DF93
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Goede avond,
Heb vandaag voor het eerst zelf een schema gemaakt aangezien de instructeur bij mijn sportschool nu al een tijdje weg is. Het laatste schema wat ik heb gekregen train ik nu al 6 maand mee dus het leek me tijd voor een beetje variatie.
Ik heb de combinatie van spiergroepen die ik samen train veranderd en heb een aantal andere oefeningen toegevoegd.
Graag had ik jullie mening over mijn schema zodat ik hem kan verbeteren/ aanpassen
- Hoelang je traint
2 jaar, half jaar serieus nu
- Wat je doel is
Kracht
- Waar je prioriteiten liggen
Uhm, bij het sporten dus?
- Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht?
Of ik alle spiergroepen zo pak
- Beschikbare apparatuur
Veel gewichten, weinig apparaten
- Beschikbare tijd
Iedere avond
Mvg,
DF93
Edit:
Heb iets te makkelijk gedacht over een schema veranderen ga nog even wat verder lezen
Heb vandaag voor het eerst zelf een schema gemaakt aangezien de instructeur bij mijn sportschool nu al een tijdje weg is. Het laatste schema wat ik heb gekregen train ik nu al 6 maand mee dus het leek me tijd voor een beetje variatie.
Ik heb de combinatie van spiergroepen die ik samen train veranderd en heb een aantal andere oefeningen toegevoegd.
Graag had ik jullie mening over mijn schema zodat ik hem kan verbeteren/ aanpassen

- Hoelang je traint
2 jaar, half jaar serieus nu
- Wat je doel is
Kracht
- Waar je prioriteiten liggen
Uhm, bij het sporten dus?
- Welk gedeelte vraagt de meeste aandacht?
Of ik alle spiergroepen zo pak
- Beschikbare apparatuur
Veel gewichten, weinig apparaten
- Beschikbare tijd
Iedere avond
Mvg,
DF93
Edit:
Heb iets te makkelijk gedacht over een schema veranderen ga nog even wat verder lezen

Laatst bewerkt: