Fitness Seller

Mening over mijn nieuwe schema?

DF93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Goede avond,

Heb vandaag voor het eerst zelf een schema gemaakt aangezien de instructeur bij mijn sportschool nu al een tijdje weg is. Het laatste schema wat ik heb gekregen train ik nu al 6 maand mee dus het leek me tijd voor een beetje variatie.

Ik heb de combinatie van spiergroepen die ik samen train veranderd en heb een aantal andere oefeningen toegevoegd.

Graag had ik jullie mening over mijn schema zodat ik hem kan verbeteren/ aanpassen :)

- Hoelang je traint
2 jaar, half jaar serieus nu
- Wat je doel is
Kracht
- Waar je prioriteiten liggen
Uhm, bij het sporten dus?
- Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht?
Of ik alle spiergroepen zo pak
- Beschikbare apparatuur
Veel gewichten, weinig apparaten
- Beschikbare tijd
Iedere avond

Mvg,
DF93

Edit:

Heb iets te makkelijk gedacht over een schema veranderen ga nog even wat verder lezen :eek:

Laatst bewerkt:
Sorry maar vind het er niet echt uitzien, kan stukken beter. Enige wat redelijk is is je dinsdag en zondag. De rest is niet ok. 6 bicep oefeninfen van elk 4 sets??

• Topic Starter Topic Starter
Sorry maar vind het er niet echt uitzien, kan stukken beter. Enige wat redelijk is is je dinsdag en zondag. De rest is niet ok. 6 bicep oefeninfen van elk 4 sets??

Over de maandag en vrijdag twijfel ik ook heel erg, vandaar de post :)
Hoe zou ik dat beter kunnen doen? Minder oefeningen meer reps/ sets?

Probeer de gewone 4 dagen split waarbij je elke dag 1 spiergroep pakt of probeer UB/LB dan pak je alle spiergroepen 2x per week er zijn duizenden schema's gemaakt je hoeft alleen te googelen en dan uitvoeren

Terug
Naar boven