Fitness Seller

melatonan II-ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan hebben we allemaal t zelfde gevoel... maar ik heb t er wel voor over.. lekke aso bruin... heheh en de meeste maar denken hahaa

Ja iedereen zegt je moet nu stoppen hoor met de zonnebank ''ja ik word snachts ook gewoon bruin ik snap het ook niet :p''

Effe impopulaire vragen...

Wat zijn de sides hiervan? En wat kan langdurig gebruik teweeg brengen?

Veranderde moeder vlekken, dat zijn ook signalen van eventuele kanker, ligt dit heel misschien paralell?

Kan je zicht worden aangetast door dit spul? Wordt er op het moment patent op aangevraagd?

Effe impopulaire vragen...

Wat zijn de sides hiervan? En wat kan langdurig gebruik teweeg brengen?

Veranderde moeder vlekken, dat zijn ook signalen van eventuele kanker, ligt dit heel misschien paralell?

Kan je zicht worden aangetast door dit spul? Wordt er op het moment patent op aangevraagd?

De sides, minder eetlust en misselijkheid, verder nergens last van gehad

Mijn moedervlek is niet veranderd (heb een grote naast me knie) alleen sproeten zijn donkerder geworden.

Ik heb ook gehoord dat je zicht minder kan worden maar ook geen last van gehad. En patent weet ik niet.

Maar hoe kan dat dan allemaal?

Ik had begrepen van een filmpje dat melatonan vrij komt onder het huidweefsel en aan de slag gaat om een rode beschadigde huid (van UV licht) te herstellen.

De melatonan hecht zich vervolgens in de huidcellen waardoor deze bruin worden. Het lichaam doet dit enkel als er aanleiding toe is.

Met melatonan wordt het direct afgegeven via injectie en gebreurd er exact hetzelfde maar dan hecht de melatonan zich in gewoon onbeschadigde huidcellen. Die vervolgens ook bruin worden.

Dus waar eventuele sides vandaan komen is mij een raadsel op basis van de gegeven verklaring en link movie op melatonan.nl

Ja, nu je het zegt ???

Denk dat die mela een effect op de maag terweeg brengt.Je klooit natuurlijk met een enzym.
Boeren,misselijkheid,allemaal tekens van een irritatie die optreed door dat spul.Misschien heeft het wel met je evenwichtsorgaantje te maken door dat spul,wie weet?

Om even terug te komen op bewaren buiten de koelkast, het is dus niet aan te raden, maar is het heel erg, stel je bewaard het 3 weken buiten de koelkast?

Heb momenteel mijn zusje in huis.. en heb geen zin om van alles te 'verklaren'

Om even terug te komen op bewaren buiten de koelkast, het is dus niet aan te raden, maar is het heel erg, stel je bewaard het 3 weken buiten de koelkast?

Heb momenteel mijn zusje in huis.. en heb geen zin om van alles te 'verklaren'

In de oplaad-fase 1 vial ook buiten de koelkast gehad, maar die was in 6 dagen leeg, geen merkbaar verschil gemerkt met de rest wat wel in de koelkast stond.

volges mij is het zo naar de klote eenmaal aangemaakt buiten de koelkast

He

Ik ben er gisteren middag mee begonnen heb 1,5mg gedaan en echt was er niet goed van heb nog nooit zo hoofdpijn gehad was zo slecht dat ik in bed gewwest ben en iets voor mijn hoofd genomen had maar dat heeft niks gedaan precies of ik moest overgeven vandaag is nog altijd niet over maar ben wel iets beter dan gisteren da hoofdpijn en misselijk is er nog is dat normal durf geen 2de spuit meer doen kom er zo slecht van

veel te hoog begonnen,ff terug naar 0,7mg pd.De hoofdpijn zal zeker niet meer terug komen.Ik heb bij teveel zetten ook een soort migraine van mela.Testo adviseerde mij om naar 0,7 te gaan.Misselijkheid en hoofdpijn verdwenen.Bouw daarna langzaam op,je wordt snel genoeg bruin bro,nergens voor nodig om jezelf ziek te maken.
Neem de tijd voor de opbouw.

veel te hoog begonnen,ff terug naar 0,7mg pd.De hoofdpijn zal zeker niet meer terug komen.Ik heb bij teveel zetten ook een soort migraine van mela.Testo adviseerde mij om naar 0,7 te gaan.Misselijkheid en hoofdpijn verdwenen.Bouw daarna langzaam op,je wordt snel genoeg bruin bro,nergens voor nodig om jezelf ziek te maken.

OK , zal het zo ééns proberen op 0,7 want was er echt niet goed van nu nog altijd maar is wat beter ik laat nog weten hoe het is alvast bedankt voor advies

Bij mij worden de echte witte delen van mijn lichaam maar niet bruin. Terwijl mijn kop bijna zwart is. Het effect is dus velen malen heftiger met een beetje zonnestraling.

Mijn lippen kregen een blauw/zwarte rand net als een zware heroïne junk. En overal een bruine, vieze waas in mijn gezicht. Alsof je denkt: wow, ik moet echt douchen nu...
Ben toen gelijk gestopt en pak nu wekelijks een 1-1,5mg en dat werkt beter.
Ik raad toch iedereen te combineren met zonnebank of zonnestralen, zo hoef je maar de helft te gebruiken...

..

Laatst bewerkt:
He ,

Ben nu al 3 dagen bezig met mt2 maar blijf er misselijk van zijn en heb het verminderd tot 0,7mg is dat normal dat ik hoofdpijn blijf hebben en slecht BEN ? En achter hoelang zie je resultaat

Ben nu al 3 dagen bezig met mt2 maar blijf er misselijk van zijn en heb het verminderd tot 0,7mg is dat normal dat ik hoofdpijn blijf hebben en slecht BEN ? En achter hoelang zie je resultaat

..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven