MuscleMeat

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je daar info over? Lijkt mij erg sterk.Of er zit fys. zout in of BA,krijg je echt geen hoofdpijn van

Hoofdpijn misselijkheid gevoel van een flinke kater zijn symptonen die je in het begin kan ervaren , daarom altijd de eerste keren vrij licht beginnen zodra je aantal dagen verder bent zal je er steeds minder last van hebben , anyhow sommige hebben er vrijgel geen last van alleen boners wanneer je > 1.5 mg injecteerd.

NaCl 0.9% of bacteriostatic water zijn beide goed te gebruiken , mischien is bacwater is veiliger omdat het bacterie dodend werkt

Hoofdpijn misselijkheid gevoel van een flinke kater zijn symptonen die je in het begin kan ervaren , daarom altijd de eerste keren vrij licht beginnen zodra je aantal dagen verder bent zal je er steeds minder last van hebben , anyhow sommige hebben er vrijgel geen last van alleen boners wanneer je > 1.5 mg injecteerd.

NaCl 0.9% of bacteriostatic water zijn beide goed te gebruiken , mischien is bacwater is veiliger omdat het bacterie dodend werkt

Ja maar ben echt 12 dagen bezig en op 0,5 en verhoogd tot 1mg , 1,2mg en dat hoofdpijn is er nog altijd heel erg ik gebruik AQUA AD INJECTABILIA water . En heb ik NATRII CHLORIDUM 0,9 % geprobeerd nog altijd last van ik krijg morgen baterio water zien of dat het probleem oplost

Samy ,

Dat gaat het niet verhelpen ben ik bang ik heb jongens langs gehad die pasten zowat niet door mn deur maar als een klein kind lagen ze nadien in bed van de misselijkheid met een emmertje ernaast :( , een mogelijke oplossing is MT1 minder krachtig, gebruik ik nu zelf ook, veel minder sites alleen steeds weer een diepe slaap.

Ben laatst 2 weken naar Italie geweest, als ik de vakantie foto's heb zal ik eens voor en na foto's posten.

he

Nu 19dagen bezig en gezicht is zo goed als zwart..... Buik , rug benen wat lichter en armen niet echt verbruind is dat normal ? En hoelang mag je het nemen ? Ik heb nog zo 25mg nog mag ik deze helemaal uitnemen (total 50mg)

ja kan je gewoon opmaken.Als je klaar bent kan je in onderhoud gaan,1mg pw

pd maar niet pw neem ik aan

Ben onlangs ook in Italie geweest voor een strand vakantie en meteen mn nieuwste batch uitgetest, ben totaal niet verbrand en bleef maar zwarter worden , hoor nu nog steeds of ik net terug ben van vakantie :)

heb nu beide versies uitgebreid kunnen testen , maar afgezien van de sides van MT2 , is de uitwerking zo goed als hetzelfde.

Ik ben een tijdje weggeweest, maar zoals beloofd zou ik nog steeds foto's posten van voor en na mijn vakantie in Italie.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De eerste foto is op de heenweg. Om zo bruin te worden heb ik 12 mg melanotan II gebruikt.

bij mij heeft het ook heel goed gewerkt vooral als je er een zonnebankje bij pakt zelf nu ik al 4 weken geen injectie meer heb genomen en ook niet meer onder de zonnebank ben geweest zeggen mensen nog kom je net terug van vakantie

jezus man, je bent echt net een n*ger.. ik ga nu toch ook alsmaar meer twijfelen om het ook eens te proberen :D

gruwelijke n*ger.... en dat met maar 12mg m2 in totaal? :eek:

Ja iedere dag 1 mg gezet en ben 2 dagen begonnen voordat ik de zon inging... Er zat nog maar 12 mg in de vial, maar dat was wel genoeg :)

Echt abnormaal bruin wow. Krijg spontaan zin om het ook is te proberen :D .. in de zomer dan wel hehe

alleen die extra moedervlekken vindt ik heel erg irritant omdat ik er al aardig veel heb

Ik snap niet dat jullie zo hoog gaan zitten als ik eerlijk ben...

Ik heb het nu ook gebruikt, ben nog geen eens 10mg verder en al zwart.
Heb de 1e week op slechts 0,25mg gezeten (moest op 0,5 maar had een verkeerde verdeling in me hoofd waar ik later pas achter kwam), en toen kreeg ik al meerdere opmerkingen dat ik zo bruin was.

Is het echt zo nodig dan om op die 1mg en daarboven te zitten?
Van sproetjes/moedervlekken heb ik echt bijna geen last, evenals de misselijkheid die bijna iedereen heeft bij het beginnen...

Zelf zet ik nu 0,5mg om de 5-6 dagen, en pak soms een zonnebankie.
Niet noodzakelijk, maar gewoon ff lekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven