aangeboden had was AQUA AD INJECTABILIA en NATRII CHLORIDUM 0,9 % . Ben nu bezig met die aqua maar erg veel last van hoofdpijn ik probeer mijn volgende 10mg met de NATRII CHLORIDUM 0,9 % . En weet iemand waar ik dat hier in belgie online zou kunnen bestellen dat bacteriologisch water

Niet in Belgie maar wel snel geleverd.

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij krijgen veel mensen ook Mela 1.Kijk hier en daar eens rond,en zie dat er vrij veel verschillen zijn.Ikzelf heb van verschillende bronnen,de kristalijne versie gezien,en de gevriesdroogde.Er wordt beweerd dat de kristralijne versie beter is,maar het duurt bij mijn vrienden veel langer dan de gevriesdroogde vorm,die ik zelf heb.Eens navraag gedaan,en het blijkt dat een hoop chinese gewoon de oudere mela 1 verkopen,omdat deze gewoon langer blijft liggen,omdat iedereen mela 2 wilt...........snel snel bruin.Onze chineze vrienden verkopen dus mela 1 (wat overens veel duurder is ) als mela 2,daarom duurt het langer om een mooi velletjuh te krijgen

tja maar daar in tegen heeft de mela 1 veel minder bijwerkingen ,allen het duurt langer voordat je wat ziet.

Ik ken een aantal mensen die flinke koppijn op mela1 krijgen.Geen misselijkheid,wel migraine

hmmm dat is ook niet leuk..

Hallo jongens,

mijn zending zou vandaag geleverd moeten zijn maar dat is het niet. Dat kkTNT is niet langsgeweest dus nu word het maandag pas bezorgd. Zal mijn M2 dan al naar de klote zijn?!

nee wees maar niet bang blijft zowiezo lang zonder aanmaak goed,zelfs een paar weken.Eenmaal aangemaakt een dag of 11 in de koeling,ingevroren een kleine 16mnd

Zou ik dan MT2 hebben denk je dan als ik zo erg hoofdpijn heb (migraine) ? Of zou het door dat ik het juiste water niet gebruik

water maakt echt geen klap uit.Zal echt met de werkende stof te maken hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven