Fitness Seller

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 dagen zie al wel resultaat, maar wil je een goed effect moet je langer door zetten.
Ik ben nu haast 3 maand bezig op 0,5 en nu op 1mg per dag en ben nu pas echt tevreden, in het begin (eerste 14 dagen) opgebouwt met 2.5mg per dag, nergens last van.
Gewoon doorzetten op 0.7 je went er vanzelf aan ;-) maar dat moet je zelf maar bekijken..
Er is ook een forum, [Link niet meer beschikbaar]

is het maar na 2 weken maar ? Want had gelezen dat er mensen al na 4 of 5dagen al resultaat hadden ik heb 50mg in huis zal er nog 50 bestellen hoelang mag je max nemen

..

Laatst bewerkt:
Kan, mijn moeder heeft er maar 3 dagen aangezeten en is gidzwart, hoelang je kan gebruiken weet ik niet, ik gebruik het als het kan voor altijd.
Maar wat het op langetermijn doet weet nog niemand...

Ja en hoeveel spuit ze dan in ? En moet je naar de zonnebank ook nog gaan of is dat niet nodig

kennisje van mij 7 dagen op 0.5 en vond dat ze bruin genoeg was wel met mt2

he

kennisje van mij 7 dagen op 0.5 en vond dat ze bruin genoeg was wel met mt2

En dat misselijkheid was dat ook altijd ? Ben er 3dagen mee bezig heb wel 10mg met 2ml gemengd voor mijn éérste vial de 2de meng ik met 1,5ml en de 3 , 4 en 5de met 1ml . Is het best deze voor het slapen te doen

tja die was misselijk en koppijn maar wel bruin en dat telt vooral in haar geval...
ze heeft het een keer voor het slapen gedaan en toen ze opstond jawel ook koppijn

tja die was misselijk en koppijn maar wel bruin en dat telt vooral in haar geval...
ze heeft het een keer voor het slapen gedaan en toen ze opstond jawel ook koppijn

Zo want heb er echt veel last van soor migraine... Ben nu all 4dagen bezig vandaag zal het de 5de dag zijn maar zie nog altijd niks . En bestaan er ook vial van 30mg een vriend van me heeft er maar vraag mij af of het echte zijn heb maar van 10mg gezien

Kan, mijn moeder heeft er maar 3 dagen aangezeten en is gidzwart, hoelang je kan gebruiken weet ik niet, ik gebruik het als het kan voor altijd.
Maar wat het op langetermijn doet weet nog niemand...

voor altijd?

stel je neemt 3 maanden 2/1mg ED, werkt het zo goed dat je in een soort blanke n*ger zou kunnen veranderen? wat huidskleur bestreft?

Een n*ger word je vanzelf als je genoeg en lang genoeg zet !! (het loopt vol!;-) en waarom voor het slapen gaan, ik krijg dan altijd stuiptrekkingen de eerste 5 uur na het zetten, ik zet meestal voor ik op de zonnebank ga liggen. zonet een uurtje in de zon gelegen (hij knalt hem helemaal zwart hahaha) op spoert heej gister was je niet zo donkerbruin is het wel echt? haha

is mijn 5de dag dat ik het gebruik en word er maar gewoon heel de dag door misselijk en niet bruin van

ik weet niet hoe jullie dat doen maar ben er erg niet goed van denk dat ik er mee ga stoppen mijn hoofd wilt ontploffen

Dan beter stoppen en later weer eens proberen!
Misschien is het gewoon hoofdpijn, maar dat kun je later wel weer zien, als het dan weer terug komt als je gaat gebruiken.

Ja echt sins ik die gebruik er is zo druk op mijn hoofd en precies of ik moet overgeven ik moet heel de tijd in bed blijven liggen heb dat nog nooit gehad zo een hoofdpijn man is toch niet normal dat

Stoppen dan. Misschien over een week of 2 weer eens rustig beginnen.

Beetje mooiboy kan natuurlijk niet achterblijven hé ;) Dus ik had gister ook maar besloten om dat mooie sneeuwvlokje in het potje aan te mengen met 2ml water.

Aangezien ik aankomende tijd toch wel genoeg in de zon zou zitten vond ik 0.5mg per inject genoeg. Precies 1 streepje op me insuline naaldje (0.1ml)

Dus ik de gister avond gezet. Wordt ik een uur later KOTS misselijk wakker in het zweet!
Heb de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid!

Ik leg me zonder problemen neer bij de gezegde: Wie mooi wilt zijn moet pijn leiden....
No problem. Maar zo misselijk pfff, schiet me liever neer.

Maargoed geloof dat het nu minder gaat worden als ik jullie verhalen mag geloven. En zo niet, ach... dan nog maar ff misselijk zijn. :)

Ja man , wel juist het zelfde als mij ik heb heel de nacht niet geslapen geen oog dicht gedaan zo een hoofdpijn heb ik nog nooit gehad echt zo een druk man. Ik heb van alles genomen pijnstillers maar niks heeft dat pijn kunnen tegen houden . Ik heb zo afgezien ik dacht dat ik dood zou gaan man wat voor spul is dat

Nergens last van!, ook al zet ik 3mg..
Misschien dat je/jullie er overgevoelig voor zijn, word ook wel omschreven.

Ja ik denk het ook dat het van persoon tot persoon afhangt of je er tegen kan of niet , maar bij mij van een 0,5 kom ik er heel ziek van en welke spuiten gebruik je van mij is het van 100unit (per 5streepjes 1mg ) klop dat

Kan iemand mij zeggen of ik het juist water gebruik want ik gebruik momenteel steriel water maar heb gelezen dat de meeste bacteriologisch water gebruiken is er verschil ?

Beetje mooiboy kan natuurlijk niet achterblijven hé ;) Dus ik had gister ook maar besloten om dat mooie sneeuwvlokje in het potje aan te mengen met 2ml water.

Aangezien ik aankomende tijd toch wel genoeg in de zon zou zitten vond ik 0.5mg per inject genoeg. Precies 1 streepje op me insuline naaldje (0.1ml)

Dus ik de gister avond gezet. Wordt ik een uur later KOTS misselijk wakker in het zweet!
Heb de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid!

Ik leg me zonder problemen neer bij de gezegde: Wie mooi wilt zijn moet pijn leiden....
No problem. Maar zo misselijk pfff, schiet me liever neer.

Maargoed geloof dat het nu minder gaat worden als ik jullie verhalen mag geloven. En zo niet, ach... dan nog maar ff misselijk zijn. :)

heej botje je leeft nog???

Weet iemand of MT2 van china even goed is als deze van europa want ik heb deze nu in huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven