- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Heb jij ook een soort van brok in je keel, lijkt net alsof je de hele tijd moet overgeven![]()
Nee, gewoon misselijkheid.
Net niet misselijk genoeg om te kotsen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij ook een soort van brok in je keel, lijkt net alsof je de hele tijd moet overgeven![]()
Nee, gewoon misselijkheid.
Net niet misselijk genoeg om te kotsen.

Effe impopulaire vragen...
Wat zijn de sides hiervan? En wat kan langdurig gebruik teweeg brengen?
Veranderde moeder vlekken, dat zijn ook signalen van eventuele kanker, ligt dit heel misschien paralell?
Kan je zicht worden aangetast door dit spul? Wordt er op het moment patent op aangevraagd?
Om even terug te komen op bewaren buiten de koelkast, het is dus niet aan te raden, maar is het heel erg, stel je bewaard het 3 weken buiten de koelkast?
Heb momenteel mijn zusje in huis.. en heb geen zin om van alles te 'verklaren'
veel te hoog begonnen,ff terug naar 0,7mg pd.De hoofdpijn zal zeker niet meer terug komen.Ik heb bij teveel zetten ook een soort migraine van mela.Testo adviseerde mij om naar 0,7 te gaan.Misselijkheid en hoofdpijn verdwenen.Bouw daarna langzaam op,je wordt snel genoeg bruin bro,nergens voor nodig om jezelf ziek te maken.
Neem de tijd voor de opbouw.
veel te hoog begonnen,ff terug naar 0,7mg pd.De hoofdpijn zal zeker niet meer terug komen.Ik heb bij teveel zetten ook een soort migraine van mela.Testo adviseerde mij om naar 0,7 te gaan.Misselijkheid en hoofdpijn verdwenen.Bouw daarna langzaam op,je wordt snel genoeg bruin bro,nergens voor nodig om jezelf ziek te maken.
Neem de tijd voor de opbouw.