AndroidHealthClinic

Mening over kuur test only/test+tren

• Topic Starter Topic Starter
Zat tedenken aan aro en nolva 3 weken 20mg doosje opmaken

Arofixen haha lang niet meer gehoord dat iemand zo nakuurt! Had je vroeger ook tabs van, 20 nolva 20 aro per tab. Zijn geloof ik niet meer te krijgen ???

Bedoel ari/aro niet arofixen

Nope, aro van aromasin en fixen van tamoxifen(nolvadex)

ik zelf zou voor test tren gaan. Minder bloated lekkere krachtgainz en meer vvm. Ik zet nu naast npp en test 100mg tren a ed en kan absurt veel eten zonder veel vet aan te komen in vergelijking zonder tren. En de kracht gainz vind ik ook heerlijk omdat je elke training zowat een niewe PR zet

Test mast zal je meer massa mee pakken en test tren mast is ideaal om te cutten eh.

Dus afhankelijk van je doel zal je een keuze kunnen maken :)

Zelf reageer ik heel goed op 750mg test e, dus mijn volgende bulkkuur wordt weer 750 test e met 300-400 mg mast er bij :p Vergelijkbaar met jouw voorstel van 600 test en 200 mast dus.

Cutten doe ik binnen paar maand op test 250 tren 400 mast 200.

Dankjewel voor jullie meningen en al jullie eigen ervaringen en kuur plannen :D het blijft alleen moeilijk dus ga er even goed over nadenken
aan de enne kant wil ik helemaal voor massa gaan high test beetje mast
En aan de andere kant wil ik geen bloat dus test tren massa en krachtgains :D

Ik krijg eigenlijk nooit krachtgains op de tren als ik het vergelijk met de rest
Misschien als je er heavy op gaat bulken maar dat heb ik er nog nooit op gedaan

Mijn voorkeur blijft de test en dan low mast erbij als je dat wil, maar die keuze is aan jou

Als je in de bulk zit misschien maar in de cut ga je er niet bepaald op voorruit, ook met tren niet

Ondergedoseerd merk gepakt
Bijna iedereen krijgt kracht gains van tren 250- onder onderhoud kleine cutters of bulkers

Nahh haha vaker tren gehad, ook 1g+ tren a maar altijd in de cut

Voor kracht pak ik oxy, halotestin, anavar of gewoon, je raad het al, high test :p

1gr tren zeg je ? Hmmm

Toen woog ik 110 kilo en had al jaren ervaring dus ik raad het jou nu niet aan he

Misschien ergens op internet vermeld dat het achterhaald is ofzo ??? Maar komt wel echt voor helaas
Met prolactine Gyno kun je beter ook caber bij de hand houden maar dat is wat moeilijker te krijgen dan de rest
heb je nog wat foto's van die tijd?
ps. ik probeer je niet onderuit te halen gewoon genuine interest

Pak lekker test op 500mg 10 weken en gw 50156 erbij denk dat goede resultaten geeft zelf geen ervaring mee. Ik heb zelf ook wat topics gestart. Denk dat wel een leuke kuur is waarmee je goede massa pakt en droger wordt.

Ik voelde me vandaag op Tren ook belachelijk sterk. En ik gebruik niet eens pre-workout.

Terug
Naar boven