XXL Nutrition

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
top spul... heb 20mg gebruikt en zo zwart als een aapje van geworden,, de minpunten vind ik.. de zware misselijkheid en weinig eetlust. pluspunten: de mooie diepbruine kleur, na het zonnen zwaar assiociaal... en de mooie moedervlekjes...

voor types die last hebben van veel sproeten en moedervlekjes hebben en hele grote kans op het donker worden van moedervlekjes en sproeten... na 3-4 maanden verdwijnen ze langzaam weer..

zelfs heb ik er op me lip bijgekregen,,, na het zonnebanken had ik alllemaal bruine vlekjes op mijn lippen ervan.. en mijn vrouwtje ook...

Ahh, ik wist niet dat het weer egging die donkere sproeten/moedervlekken

Jammer genoeg blijven die moedervlekken vaak wel.
Je kan ook Melanotan one proberen, duurt wat langer, is iets duurder, en je moet meer nemen. Maar het is 'veiliger' en veel minder sideeffects.

Moedervlekken blijven sowieso hoor. Je zag ze nu wat sneller omdat ze donkerder worden. En ze worden ook weer wat lichter en bij volgende kuurtjes worden ze zelfs niet meer zo bruin.

Jammer genoeg blijven die moedervlekken vaak wel.
Je kan ook Melanotan one proberen, duurt wat langer, is iets duurder, en je moet meer nemen. Maar het is 'veiliger' en veel minder sideeffects.

Is het verhoogde libido in MT2 in feite ook een side effect of hebben ze dat er gewoon zelf in gedaan?

hoe zit het met het bewaren, moet het echt in de koelkast? of kan het er ook buiten?

je kan ook slin spuitjes vullen,en die in de vrieser plaatsen.
Op de dag eruit halen wat nodig is,door de kleine hoeveelheid is het binnen een paar minuten ondooit.

dat in vriezen is helemaal niet nodig... gewoon in de koelkast bawaren dan blijft het nog lang genoeg goed.. evt als je veel vials hebt maar wat geneog is voor 1 kuurtje ongemixed kan je makkelijk lang genoeg in de koelkast bewaren.

bij hoeveel BW water mixen jullie telkens 1vialtje van de mela?

top spul... heb 20mg gebruikt en zo zwart als een aapje van geworden,, de minpunten vind ik.. de zware misselijkheid en weinig eetlust. pluspunten: de mooie diepbruine kleur, na het zonnen zwaar assiociaal... en de mooie moedervlekjes...

voor types die last hebben van veel sproeten en moedervlekjes hebben en hele grote kans op het donker worden van moedervlekjes en sproeten... na 3-4 maanden verdwijnen ze langzaam weer..

zelfs heb ik er op me lip bijgekregen,,, na het zonnebanken had ik alllemaal bruine vlekjes op mijn lippen ervan.. en mijn vrouwtje ook...

Je kan ook zetten voor het slapen gaan dan word je niet misselijk heb ik al ondervonden en toch bruin worden dus :-)

domperidon helpt ook wel,maar dat boeren pffff

Ja ik doe gewoon 2 ml BA op 10 mg geen last van irritatie ofzo, alleen nu met wekelijkse dosis word ik wel echt super misselijk, dus dan maar voor slapen gaan zetten.

ik en mijn vrouwtje allebei in de 1e week daarna werd het minder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven